![]() |
hou je van cavia's? word dan lid van de cavia houden club!
er zijn al 6 leden, het is een club voor eigenaren en eigenaressen van cavias maar ook voor mensen die het leuke dieren vinden. je hoeft er dus geen cavia voor te hebben om lid te worden. we hebben ook een site daar staat het een en ander op over wie we zijn en info over de cavia. als lid kun je zelf ook je bijdrage aan de site leveren door iets over jezelf en wat je weet over de cavia aan mij te sturen. via de site kun je mij mailen!
Sjaan else en de andere leden! |
Er staat een fout in:p
Er staat: Je hebt 3 soorten cavia's, de langhaar, de korthaar, de gladhaar en de coronet. Als ik me niet vergis zijn dat 4 soorten;) |
Owja, en ik meld me niet aan, want ik heb een ander gezellig cavia forum en ik kan nooit meerdere fora's tegelijk onderhouden;)
|
coronet??
ik schreef je hebt drie soorten korthaar, langhaar en de rozetcavia. |
Citaat:
Voor de rest was het ook een spellingsfoutje van mij, mijn excuzes:) Ik ga je site nog eens extra bekijken:) |
Ik kon het niet laten en heb me aangemeld:D
|
dan moet jij dus rhianne zijn! :D
aangezien je site er heel goed uitzag, heb ik die ook bij de links neergezet! enneuh je bent lid van de cavia houden club! gefeli.. |
Citaat:
|
aan stro kunnen cavia's hun poten openhalen omdat het scherp is, dat zou ik dus nooit aan mijn cavia geven..
voor de rest kijk ik nog even rond en ik meld me misschien ook wel aan :p - het is btw wel reclame en hier komt dus waarschijnlijk ook een slotje op - |
idd reclame voor een site/eigen site is niet toegestaan. Bij deze dus gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |