![]() |
Toshiba
Ik had een vraagje over het merk toshiba.Wat zijn jullie bevindingen. Zijn de mobieltjes goed of vallen ze vaak uit?
|
--> Hardware:confused:
Ontoppic: nee, geen ervaring. |
Mijn vader had een laptop van Toshiba en dat was wel een goed ding. Met de mobieltjes heb ik geen ervaring.
|
hm.. kheb er 1 (nu een jaar ongeveer) en dat ding bevalt me niet helemaal... Ik hoor dat ding zo slecht als ie afgaat (vaak is dat buiten, op terras en dergelijke. de polyfone ringtones zijn te zacht.. (naar mijn mening)
Die van mij krijgt nu kuren dat het tijdens het typen van een sms, dat dat ding vastloopt, dus moet ik eerst weer naar't voorscherm gaan en vervolgens weer smsen (tvoordeel is dat als je wegklikt, je nog-niet-afgemaakte smsbericht er nog instaat).. voordelen: I-mode, lekker goedkoop sms'en bij HI (tegenwoordig overal al :P) heeft spelletjes (saai), je kunt er een foto van jezelf opzette.. very handy.. maar ach.. Nooit geen last gehad dat dat ding van mij uitviel.. Ik raad dat ding je niet af, maar ook niet aan:P.. Neem gewoon een nokia of siemens, bevalt denk ik't beste :o |
Koop dan maar een Nokia 6510, heeft nooit kuren! :D
|
Citaat:
|
ik zou t alleen doen als je op je centen moet letten,want voor iets meer heb je veel degelijkere kwaliteit.
|
Een groot nadeel is dat het over het algemeen imode toestellen zijn, dus zit je vast aan KPN en kun je moeilijk ergens anders accessoires krijgen dan bij de Primafoon.
|
Deze heeft een prepaid voor HI
|
Het zijn serieus klote toestellen.
http://www.nieuwemobiel.nl/images/to...iba_TS222i.jpg Bedoel je deze? Klote kleurenscherm, Klote software. Als hij heel goedkoop is kan je het nog wel doen... maar grote kans dat hij over een half jaartje met softwareproblemen terug moet. |
Kloteschermen (CSTN 4096 kleuren of erger nog, 256 kleuren), klotemenu's, vaak ook klotebatterij-toestand, en ook niet mooi om te zien.
Wat Tino zegt: voor iets meer heb je een veel beter toestel. Wat mij betreft kan Toshiba zich beter bezighouden met notebooks. Als je persé een i-mode toestel wilt kun je beter gaan voor NEC-toestellen. De N400i is wel ok, goed scherm (TFT 65k QVGA, 240x320) |
NEC heeft een hele hoop problemen, komen er relatief erg veel van terug... Ik zou dan voor panasonic gaan...
Panasonic heeft de x70 en de i-mode versie is de p341i oid... Ik kan je over een weekje vertellen hoe die bevalt want ik krijg hem over een weekje cadeau van kpn :cool: gratis abo, gratis telefoon, gratis imode bundel van 25 mb :) alleen jammer dat het een verouderd toestel is en hij dus naar mijn moeder gaat :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |