![]() |
woordspeling?
verdriet doet pijn
pijn van binnen van binnen doet pijn pijn van verdriet ______________________________________________ |
haha ik vind hem wel gaaf, hoe je met een aantal simpele woordjes best veel kan zeggen.
|
dank je....ja ik vroeg me af of dit woorspeling genoemd kon worden? of is dit gewoon een normaal gedichtje????
|
Ik denk dat het woordspeling is jah. Goed bedacht. :)
|
Dit is volgens mij wel een woordspeling hoor :) Goed bedacht, erg mooi!
|
Hm, ik vind het aan de ene kant een vicieuze cirkel en aan de andere kant schort er nog iets aan, volgens mij. Maar ik kan eigenlijk niet goed ontdekken dat; ik kom niet zo goed door de tekst heen.
Frappant is dat; hoe simpel de woorden ook zijn, op één of andere manier kan ik ze niet helemaal 'aannemen'. Ik ben het er dus op één of andere manier niet mee eens, maar ik zou niet weten hoe dat komt ;). Daarom fascineerd je gedicht me; al is het simpel geschreven, het is toch iets om over na te denken. |
dank je xineof, een heel antwoord....best leuk eigenlijk dat je mijn gedicht helemaal beoordeeld, dan kan ik zien wat andere mensen ervan vinden....ik heb dit gedichtjes geschreven toen ik 15 was en ik mijn eerste begrafnis heb gehad, het was een 21-jarig oud buurmeisje van mij die overleden was aan borderline, die begrafenis heeft heel veel indruk op mij gemaakt en toen ben ik gaan dichten een beetje....en deze is uitgekomen o.a.....
maar bedankt voor je oordeel....erg leuk:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |