![]() |
En hoe begon jouw dag !!!
Ik was aan het dromen over seks en over een café waar je een pompgeweer tegen je harses aankreeg en over mannen die door de bliksem getroffen werden door God en toen belde mijn broer op die ooit op mijn PC een site heeft bekeken van een Noord-Limburgse camping waar hij een weekendje naartoe wil en dat ik die site maar eens moest gaan opzoeken, kut hè ?
(N). |
Dat verhaaltje van jou is grappig. :D
Ik werd gewoon wakker, heb de hele nacht bijna geen oog dicht gedaan. :| Ik ben maar naar beneden gegaan om te drinken en eten, en daarna heb ik me maar opgefrist. :) |
ik ben net wakker, heb net schone kleren aan getrokken. Ik zit nu even te forummen en ga zodadlijk wat eten en tanden poetsen.
|
ik werd wakker, zo begon mijn dag
|
Mijn dag begon toen ik om 12 uur het forum aan het doorlezen was. Even later ging ik slapen.
|
Rond half negen lag ik weer eens niet lekker en hoorde ik het plenzen. Toen besloot ik dat ik genoeg had geslapen en ik stapte uit bed.
|
Ik werd wakker door mijn wekker, besefte dat 't regende en dat ik dus niet kon gaan joggen. Ja, ik weet het, het kán wel, maar fijn is 't niet. Toen heb ik m'n wekker een uur later gezet. Toen ik weer gewekt werd ben ik m'n bed uitgekomen, heb gedouched, gegeten en nu zit ik hier.
|
Mijn moeder kwam mijn kamer binnen stormen dat het twaalf uur was en dat we nog van die schijtboeken van van Dijk moesten bestellen.. :o
|
ik werd wakker gemaakt door de schoonmaakster die om half 1 mn kamer binnen kwam lopen en ik ben nog steeds moe.
dus. |
Ik was aan het dromen dat ik gevangen zat en ik deed een ontsnappingspoging maar ik zat vast en toen werd ik wakker en bleek dat ik mijn arm in een snoer had gewikkeld en ik dus echt vast zat. Toen ging de telefoon en was ik echt wakker.
|
Citaat:
|
Mijn dag begon bij het einde van gisteren.
|
Citaat:
|
Ik merkte dat mijn kat weg was. :( Om 4 uur was hij trouwens weer terug. :D
|
Ik werd wakker. En daarna heb ik mezelf naar de bank gesleept om de Olympische Spelen te volgen. En dit allemaal om 8.45. :o
|
eerst nog een keer omdraaien, toen werden we om half elf wakker en hebben we geneukt, toen nog een keer omdraaien en om kwart over twaalf hebben we ontbeten
|
Met een kletsende kater.
|
Ik werd wakker doordat mijn broertje met zijn gebruikelijke enthousiasme mijn kamer in kwam stappen om de computer op te starten, wat echt niet kon wachten tot ik wakker was. Vervolgens heb ik gegeten, olympische spelen gekeken en ik ga straks eerstejaarsstudenten in Leiden spotten.
|
mijn broertje jengelde dat ie zn T-shirt niet kon vinden en mn moeder stampte de trap af en bonkte tegen mn deur: 'moet je er niet eens uihuit?!'
NEE! |
Ik werd rond een uur of 11 wakker toen mijn wekkerradio afging. Meteen daarop hoorde ik m'n mobiel, dus ik dacht: "Hé, ze heeft weer geSMSt!!" Even was ik helemaal blij, maar toen keek ik en zag dat het een berichtje van KPN was. :(
|
Ik werd wakker naast mijn vriend, toen terug in slaap gevallen en nog een uur geslapen en toen werd ik wakker en keek hij me vreselijk lelijk aan maar ik moest wel lachen. Nu is ie weer naar huis en zit ik dus maar weer in mijn eentje te forummen.
|
Wrd gewoon lekke ruit mezelf wakker om 7:50, vroeg zoals normaal, maar voro mij is dit uitslapen..:0 toen ben ik maar tv gaan kijken..
|
half slapend de tv aangezet en in bed naar OS liggen luisteren zonder nu te weten wat ik heb gezien/geluisterd:o
|
De bouwvak is weer afgelopen en aangezien onze straat nog min of meer deel uit maakt van een bouwput...
|
Citaat:
|
Ik begon met rustig opstaan en 2 uurtjes werken waarvan ik er 1 op mn luie gat het gezeten omdat er niks te doen was
|
Nou.. slecht, ik stond om 2 uur op!! Zonde van me dag..
|
Met een woedeaanval door het feit dat er met mooie letters "13:30" op m'n horloge stond. :)
|
Mijn kat sprong op mijn hoofd. :(
|
Met een hertentamen :|
|
Met pitabroodjes.
|
Niet uitgeslapen.
|
ik was trouwens aan het dromen dat ik op een of andere toer was en werd buiten gesloten door de groep. Ik wilde een kimono kopen in de kleuren van (olympische spelen :s) Roodkapje, waarmee ik eigenlijk rapunzel bedoelde, maar die was er niet ofzo. Toen gingen we een spel doen en werd ik kwaad op iemand die mij af liep te zeiken, tot er opeens allemaal water kwam. Er was een overstroming en ik moest al mijn spullen meenemen. Ik probeerde alles in twee tassen te proppen,maar het viel er telkens uit. Toen ging ik naar de wc, die ook blank stond en mijn tassen mochten niet nat worden. Daarna was een medewerker van het hotel nog zo vriendelijk om te zeggen dat ik daar eignelijk niet naar de wc mocht.
(ja, ik moest plassen toen ik wakker werd) |
Hmm, wel goed. Lang uitslapen is altijd fijn. :o
|
vroeg. om 7.15 ging de wekker, want ik ging ''lappen'' met een vriendin.
|
ik werd om 7.15 geschrokken wakker, en bedacht me dat ik binnen een half uur anagekleed moest zijn.. ik was gister doordat ik te moe was vergeten de wekker te zetten (n)
en toen mocht ik 7 uur lang op hyper kindjes passen |
5:00 wakker geworden van de wekker
5:45 weer. 6:00 begonnen met kranten lopen 7:00 thuis. |
mijn dag begon pas om 15:00
want ik lag pas 05:00 in me nest, en heb tot dan geslapen. |
mijn dag begon om 1600 want ik ging pas om 0700 slapen, boodschappen gedaan, krant gelezen ,gekookt en gecomputerd.Zometeen naar iemand toe en dan ja, is de dag weer voorbij. :|
|
Gaat je niks aan.
|
slecht, sliep gisteravond veels te laat en moest werken dus had flinke wallen onder mn ogen. ach met een liter koffie lukte het wel weer.
|
vroeg, door de wekker en toen moest ik door de regen naar Utrecht...
Niet echt goed dus. |
Citaat:
|
Te vroeg, om 6 uur al, en het regende ook nog eens een keer en dat terwijl ik wist dat ik de hele dag buiten moest lopen :) .
|
Citaat:
ontopic: Gaat je niks aan. |
vroeg, en met een irritante douche die niet op de goeie temperatuur wil komen :(
|
Met de wekker :(
|
Met een moeder die zei dat ik er nu toch écht uit moest komen, en daarna moest ik op de fiets naar m'n werk terwijl het hooste :(
|
Ik viel vannacht pas om 5 uur in slaap, dus dat vond ik wel een rechtvaardiging om tot 13:30 uit te slapen :s Daarna ging ik koffie zetten en kijken wat ik allemaal nog moest doen.
|
Mn moeder gooide om kwart voor 9 de deur open met de vraag hoelaat ik moest werken
ik moest er dus om 9uur zijn, dus hysterisch mn eigen aangekleed, zonder make-up of iets te eten op de fiets gesprongen en pcies optijd aangekomen op mn werk(cafe/restaurant) uiteindelijk van half 11 tot 3 maar 2 klanten gehad :S was dus eig niet nodig om me te haasten want heb me de rest van de dag verveeld |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |