![]() |
Waar kan ik mooie schreen shots vinden? Van bv Lord Of The Rings
Hoi,
Ik zoek mooie schreenshots of demo`s van Lord Of The Rings. Heeft iemand een van de spellen? Zijn ze goed. Ik ben namelijk heel grootte fan van de films en ben nu ook de boeken aan het lezen.Maar nu wil ik de spellen ook, maar wil weten of ze de moeite waard zijn. Groeten S. |
Kijk hier maar eens.
|
|
Bedankt. Ziet er wel ok uit. Had wel iets meer verwacht.
Maar heeft iemand hier een van de spellen of misschien meer. En Zijn ze de moeitewaard. |
Ik heb the return of the king [PC]. Ik vind het wel geinig, maar ook niet meer dan dat. Het is alleen echt leuk dankzij de co-op mode. De computergestuurde ventjes zijn namelijk niet echt heel fanatiek, maw jij bent de gene die alles moet neer hakken...
|
Ik heb The Two Towers en Return of the King voor de Gamecube. Ik vind ze beiden top, maar Return of the King is leuker. Je moest overigens wel van hakken houden, en van intelligente vijanden. Ze omsingelen je, en maken met elkaar vervelende combinaties.
|
IK vond ze irritant, ik kan niet tegen filmpjes die je niet kan skippen en al helemaal niet tegen verplicht filmpjes van 1 minuut+ moeten bekijken voordat je opnieuw kan beginnen in een level nadat je dood bent gegaan. (n)
|
Van wat ik speelde op een playstation 2 begon mijn maag zich langzaam maar zeker om te draaien.
|
www.gamewallpapers.com
alleen je mag maar een paar per dag kijken :( maargoed,ze zijn meestal wel mooi |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |