![]() |
Hoe gaan jouw nakomelingen over een paar jaar door het leven?
Het is volgens mij alweer een tijdje geleden, dus again: Hoe wil jij je kinderen later noemen, als er geen vent in het spel is die alles verpest? ;):D
Ik weet btw niet zeker of dit wel op L&R hoort, verplaats anders maar. :o TS begint. Jongen: Sem, Mees, Thijn of Jesse Meisje: Iris, Tess, Luna, Bo, Diede of Maren Mocht het nog niet duidelijk zijn; ik hou van korte namen. Geen Alexandra, Marie-Annabel of Charlotte. 2 Lettergrepen is genoeg. (y) Your turn! |
Citaat:
|
Citaat:
(en nou weer ontopic) |
Jongen: Marijn, Stijn of Renzo.:)
Meisje: Sarah, Lise :) |
Ik hou van uniseks namen. Mijn eerste kindje zou ik graag Noa(h) willen noemen, maar dat ligt er dus aan wat manlief er tegen die tijd van vindt.
Verder vind ik Ravi, Seth, Tresor en Ezra ook leuke jongensnamen. Voor meisjes weet ik even niets. |
De eerste keus vertel ik lekker niet. ;) Een aantal andere namen die nog 'mee doen': Merel, Fleur, Tom, Thomas, Justin.
|
Hmmm.. eigenlijk weet ik het niet zo goed :)
Meisje : Lana, Luna, Lucca (ik heb iets met deze 3-erg-op-elkaar-lijkende-namen) Jongen : Senna, Jeroen, .. Eigenlijk weet ik het niet zo goed, moet ik nog eens over nadenken, en manlief natuurlijk ook ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic meisje: Michelle, Alex (oh woonde ik maar in Engeland :() jongen: Sem, Merijn |
Citaat:
zo heet mn vriend :o Citaat:
|
Jongen: Max, Lars
Meisje: Lara, Sophie |
Citaat:
|
jongen: Julius-puk
meisje: Arwen-Sterre mn vriend en ik hebben het er al over gehad en op dit moment vinden wij dit mooie namen.....het is dus 1 naam..... we houden van aparte namen... ik vond julius een leuke naam en hij puk....dus wordt het julius puk en ik vind arwen een mooie naam en sterre...dus arwen-sterre |
Citaat:
|
Kilian en Cheyenne
|
Zoë
Tristan, Carsten of Devon |
Citaat:
Wat zal dat kind veel gepest worden (n) |
Geen kinderen ook goed?
|
dit stond ook niet lang geleden op de kantine
anyway: meisje: anna, bo, robin jongen: lucas, niels |
Citaat:
Heb jij dan ook een lange naam of is het gewoon toeval dat je zusje een lange naam heeft? :o |
Citaat:
verder: roosje, klaartje, marie, daan :) xxx |
jongetje: Sem of Sam
meisje: Bo, Sara of Anne |
Citaat:
of meara :) (betekent 'vrolijk') (vroeger had ik het heel erg voor namen als calantha, aretha, selena, enz :)) @destina: arwen is inderdaad ook heel erg mooi (y) [edit] check this :eek: griekse meisjesnamen: http://www.baby-name-generator.com/N...GirlsNames.txt |
Citaat:
|
Citaat:
xxx |
Voor een meisje vind ik Paola, Lise en Annemarie erg mooi (alledrie goede vriendinnen van me). Ook Nadine vind ik erg leuk.
Voor een jongen zou ik het echt nog niet weten. Misschien wel Michiel (zo heet een vriend van me). |
Citaat:
|
Thomas voor een jongen
Anne, Lotte, Esther voor een meisje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet, want ik hoef niet van die kutkoters.
|
Weet ik nog niet eigenlijk.
Meidennamen die eindigen op een a vind ik wel mooi. :) |
Citaat:
|
Meisjes: Sam, Zoë, Amy, Enid, Kris, Myrthe
Jongens: Jonah, Jesse, Noël, Chris, Noud Kan niet kiezen, ik vind zo veel namen leuk. Wel moeten het 2 lettergrepen of minder zijn. |
Citaat:
|
Jongen: Luka, Florian, Thomas, Alan, Sander
Meisje: Luka, Alane, Aimee, Seraya, Ivra |
over een paar jaar? :|
niet... |
Citaat:
Meisje: An, Ann, Anna, Lott of Britt. Of Lieve, maar ik heet al Godelieve, dus dan is dat niet zo geslaagd Jongen: Dook, Daaf, Raf, Rens, Tuur, Warre of Finn. Vind Thom ook erg mooi, maar zo heet t kindje van t zusje van mn ex (t was nog mn vriend toen ze beviel, dus dan vind ik dat niet zo leuk). Bram is ook wel leuk, en Tijs, maar die hoor je al zo veel |
Citaat:
|
Dione en Anthony. Als ik kinderen wil :cool:
|
Citaat:
jongen: Julian, Remi Meisje: Lieke :) |
Citaat:
Is het iemand trouwens wel eens opgevallen dat jongens vaak maar één of twee lettergreperige namen hebben? Mijn broertje heet dus bijvoorbeeld Erik, terwijl ik en mn zusje dus veel langere namen hebben. |
Jongens: Joris, Thijs
Voor meisjes weet ik het niet zo.. |
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat jongens kortere namen hebben omdat dat makkelijker is voor de ouders. Jongens doen vaker iets fout en als de moeder des huizes hem dan toe wil spreken/schreeuwen is "Pieter-Sebastiaan" zo irritant. :p;) |
ik ben dol op de naam Diederik. maar de mensen om me heen niet *gromt*
en voor een meid suze of Lotta (uit de kabaalstraat;)* |
Jongen: Chris(tiaan), Rik, (se)bas(tiaan) (maar alleen bas dan weer net niet :p ), Wouter, Rick, Rene (met streepje), Jesse.
Meisjes: Renee (ook weer met streepje), Roos, Anne, Sarah (wat dan roepnaam Saar wordt), Fleur/Floor. Gewoon simpele / korte namen die in het Nederlands makkelijk zijn uit te spreken :) . |
Eigenlijk vertel ik het niet zomaar aan iemand, want het moest nog een geheimpje blijven voor later, maar als ik een meisje krijg dan noem ik haar: Lorena. Dat heb ik nu alvast besloten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |