![]() |
onmogelijke koor
nou mensen ik heb het laatst samen gespeeld met een koor en die was verschrikkelijk ik heb er nachtmerries aan over gehouden
|
wat wil je hier in mee? :confused:
|
Knuffelsessie dan maar?
|
ja sorry ff vergeten wat zouden jullie in zo'n situatie doen als je ook nog voor betaald zou krijgen??
|
Wat kun je doen? Je mond houden even doorzetten en geld innen?
|
ja het gaat erom dat je zegt wat jij zou doen, ik heb idd mijn bek gehouden en het geld gekregen
|
Datzelfde natuurlijk, alhoewel ik geen muzikant ben.
|
nou zo natuurlijk vind ik dat niet en omdat je geen muzikant bent dan zou je het nooit weten
|
oordoppen in geld cashen, en na afloop te veel drinken
|
juist!!!! kijk das een muzikant antwoord gewoon tanken na afloop, jij snap het (y)
|
kom op man, stel je niet aan
|
Waar gaaaaaaaaaaat dit over?
|
Citaat:
|
een undercovernick, okee
maar er meerdere nemen en ze tegen elkaar laten praten... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leer Nederlands
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
collegialiteit heet dat (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat vinden jullie van Mahler? ik zelf vind hem een topcomponist, met name zijn 3e 5e en 6e symfonie zijn geweldig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dude, je verdient geld met muziek maken in één of ander orkest en dán maak je je druk om 't feit dat je met een flut-koor moet optreden.
maak je dan druk omdat het de muziek niet ten goede komt, niet om 't geld, geld heeft geen flikker met muziek te maken |
Citaat:
Als dit alles is wat jij in je leven meemaakt heb ik medelijden met je, kerel... Jij speelt goed, neem ik aan? Nou, dan krijg je je geld... |
who gives a flying fuck. :o
|
*Gaap*
|
Citaat:
|
Evenals mensen vermaken met leuke topics.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49. |