![]() |
ongesteld 's nachts
wat gebruiken jullie voor de nacht als je ongesteld bent?
|
Geen tampon wel een inlegkruisje of maandverband.
|
een tampon
|
tampon, en als ik toch verwacht dat ik ga doorlekken extra maandverband voor t geval dat
|
tampon
|
nu meestal tampons maar vroeger maandverband en soms ook twee achter elkaar omdat ik anders doorlekte.
|
Verschilt telkens.. soms een tampon, soms maandverband of soms een inlegkruisje ('s nachts komt er haast niks uit zeg maar).
|
Eerste dag een maandverband en daarna alleen maar inlegkruisjes, hoewel er meestal toch niets komt.
|
Citaat:
|
Maandverband. Als ik 's nachts een tampon in doe krijg ik er 's ochtens geen in. Heel raar, net alsof 't dan vanbinnen opzwelt (n) Makkelijk te voorkomen door 's nachts maandverband te gebruiken :)
|
Citaat:
|
Sinds kort tampons, maar ik dacht eerst dat dat slecht was dus toen gebruikte ik Libresse night, maar das best wel goor+zweten.
|
Mij is er altijd verteld dat het slecht is om tampons te dragen als je slaapt? Ik neem aan dat men dat zegt omdat je hem (normaalgesproken) niet langer dan 8 u mag inhouden? Nujah ,in elk geval gebruik ik dus geen tampons snachts :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tampon, maar omdat ik steeds vergeet inlegkruisjes te kopen.. is toch hygiënischer.. je mag een tampon eigenlijk niet langer dan 8 uur inhouden i.v.m. die zeldzame ziekte.. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
snachts hoef ik gelukkig niets te gebruiken.. jakz..ik haat maandverband... sochtends ren ik gewoon snel nara de douche en daarna voila de uitvinding van de eeuw erin... :p
|
's Nachts eigenlijk altijd alleen een inlegkruisje. Ik verlies 's nachts toch nauwelijks tot geen bloed. Dus.
|
Als ik mijn pil heel trouw slik (en dat komt heel weinig voor) dan wordt ik rond drie uur ´s nachts altijd ongesteld. Meestal stop ik dan voor ik naar bed ga een tampon erin... Of ik vergeet het gewoon helemaal en wordt ´s ochtends ongesteld wakker...
|
eh, gewoon maandverband. gezien ik nog wel eens wil woelen en wil draaien. maar over het algemeen ligt mn menstruatie wel een beetje stil.
|
Tampon:)
|
Citaat:
|
Tampon
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal gewoon maandverband voor 's nachts bij de eerste twee dagen, en voor de rest inlegkruisjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De eerste twee dagen een tampon en een maandverbandje voor de zekerheid. Daarna alleen een tampon.
|
Maandverband in de 1e dagen, daarna lijkt het alsof mn lichaam weet dat ik fatsoenlijk wil slapen, en dan ben ik vaak alleen nog maar overdag ongesteld
(ideaal) |
Citaat:
Ik gebruik gewoon maandverband. (ik ben een tampon-muts) |
Tampon. Als ik de eerste nacht(en) maandverband gebruik, word ik geheid wakker met een roodgevlekt bedovertrek.
|
eerste 2 nachte tampons daarna niks
|
altijd (tijdens de menstruatie) tampons dus dan ook
|
Tampon, die dingen zijn echt ideaal.
|
De eerste twee nachten tampons, daarna is het niet meer nodig, hoogstens een inlegkruisje.
|
Tampon, tenzij ik er geen zin in heb (soms vind ik het onhandig) dan maandverband.
|
Laatste tijd eigenlijk alleen inlegkruisjes. Eerder had ik de eerste nacht wel altijd een maandverbandje, maar dat is niet meer nodig ofzo :confused:
|
Net als overdag: maandverband.
|
eerste nachten tampon andres lek ik wel door en daarna niks meer, want dan bloed ik 's nachts niet meer :confused:
|
De eerste 2 nachten maandverband.
Dan 1 of 2 nachten inlegkruisje. En daarna niks. |
Ben ik de enige die 's nachts ook heel erg ongesteld is?
Ik heb meestal aan een maandverbandje niet eens genoeg. Nou woel ik ook heel erg s nachts en is dat maandverbandje 's ochtends helemaal verschrompeld. Maar ik zou eigenlijk zo'n inlegluier in moeten doen 's nachts. Maar dat gaat me dan weer te ver. Soms draag ik gewoon een tampon met een maandverbandje. |
ben ik de enigste die in de gaten heeft hoe slecht t is n tampon de hele nacht in te houden ?
:s snachts doe ik dus gwoon maandverband, meestal ben ik t de eerste paar dagen heel erg, ook snachts. als ik t minder ben, gebruik ik snachts inlegkruisjes. |
niets. 's Nachts bloed ik om een of andere merkwaardige reden niet.
|
Citaat:
Als ik heel erg ongesteld ben vind ik het vies om dat ding de hele nacht in te houden, en ik lek anders ook door. Maar over het algemeen hou ik ze gewoon in, en omdat ik toch niet veel slaap heb ik het ding hooguit 6 uur in. |
ik gebruik zowieso alleen maandverband, om de een of andere reden doen tampons ontzettend zeer. En eruit halen is helemaal een hel, dan springen de tranen dus echt in mijn ogen.
|
Citaat:
|
Tampons zijn volgens mij echt niet goed om zo lang in te houden :| zeker niet met mijn slaap ritme :D
Maandverband dus. Bij mij is het 's nachts soms net zoveel als overdag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |