![]() |
Help het CDA heeft 41 zetels en is tegen softdrugs!
hmm, hoop niet dat ik maar dag moet zeggen tegen mijn geliefde coffeeshops vanwege die eikel van een Jan Peter Balkenende.
waarom is juist die partij de grootste, God????? |
ppffffff ik geloof niet dat ze softdrugs nou nog kunnen illegaliseren
anders komen er denk ik nog wel wat relletjes :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon ze allemaal doodschieten (dat blijkt tegenwoordig toch gewoon te kunnen)
|
Citaat:
en wat dan nog dat krijgen ze er echt niet door lijkt mij |
CDa is gee slechte partij, maar op dit punt........... uuuuhh echt zwaar slecht.
Er moeten inderdaad grote demonstraties enz. komen als het zo ver komt dat al onze mooie shops gesloten worden, de nederlandse cultuur wordt op deze manier verneukt. ach....Maakt niet uit hoor, dan mag ik voort naar de huisdealer, kan ik gelijk mijn harddrugs bij hetzelfde adres halen. Lekker makkelijk. |
komt er toch nooit van, enige grote partij die echt anti-softdrugs is.
|
grom :mad:
|
Denk ook ff LPF die dus wel voor legaliseren zijn, CDA heeft geen alleenrecht ofzow, zijn ook nog andere partijen, wat zegt VVD eigenlijk ook drugs??? iemand misschien enlighten!!!!
|
Terug naar een strengere wetgeving? ;)
Ach, laten we niet te snel vooruit lopen en het eerst eens bekijken hoe de regering gevormd gaat worden, en wat hun programma is. |
Citaat:
nou, ik hoop voor ze van niet want het is net zo fucking relaxt dat softdrugs legaal zijn in nederland |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ze wiet illegaal maken ==> hoppaa daar gaat 70 % van het toerisme :D
|
Citaat:
en de straten in r'dam (enz) zijn dan vol met dichtgetimmerde panden.. ook nie echt een gezellig zicht.. (n) |
de vvd wou het toch in heel europa juist legaliseren
altans, dat heb ik gehoord |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe *exo likes to fuck ants* Ik ben tegen legalisering trouwens. Ik ben vóór status quo. Waarom legaliseren? Dan krijg je toch alleen maar vette accijnzen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zorg ervoor dat wiethandel niet langer winstgevend is en de shops sluiten vanzelf. |
Legaal is het niet, hij zal het gedoogbeleid moeten aanscherpen en dan heeft hij een aanzienlijke en corrupte politiemacht te overtuigen.
|
Het de-gedoogbeleid zal niet uitgevoerd gaan worden. Het zal te veel voetenb in de grond hebben en het zal typische ogen gooien, omdat steeds meer laner over stag drijgen te gaan. Nederland kent nu behoorlijke grote groepen blowers die het niet zullen accepteren
Dat betekent dat er protesten, prik acties e.d. komen maar ook dat er veel meer zwart handel is. Koffieshop kwaliteit in de reguliere straathandel is dan niet zo zeldzaam meer. Ook ken ik verschillende mensen die, moch zoiets gebeuern, grote gratis kwekerijen opzetten. Daar kunnen mensen hun eigen shit plukken. Het schijnt al wel voor te komen in bepaalde boerendorpjes, middenin velden met hoge planten. Voor een symbolisch bedrag (iets van 50 euro) kan je een vuiolniszak zelf vullen. Weet niet hoe waar dat is......... Neem van mij aan, dat veranderen ze niet.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |