![]() |
Spannendste plek..
Where's the most exciting place you've ever had sex?
|
jij bent vast Engelse??
ik denk in de apenheul..... |
Citaat:
|
bed :D en jij miss unafraid ?
|
Citaat:
en in de kantoor van de afdelingsleider.. :s.. :bloos: haha |
Er zijn meerdere spannende plekken waar ik ´het´ heb gedaan, maar het allerleukste vond ik toch het parkje waar zomaar iemand langs kon lopen :o En stiekem ook het buitenbad van het zwembad :p
|
Citaat:
What's. Niet where's. Je komt uit Amerika, maar je kunt geen Engels? |
Citaat:
|
niet ''het'' maar nevenactivieteiten...
-strand -naast de ringweg (wel achter een geluidsafwerend scherm) |
jammer genoeg ben ik ook maagd
|
ben nog maagd maar "ouwehoeren" (als ik het zo ff moet noemen)
pff: -de fietskelder in een flat -badhokje op t zwembad -op de achterbank in de auto die gereden werd door de vriend van izjn moeder (opgeilen hoor niet de daad zelf ;) ) - bed van zijn ouders - in de bosjes in het bos :) - op het balkon terwijl zijn ma bij het raam tv zat te kijken ( :bloos: rolgordijn was wel naar beneden maar sloot nie goed) toen ik weer binnenkwam bleek dat ze helemaal geen tv zat te kijken maar nog gewoon in bed lag :bloos: :evil: |
Citaat:
'mijn' plek is bij een vijver in het centrum (geen park) 's ochtens erg vroeg (voor ons erg laat :p ) maar er reden al zat auto's langs die ons gezien zouden kunnen hebben (om over de fietsers en het laatste uitgaansvolk maar niet te spreken :bloos: ) best spannend :) |
Citaat:
Mij lijkt het ontzettend spannend om het in een pashokje te doen ... hangt er wel van af wat voor één :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Seks?; buitenbad van zwembad.
Alles behalve 'het'?; Balkon :D |
euh
in een bus ergens bij de Pyreneeën strand van spanje ergens in een parkje waar veel mensen liepen ergens op een heuvel en verder niet echt boeiende plekken |
In een zeilboot op een stralende dag, midden op een meertje..
|
douches (die met de deurtjes hoor ;)) in centerparks
bosjes naast een parking :o xxx |
ooit op het balkon :o
|
weiland
elkaar opgeilen in het park terwijl mensen langsliepen met hun honden :bloos: hij wou me broek al losmaken maar dat vond ik niet zo goed idee |
in zo'n hokje bij de camping met een wastafel enzo dat was gister :)
|
Wc op een camping in Italië.
Oh, en de douche. :) |
we schrokken ons wel dood toen we een deur open hoorde gaan. het was ook al laat (of vroeg, dus eigenlijk).
|
Het aanrecht was wel leuk.
|
Best wel ja...
|
Ik ben nog maagd, maar "nevenactiviteiten" wel in zijn tentje terwijl er mensen omheen lagen in andere tenten. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ontopic: ben nog maagd. Heb wel nevenactiviteiten in de bosjes verricht rondom school en drukke sportvelden... duintopje, en een keer in dezelfde kamer waar mijn broertje spongebob zat te kijken. Dat was wel maf, trouwens :p |
samen naar het strand.. duintje beklimmen... waren we eindelijk bezig, komt er een strandwacht oid aan... :bloos: maar even gestopt... toen ie uit zicht was weer gewoon verder :D
in een tent, afgelopen weekend op Reggae Sundance... allemaal tentjes op 20 cm van ons af... ben nogal luidruchtig... kom je sochtends buiten, vragen je buren of het lekker was met een big smile op hun gezicht... oops.. achter onder zijn balkon, 's avonds toen hij me naar huis ging brengen... zijn buren zaten boven nog op het balkon :D op zijn superhuge bank, toen er niemand thuis was :D zijn douche, zijn bad, het bed van zijn ouders, het bed van mijn ouders.... de bank beneden... en natuurlijk, vorig jaar zomer op de zeilboot... samen in het voorste slaapgedeelte. |
Citaat:
|
Ehm..
- douche - zijn auto, op de carpoolplaats, met veel voorbijgangers. - zijn auto, langs een drukke weg. - In de berm - Aan een weggetje tussen een drukke weg en een haven met voorbijvarende boten in. - Midden op de hei, op een heuvel (de hoogste :s ).. met (fietsende) toeschouwers en een boswachter met verrekijker in een jeep gna gna :cool: - Hooiberg:| - Mijn bed, Zijn bed. - Voor de schuifpui in de woonkamer:| was dan wel donker.. maar vraag me toch eigelijk af hoe de buren ineens wisten dat mijn vriend langs was geweest.. :o Daar ze hem niet gezien kunnen hebben.. - Op de parketvloer.. - Op de bank.. - In een huisje in centerparcs met van die dunne gipsmuurtjes waar mn moeder de kamer er naast lag.. gna gna - kleedkamer *Niet altijd gesproken over 'het', maar ook regelmatig gesproken over alles dat verderging dan zoenen en een beetje strelen;)* |
Citaat:
|
-woonkamer van zn zus terwijl de hele familie a la minute binnen kon stormen
|
Citaat:
|
-In een tentje op een festival, mjah niet echt ons tentje, maar we wisten dat die vrienden waarschijnlijk langer wegbleven dan wij.
(ons tentje was te klein najah, op dat moment) -In hangmat, niet echt spannend maar wel leuk. -Bij vrienden van ons in hun garage |
Citaat:
|
Citaat:
|
in een tent met een slapend persoon ernaast (geen sex tho)...dan wordt het naast het park schouwbug..
|
buiten op het gras, 's nachts.
|
Citaat:
Alhoewel het op de hei ook wel wat had:), mensen die gewoon van hun fiets af stappen, en staan te kijken :| ja echt niet dat ik dan voor ze stop hoor als ik eenmaal bezig ben :evil: |
in de trein (sex, niet neuken, dat vond ik weer net te eng),gewoon in een intercity, de laatste die was toch leeg.
|
handwerk:
trein "het": in de bosjes vlak langs de weg waar we gehoord moeten zijn in een tent met in de slaaptentjes naast ons haar moeder en zusje |
bij ons op de bank voor een open raam (not smart maar het was al 11 uur)
bioscoop op de tweede rij stoel 18 (getal raak ik nooit meer kwijt uit mijn hoofd) |
op vakantie, 's nachts bij het zwembad, in de buitenlucht, en niemand (dacht ik) te zien
|
De spánnendste... ehm... ik kan wel wat rare plekken noemen enzo, maar de plek waar mijn spannendste keer sex plaatsvond... hm... kans van 19 op 20 dat dat in de slaapkamer was.
|
ik begrijp nog steeds niet waarom iemand überhaupt seks zou willen hebben in hetzelfde bed als zijn ouders, laat staat dat een 'spannend' plekje zou vinden...
ik en mijn vriend hebben twee weken het ouderlijke huis (van bij mij thuis dus) voor ons twee gehad, en geen haar op ons hoofd dat er ook maar aan dàcht van dààr even seks te gaan hebben... |
Allereerste keer met mijn huidige vriendje -->
In mijn vaders auto op een industrieterein... :eek: haha....we waren uiteten geweest enzo en toen moest ik m op station afzetten maar we waren zo opgewonden dat we maar snel naar een industrieterein zijn gereden en hebben gesext, ik was veel te laat thuis natuurlijk dus heb flink op mijn donder gehad...verder geen rare/spannende plekjes....nog niet aan toe gekomen.... :D :rolleyes: |
Citaat:
De wc in de Macdonalds :D |
in het scouting-gebouw, houten haven(hangplek met veel gras, lekker beschut)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |