![]() |
uggs
ik vroeg me af of ze van de winter nog kunnen of dat ze echt gewoon uit zijn.
en waar koop je ze, als je een beetje goede wil hebben? |
in de elle staat dat ze uit zijn, en de elle heeft altijd gelijk uiteraard. (y)
|
yeah right :rolleyes:
|
yoooo dat kan echt niet meer :nono:
tenzij je ze combineert met een uggs tas :rolleyes: |
Euhm, uggs voor mannen? :|
|
Uit, net als de Birkenstocks en de waterschoentjes though.
|
Citaat:
ik vind dat ze uit zijn ze zijn ook niet mooi je koopt ze bv bij sacha, maar dat zijn niet de 'echte' verder heb je ze in de wat duurdere sport/schoenwinkels je vind ze echt wel als je naar een willekeurige stad gaat. en anders het waar vind ik topic natuurlijk http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=879866 |
wansmaak kent geen grenzen...
|
uit.
tenminste dat is mijn mening :o maar als je het leuk vind moet je het toch gewoon kopen? ik zag ze vandaag nog bij 'le ballon' staan. en de nieuwe uggs zijn ongelooflijk berig, dus misschien is dat wat? dan heb je de nieuwe tenminste.. |
Ik heb Uggs sowieso nooit vinden kunnen, maar als je ze zelf deze winter nog leukt denkt te vinden zie ik het probleem niet.
|
ik vind ze nog steeds leuk en als je ze gewoon leuk combineert en als ze bij je stijl passen waarom deze winter opeens niet meer :confused:
|
Ik heb ze net gekocht. Ik vind ze al heel lang leuk maar had nooit het geld ervoor. Nu ik ze heb ben ik echt blij, ze zitten ontzettend lekker. En of het uit is of niet, ik draag ze gewoon in de winter, gewoon omdat ik ze leuk vind :mad: zijn juist ultieme winterschoenen lijkt mij.
|
omg ik vind die dingen echt spuuglelijk.. :s
|
wtf zijn uggs :|
|
Citaat:
|
Citaat:
maar waarom zijn lelijke laarzen met de naam "uggs" nou hip :S ik snap de mode echt niet :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
okey , doei
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind uggs leuk of ze nou mode zijn of niet verdomme |
Citaat:
|
hmm
ugs? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zwakke terugkomst
|
Citaat:
|
Even een korte samenvatting van dit topic:
1. Uggs zijn uit volgens grote modebladen. 2. Uggs zijn nog wel draagbaar en veel mensen vinden ze leuk. 3. Een paar hippies komen dom spammen en snappen uggs en de dragers ervan niet. 4. Hippies zijn disrespected van verschillende kanten. 5. Hippies komen zwak terug. |
Citaat:
|
ugss sucks
|
|
Citaat:
Citaat:
|
ik zag nep uggs bij de piet kerkhof voor nog geen 20 euro
en ze leken nog best wel |
Citaat:
dus ga nou niet schijnheilig beweren dat jij geen schaap bent. en dat je draagt wat jij wilt en dat het je niet uitmaakt dat iets in is, want zelfs in de altowereld heb je in dingen okeee :rolleyes: Je kledingkeuze wordt zeker beinvloed door je vrienden & co dus ga nou niet ons een lesje leren want jij bent DOM |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb mn uggs sinds december en ben dr superblij mee, want ik wou al tijdje laarzen zonder hak en van die lelijke punten en ik had die schoenen op internet gezien en toen was ik verliefd :D heb vet rondgezocht en dankzij poorleno heb ik ze gevonden (K). Fokking veel geld voor neergeteld (230 voor hoog model orginele uggs), en niemand had ze toen nog (lelijke nepperds bestonden toen nog niet).
en tuurlijk baal ik dat iedereen nu met die (neppe) dingen loopt, dus als je het om de mode zou doen raadt ik het je af, maar als je heerlijke winterschoenen (of voor wintersport) zoekt, koop ze! btw de orginele uggs zijn al sinds dit jaar niet verkrijgbaar meer in NL want australie heeft de import naar europa stil gezet omdat de vraag in VS zo groot is en ze alles daarheen sturen, dus je kan alleen die verrotte nepperds kopen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |