![]() |
The sims [Voorwerpen]
Hai,
Ik weet niet zo goed of het hier hoort, en anders verplaats maar.. Ik heb een probleempje met the sims. Ik ben op het internet voorwerpen gaan downloaden enzo, heel erg leuk, maar ik weet niet hoe ik ze in het spel moet krijgen. Komen ze er automatisch in? Of moet ik ze op de een of andere manier erin zetten? En hoe dan? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! :) Nijn* |
kijk als je die meubels enz. hebt gedownload dan moet je ze in het bestand sims zetten of maxis als je die tenminste hebt.
dan moet je ze unzippen door op de rechter muisknop om unzippen te klikken en klaar is kees snappie? groetjes! ;) |
unzippen? :confused: wat is dat? sorry ik ben echt een kluns in dit soort dingen..
|
[QUOTE]Nijn* schreef op 17-08-2004 @ 02:30 :
[B]Hai, Ik weet niet zo goed of het hier hoort, en anders verplaats maar.. Ik heb een probleempje met the sims. Ik ben op het internet voorwerpen gaan downloaden enzo, heel erg leuk, maar ik weet niet hoe ik ze in het spel moet krijgen. Komen ze er automatisch in? Of moet ik ze op de een of andere manier erin zetten? En hoe dan? Ik hoop dat jullie mij Heey, welke site heb je die sims - attributen gedownload ? Ik kan die site nergens vinden.... :o kus |
|
Citaat:
|
Citaat:
snap het niet helemaal.... waar is dan dat bestand sims / maxis ? |
Citaat:
Een handig programma hiervoor is winrar. Op de meeste pc's is het wel geinstalleerd. Wanneer je the sims geinstalleerd hebt, en objecten die je van internet gedownload hebt wilt laten werken. Zul je de gedownloade bestanden dus moeten "uitpakken" in de map objects(?) Deze map bevindt zich op de plaats waar the sims geinstalleerd staat. Dit is meestal het volgende adres: c:\program files\maxis\the sims zet daar je gedownloadde bestanden neer, en pak ze uit met winrar. |
dus eerst de hele map(nog ingepakt) daar neer zette en das pas uitpakke??
(kun je die map later alsnog verwijdere?) |
Nee je moet het gedowloadde bestand, uitpakken ( of wanneer het niet ingepakt is natuurlijk niet)
en in de map objects (ofzoiets) zetten waar the sims is geinstalleerd. c:\program files\maxis\the sims\objects wordt het dan dus. |
hij doet t niet :mad:
ik heb alles gewoon in objects gedaan maar kheb t niet gedownlaod maar gewoon openen en dan in de verplaatst naar download zou t daar aan kunnen leggen? want t downloade duurde zolang?:S |
Ik heb in plaats van "opslaan" op "openen" geklikt, bij mij staan ze er allemaal gewoon bij
|
Nog een leuke verzamelsite:
www.thesims.pagina.nl Bij deze site staan allemaal goede bestaande links naar site's om objecten, kleren, huizen, programma's voor the sims en fansite's enzo te vinden. De links worden steeds weer bijgewerkt, en zijn dus altijd up-2-date. Wanneer een site die er als link bij staat langer dan twee maand niet bijgewerkt is (dus geen nieuwe downloads bijgekomen) wordt deze verwijdert. Ook staat er op de site aangegeven als de site goed is, een aanrader (tip) is, of lang niet bijgewerkt is. Als je zin hebt kijk je maar even, maar dat is naar eigen keuze. |
Als je bij google gaat zoeken komen er heel veel sites om voorwerpen te downloaden. Als je die hebt zet je ze ergens in zo'n mapje, maarja ben daar ook geen ster in. Soms lukt het me anders helpt me broer me :bloos: :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |