![]() |
Gulpen
Vanmorgen toen ik buiten liep bemerkte ik gewoon dat de rits van mn broek open stond... :bloos:
Maar snel dicht gedaan want dat ging wel eenvoudig, hopelijk was ik niet gezien... Vriendin van me presteerde het een keer met haar gulpknopen los terug te komen op de dansvloer van een toiletbezoek en die heb je niet zo een twee drie dicht denk ik toch :D niet? Bah iedereen heeft wel eens gehad dat zijn/haar gulp open stond niet? Hoe zou jij dat aanpakken? |
tja, gewoon dicht doen lijkt me. Dat is toch niet zo heel erg moeilijk of ligt dat aan mij?
|
Dat is dus iets wat ik echt nooit vergeet. Mijn edele deel heeft een uiterst gesloten persoonlijkheid.
|
tjaa en dan worden je topics verplaatst omdat ze ergens anders thuis horen (n) :s :confused: :nono:
|
Citaat:
Ik vergeet het heeel zelden, en ja, dan doe ik mn gulp gewoon dicht. |
Ik heb het wel eens gehad toen ik voor de klas stond, net na een schoolexamen, zo'n meisje op de eerste rij zo "Selien!" haha. :o :bloos: How embarrassing.
|
Nou moet ik zeggen dat die rits volgens mij gewoon vanzelf open is gegaan
Maaar die knopen van mn vriendin dr broek leken me meer vergeten dan vanzelf open gesprongen |
ee, vergeet t zelden gelukkig...
|
Ik vind knopen in plaats van een rits wel irritant, dan vergeet ik het nog wel eens.
|
ja joh?? ik vergeet het echt nooit.
wordt routine he!! :D |
Ik vergeet het wel heel af en toe. :o
|
Ik heb twee van die rotbroeken waarvan de gulp langzaam weer opengaat. Nou ja, de broeken zelf zijn erg leuk, maar dan moet ik dus met een veiligheidsspeld de gulp vastzetten. En soms vergeet ik dat, ja :o
|
Achja zo vaak, schijt aan.
|
Nouja, wel eens overkomen. Ik liep ooit de kroeg weer in met een openstaande gulp toen ik enorm zat had staan pissen. :D maar alles beter dan zo'n vreselijke gulp met knopen. Ben je eerst vijf minuten bezig om even te pissen.
|
Ik heb zo'n broek waarbij mn gulp te snel opengaat, nouja.. maar meestal als dat gebeurt zit er iets wijds boven dus zie je het gelukkig niet
nouja even omdraaien en dichtdoen he :) en als een ander het heeft gewoon zeggen, je wilt niet dat ie voor lul staat |
Citaat:
ik vergeet het echt bijna nooit meer |
Met mijn broeken geen last van vanzelf-opengaande gulpen. Vroeger wel eens zo'n broek gehad, die had ik dan met een touwtje om de knoop gebonden. :D
En ik vergeet mijn gulp nooit dicht te doen. |
Ik had vroeger ook veel broeken met een rits, maar tegenwoordig alleen nog maar met knopen. :)
Het is wel even wat anders dan je gewend bent, maar da's zo over. :) En een open rits die gezien wordt heb ik ook een aantal keer meegemaakt. :D |
De laatste jaren vergeet ik het niet meer zo vaak, daarvoor wel heel vaak, het interesseerde me echt helemaal niets en ik was te chaotisch om niet te vergeten dat ding dicht te doen. Nu heb ik een broek waarvan de gulp echt heel snel vanzelf open gaat staan, maar ik heb ontdekt dat ik er geen last van heb als ik een riem om doe en die iets strakker aantrek. :)
|
mjah bij 1 broek vergeet k dat welles... :o
maar gelukkig is het een klein ritsje waarvan je niet meteen ziet dat ie openstaat... Ik doe m gewoon dicht als ik t zie :p Of laat hem open... als ik toch al van plan was mn broek uit te doen :D |
Het niveau blijft stijgen...
|
Citaat:
|
Ik heb geen gulp, maar knopen....en dat vergeet je niet.
|
't Gebeurt mij zelden, maar het is wel eens gebeurt dat ik van het toilet het drukke schoolplein op wilde stappen, maar dat er toen een vriendin voor m'n neus sprong. 'Uhm, schat loop maar ff terug naar het toilet!' nou gewoon tas ervoor hangen als je in een drukke menigte bent, en dan op een rustige plaats; je heel erg gaan schamen, en je gulp dicht doen. :o
|
De enige reden dat er een gulp bestaat, is omdat naakt rondlopen een te groot taboe is. Zeiken erover is dus waardeloos
|
Citaat:
|
Bwaap.
|
Vergeet het bijna nooit nooit en als ik het wel vergeet doe ik gewoon mn gulp dicht he.
|
|
Woon je daar?
|
Nee. Maar het past bij de titel he.
|
Zoiets kan ook alleen maar in Limburg.
|
Ik vergeet het zelden. En anders doe ik gewoon snel mijn gulp dicht of hang er een tas voor en ga terug naar de wc om hem daar dicht te doen.
|
Even snel weer dichtdoen, 't is maar een gok? :p
|
tas ervoor ja want knopen heb je niet snel dicht
|
Ach een open gulp is net zoiets als een pulk die uit je neus hangt waarvan je het bestaan niet eens afweet.
Ff vervelend maar iedereen heeft het wel eens. |
soms met een broek die een slappe rits heeft wel eens dat ie openglijd als ik zit. maar zal er dan ook altijd op letten als ik ga staan.
|
ik heb een rokje die aan de voorkant alleen met een rits dichtgaat. loop ik over een markt, trek een sprintje: rok bijna van mijn kont omdat de rits losging.:o en bij mijn buurvrouw stond haar gulp open vlak voordat ze naar een etentje ging. ik durfde er dus écht niets van te zeggen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik laat hem gewoon open staan. Ik heb niets om me voor te schamen. Bovendien gaat door de druk die mijn geslacht op de rits zet(volume issues), het lipje altijd vanzelf weer naar beneden.
|
ik heb een keer gehad dat ik een rok aan had, met een ritsje aan de zijkant...
dus ik gwoon met een vriendin dansen op de dansvloer en ik zag wel leuke jongens staan, komt er 1 zo'n jongen naar me toe zegt ie 'uh je rits staat open' en ik gewoon jaja.. want ik geloofde em niet , maar vriendin dan kijke stond ie open kon je dus mn string zien en alles :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
In het openbaar zou ik onopvallend iets ervoor houden (mijn hand of iets dat ik toevallig bij me heb) en als het even niet druk is onopvallend mijn gulp weer dicht maken.
Maar gelukkig maak ik dit soort dingen nooit mee, want ik heb hem in het openbaar altijd dicht :) |
Ik heb zown gulp die soms uit zich zelf open gaat, naaaaaaaaar!
Mijn vader zegt altijd als je broek open staat "Kijk uit hoor, ze jatten hier als de raven!" Als klein lief mijntje lag ik dan in een scheur. Nu vindt ik dat uiterst irritant. |
Citaat:
En als je het over losse gulpslotjes hebt die je in hippe winkels kunt kopen, dan heb ik daar inderdaad nog nooit van gehoord :P |
Citaat:
|
HAHAHA
Ok Ja ik heb ook wel eens mijn gulp open laten staan...tijdens mijn werk! En ja dan moet je natuurlijk net niet in een kiosk op het station werken! Ik stond daar een half uur voor giechelende klanten totdat iemand zei dat mijn gulp open stond! LACHEN WAS DAT! :D |
Bij 1 broek vergeet ik het altijd,en dan doe ik ze gewoon dicht.
niet moeilijk doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |