![]() |
wat zou jij kopen ?
Hey ,
ben op zoek naar een nieuwe GSM . Enig idee wat je me kan aanraden ? Gelieve er wel wat informatie en eventueel een fotootje bij te zetten. De prijs mag variëren tot echt maximum 500€. Dank je wel :) . |
Citaat:
ik overweeg een t65/68 (erricsson) of motorola maar das heel personlijk, natuurlijk |
Hmmm... met €500,- kun je een hoop doen. Ik d8 persoonlijk aan deze:
http://www.endoria.net/upload/index.php/2420550093 :D Een Siemens C45 Tja, het is maar net wat je mooi vind. :) |
ik zou gaan voor de nokia 6310.. die heb ik nu ook.
echt een ideaal toestelletje! allerlei handige opties en het heeft infrarood, bluetooth, gprs, wap, enz echt :cool: en model vind ik ook wel mooi :) sluit hem aan op je laptop, en je kan het internet op (y) |
ericsson T 68 ° t65
|
http://www.sonyericsson.com/T66/imag...in_228x244.jpg
Kleinste telefoon die leverbaar is. Had m met een dutchtone All-in 30 euro abo voor 139 Euro's/ Maarehh, ben m 3 weken kwijt, mn toetsenbord is kapot:( Dus heb nu een panasonic GD-90 |
Nokia 8310. Heeft ingebouwde radio, is best wel klein en ziet er cool uit. Je kan ook 500 namen opslaan! Maar of je heel de ruimte gebruikt :D ...
|
ik zou voor een siemens gaan, als je echt een coole wil moet je een sl45 nemen, met mp3 enzo, dies alleen beswel duur :D
persoonlijk vind ik siemens het mooist, het duidelijkst en van hoge kwaliteit.. kooop geen, ik herhaal koop geen alcatel, dat is ECHT rommel ze zien er wel schattig uit, maar geloof mij het is troep... |
Ben tevreden met de Siemens C45.
Niet te duur, geen fratsen. -- Internetten doe ik wel op een volwaardige PC. |
pff koop er 1 die kan bellen en sms'en, daar heb je toch genoeg aan
|
idd, bellen en smsen is eht belangerijkst, wap en all zuigt toch vet en is zeer duur, dus begin er niet aan.
Maar nogmaals neem geen alacatel! dat is echt te erg, woordherkenning: herkent normaliter wel, maar noormaal niet... je kan wel verkopen maar kopen gaat um te ver.. Daarnaast is dat knoppie wel schattig maar zo degelijk als een budget schreoven draaier van de blokker (used just once and selfdestroyed) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |