![]() |
Age of Empires II online
Ik wilde vanmiddag AoEII kopen maar omdat ik al een keer een spel had gekocht waar geen code bijzat zodat ik hem niet online kon spelen vroeg ik in de winkel of er bij AoEII WEL een code zat. Dat bleek dus niet zo te zijn. Aangezien ik het spel alleen wil kopen om online te spelen heb ik het niet gekocht. Is er bij dit spel geen code nodig, of kan ik idd niet online spelen zonder code?
Alvast bedankt. Choke |
Volgens mij was je online geen key nodig. Bij installatie vroeg hij nooit wat en op de doosjes staan geen echte keys.
|
Citaat:
|
Ik heb Aoe2 een lange tijd op topniveau online gespeeld ...
Was een immens goed spel ! Nog altijd IMO de beste in zijn soort ... Maar het bied niet te veel meer om online gespeeld te worden , onlangs (2weken geleden) heb ik er nog eens een paar daagjes aan versleten en kwam tot het besef op 9 uur spelen (+-7 games) waren 6 ervan die eindigden omdat de andere persoon maphack had , je kan tegenwoordig die hacks zomaar van het net plukken zonder enige moeite ... Er is geen support meer voor ook niet ... allemaal zeer spijtig en schande ... Moest ik jouw zijn zou ik w8en tot als Aoe3 uitkomt , eendert wat iedereen zegt maar Aoe3 komt daadwerkelijk uit hoor ... Wel Have Fun !! Nick |
Citaat:
|
Kvind het nog steeds jammer :rolleyes:
Maar weet iemand of dat al beetje minder is geworden met die hackmaps etc? is het nog een beetje levendig op internet mbt Age of Empires II ? |
Vanavond staat-ie helemaal op alt.binaries.nl trouwens ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op zone.com toevallig? Ik heb age of empires II daar verschrikkelijk veel online gespeeld, en er eigenlijk nooit last van gehad. |
Citaat:
Ben blij dat ze nu weer doorgaan met de Age of Empires serie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |