![]() |
Ben je het of niet ?
Ben je aanhankelijk of ben je niet aanhankelijk aan je vriend/vriendin ?
aanhankelijk = elkaar niet kunne missen zelfs niet voor een paar seconden niet aanhankelijk = elkaar paar dagen niet zien niet erg vinden |
uhh half aanhankelijk ook een optie ?
Er tegen kunnen elkaar een paar dagen niet te zien, maar het wel missen... That's me |
ik ben volgens mij behoorlijk aanhankelijk..
|
te aanhankelijk denk ik want ik moet hem echt 24 uur per dag bij me hebben anders voel ik me niet lekker,hij is net een versaving ofzo.
|
heel erg aanhankelijk, en twee weken zonder hem in de zomervakantie was echt zoo erg,dat ik zowat aan 1 stuk heb doorgehuild (me ouders werden al wanhopig..) en, dat écht nooit meer! We zien elkaar echt elke dag, (soms 1 dagje niet) maar daar kiezen we zelf niet voor.. tenzij een uitzondering,
Chanel |
absoluut niet aanhankelijk.. Echt ik kan daar absoluut niet tegen om elke dag bij iemand op de lip te zitten. Ga ik me meestal alleen maar aan iemand ergeren en dat is dan meestal ook niet bevorderlijk voor die relatie.
|
Ik vind zelf da ik nie echt aanhankelijk ben. Eén/twee/hooguit drie keer in de week elkaar zien, is toch nie echt aanhankelijk? Wel vind ik het dan leuk om dan een keer een smsje of een mailtje te krijgen ofzo....
Mijn vriend denkt daat blijkbaar heel anders over en da maakt me soms best onzeker |
absoluut niet aanhankelijk.
Ik ben een beetje bang voor afhankelijkheid denk ik |
Ik zie mn vriend alleen in het weekend. We bellen iedere dag ongeveer een uur en in het weekend kunnen we elkaar niet loslaten. ik mis hem erg door de week, maar ik ben niet zo aanhankelijk dat ik me ziek voel als hij er niet is. Het is alleen maar twee keer zo leuk hem weer te zien na een week alleen telefoon.
xxx |
Aanhankelijk! M'n vriend niet zo..
|
In relaties half-aanhankelijk denk ik. Ik wil wel redelijk wat tijd aan haar besteden maar het moet ook niet uit verhouding zijn met de tijd die ik in m'n vriend(inn)en en m'n studie steek...een paar dagen geen of nauwelijks contact, alleen via de telefoon ff een babbeltje kan ik heel goed, maar veel langer moet het niet duren, dan ga ik 'r wel echt missen.
|
Ik kan zonder hem een aantal dagen, maar we bellen en sms en elke dag. Anders mis ik hem teveel.
Blegh wat klinkt dat klef Doei B3 |
ik kan echt niet zonder hem oooooooooh ik moet hem altijd zien http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Duidelijk aanhankelijk!
|
aanhankelijk, maar weer niet zooo overdreven.
Ik zie hem vijdag-zaterdag-zondag en bijna iedereen weekend blijft ie of ga ik één nacht (of meer) slapen. In de week zitten we 's avonds op icq en we mailen af en toe. Valt dus wel.. maar soms mis hem wel zo.. |
niet afhankelijk...
dat heb ik wel geleerd door die afstand maar elkaar iedere dag zien is echt niet erg hoor! |
Absoluut NIET aanhankelijk!!
Ik vind het superirritant als mijn vriendje mij steeds wil zien en zo... |
Aanhankelijk..
Tenminste ik kan wel een dag zonder hem maar dan wil ik hem wel aan de telefoon spreken.. iig elke dag zn stem ff horen.. Nooit verwacht dat ik zo zou worden http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |