![]() |
grootste miskoop ever
Wat is jou grootste miskoop?
Mijne is toch wel een vet dure broek die en veel te lang was en waarvan ik al een broek had die er sprekend op leek :s Niet echt mn beste aankoop dus :rolleyes: |
een halve trui die tot boven mn navel komt met een col. op zich is ie echt heel mooi. alleen is ie in de winter te koud en in de zomer te warm. (n) nooit meer aangehad.
|
een overzeas broek...(n)
zo'n te wijde bah, portomonnee valt eruit als je ergens zit en ik was m'n voeten kwijt. |
och zoveel
|
Ik sluit me volledig aan bij Carmen Felix uit Ede.
|
Citaat:
<3 |
ik heb ooit in de guldentijd toen k nog arm was een trui van ruim 300gulden gekocht die veel te groot was met een rare capuchon enzo, verschrikkelijk.
|
ook ik sluit bij deze twee figuren aan
|
Rokjes.
|
Citaat:
Ok, sorry. Het wordt flauw. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik prefereer jouw piemie hoor darling KUSJE!!zullen we anders een kwartet organiseren met riddie en teunie erbij , met zn 4en tegen de martinitoren aan |
oh ik ga slapen doeeeeeeeeeeeeeeeeei kussies aan alle leuke mensen!
|
een hele vette dure carhartt winter jas die je over je hoofd moet trekken, bleek toch een beetje te groot te zijn en toen heb ik m verkocht aan mn broertje en nu ben ik jaloers wanneer hij m aan heeft.
|
Ik m00t nu gaan want ik ben in Mexico en ik kom net van het strand want het ging in één keer heel hard waaien en ik denk dat het zo gaat regenen en het is straks happy hour in de lobbybar van het hotel dus ik ga pina colada´s drinken en daarna gaan we met de crew bij een fout Amerikaans familierestaurant zoals Friday´s pitchers strawberry margarita´s achteroverslaan en ook nog eten!
Heel veel kusjes voor Carmie en Teunie! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
#panamstyle VEEL KUSJES! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
aaah ({) behoor je onderhand al bij de mile-high club of hoe zit dat? |
Citaat:
snif :( pan am lieeeef :p (y) :cool: |
Citaat:
|
kan ik niet zeggen straks kom je me verkrachten :eek: (n) :eek:
doeii xx |
Citaat:
|
Citaat:
|
omg perverts
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Paar t-shirts, paar broeken, paar pullen, paar shoes...Ik ga beter opletten bij mijn volgende inkopen :nono: .
Oh maar mijn ergste aankoop OOIT waren die pokemon kaartjes 4-5 jaar geleden :eek: |
Schoenen (met vlammen) van 90,- die na 3 maanden versleten waren :mad:
|
Hmm, ik heb ooit es zown harige trui gekocht, voor 75 piek, oerlelijk en nooit aangehad. Maar hij was wel lekker sssacht!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn grootste miskoop zijn laarsjes met naaldhakken van 120 euro, ik heb ze misschien drie keer aangehad want ik vind ze zo onhandig.. Verder zijn ze wel heel kjoet.
|
iets klopt niet, ik ben de enige die ontopic reageert?
:( |
Toen ik 13 was [in extreem foute periode] heb ik een 'leren' [rubberen dus] broek gekocht bij de Coolcat :eek: voor 5 euro. Nooit aangehad gelukkig want hij was te groot.
|
New Rocks :s
Wat dacht ik ze zitten superfijn maar zien dr imho niet uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |