![]() |
iemand die valt op een onbereikbaarmeisje.......
hello,
beste versierders onder ons, ik heb een heel aardig maar bes verlegen meisje ontmoet. ze is net zo oud als ik en zit op de zelfde school. We zijn al goede vrienden maar ik wil meer, hoe kan ik dit aan pakken???? |
Deze gaat naar liefde & relatie.
|
om te beginnen maar eens een gesprekje voeren, en als je haar dan een tijdje kent, kun je d'r meevragen naar de bioscoop ofzow. succes d'r mee.
|
Vraag haar mee uit.. Jullie hebben al contact, dan word het vanzelf duidelijk neem ik aan.
Kuzz en succes |
Ik snap de titel 'onbereikbaar meisje' niet, want dat zal ze zeker niet zijn.. Maar het beste wat je kan doen is gewoon door kleine lieve dingen duidelijk maken dat je wel wat in haar ziet. Gewoon eens iets liefs over haar zeggen, of haar eens lief aanraken. En als zij dan (toch) niets voor jou voelt laat ze je het wel merken door hier niet op in te gaan of juist het te vermijden. En als je wel wil... dat merk je dan wel!!!
Veel suc6! (ik zit met hetzelfde, alleen dat met een jongen uit mijn klas.. ) |
Citaat:
|
EY
ik denk dat je wel handig advies kan geven want zelf was ik ook verlegen en wist m'n vriendje niet hoe hij me moest 'benaderen'. Here it goes: Goeie tip: praat met haar op school, dus niet alleen 'hoi' ofzo!! daarna moet je haar naar de bios vrage ofzo En als je weet dat het 'tijd' is zeg tegen haar wat je voor haar voelt! :D (y) wie weet hebben jullie binnen no-time al iets met elkaar! |
Praat met haar op school, vraag eventueel haar MSN-adres zodat je haar via MSN uit kunt vragen, wees geïnteresseerd in haar.
|
Kijk naar de fucking datum, latino-gurl.
|
Zal ik nog advies geven? Neh, toch maar niet. ;)
|
Mmmm.. een verlegen meisje.. vraag gewoon eens als vriende n haar nummer.. als je die al hebt.. dan moet je eens wat lieve smsjes sturen.. dan krijgt ze meer zekerheid en gaat ze zich meer op haar gemak bij je voelen.. dan ga je gewoon wat leuke dingen met haar doen.. dagje winkelen.. gewoon dingen waarbij zij zich op haar gemak voelt.. als dat eenmaal goed zit.. dan is het een keertje samen uit.. of bioscoopje.. maar je moet haar wel de tijd geven.. :) ook weer neit te veel.. want zodadelijk is een ander je voor.. maar als je laat blijken dat je graag met haar samen bent.. dan komt het wel goed.. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is over de datum:P |
gehehehe... :eek: daar moet ik je heel erg gelijk in geven..
maar dan heeft misschien iemand anders er dan wat aan.. (is het niet voor nix).. want ik weet wel dat niet elk meisje zomaar gelijk mee gaat naar de bios.. ze willen je wel een beetje kennen... :P |
Citaat:
(God wat kan ik muggeziften):D |
niemand is onbereikbaar
met die instelling ga je het helemaal maken straal die arrogantie uiiiiiit |
beetje laat allemaal he? :P:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |