![]() |
gezicht reinigen
Wat voor reinigings producten gebruik jij voor je gezicht?
|
eigenlijk meestal alleen water ofzo, onder de douche. of van die reinigingsdoekjes, die zijn lekker makkelijk. meestal ben ik te lui om uitgebreid m'n gezicht te gaan cleanen. en zoveel makeup draag ik niet.
|
dove 4 essentiele elementen face wash
|
Elke morgen en avond gezichtszeep van Roc, daarna crème van Biodermal.
|
Home made creme will do just fine. Het is kostenbesparend, hygienisch en kunstzinnig.
|
Roc Purif-Ac - reinigende gel
|
Gewoon een washandje met warm water, daarna tonic van garnier.
|
Citaat:
Gewoon Nivea face wash, die Rohini ook heeft (y) |
de fresh facewash van garnier. Lekker spul :)
|
Water.
|
nivea visage young,
|
nivea creme met een foute paulfrank sticker erop omdat ik die kwijt moest :o
|
dove tonic ofzo
|
meestal van die kleine mini's die je gratis krijgt van dove of nivea ofzo, en ik heb altijd van die oogmakeupverwijderpads van de kruidvat. die zijn echt duizend fijn. (y) in 1 veeg heb je alles eraf.
|
kruidvat komkommer reinigingsmelk
|
niks...
volgens mij krijg je van al dat reinigen er alleen maar puistjes ... |
Citaat:
|
Nu gezichtswas van Avène, anders van Roc. Ik ben wat dat betreft wel een snobbie :bloos: .
|
Clinique gezichtszeep, daarna soms Clinique tonic (zit alcohol in dus dat doe ik maar heel soms) en anders Nivea tonic.
Verder heb ik nog een scrub van Garnier die ik 1x per week gebruik. |
ja eh
water? en zeep op plekjes waar het niet prikt :| |
water. En als ik uitgedroogd ben en schurft op m'n gezicht krijg (dat gebeurt vrij vaak) dan smeer ik er creme op. Wat voor creme? Ik zou het niet weten.
|
Ik heb een tijd lang last gehad van aardig wat puistjes in m'n gezicht en heb vrij veel dingen uitgeprobeerd omdat ik ze vervelend vond. Allerlei middelen gebruiken werkte bij mij eigenlijk niet echt, wat bij mij wél goed werkt is veel appels eten, minstens twee of drie per dag. Houd dat eens een weekje vol, ik kan het je echt aanraden. Als ik stop met appels eten dan gaat het meestal na een week al slechter met m'n gezichtshuid, best geinig.
Oh ja, ik was m'n gezicht gewoon met water, onder de douche, dagelijks. |
Aldi douchegel :o en als dag/nachtcrème wat Etos rommel.
|
oogmake-up verwijder lotion, en Pure van... hmz.. weet niet meer waarvan, dat blauwe spul iig, en dagcreme van oil of olaz, die ruikt lekker :)
|
dove peeling soap. Daar wordt je gezicht pas ECHT schoon van (y)
|
alleen maar water en dan goed hard in mijn ogen wrijven... weg is de make-up
|
Clinique gezichtszeep, Clinique Tonic & een serum van Biotherm. Droge huid. (n)
|
Ethos face wash en vichy iets.
|
Citaat:
|
lancaster facewash, en de tonic als de make up er niet goed vanaf wilt. nivea young dagcreme, zo nu en dan een gezichtsmaksertje (nivea), en facewash van de Lush (met lavendel)
|
Ik gebruik de hele set van Garnier.
|
voor reiniging heb ik gewoon huismerk maar daarnaast heb ik allemaal zooi van nivea en garnier enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mijn ogen van die eye make up remove pads van de HEMA. Een keer per week een warmwordend maskertje tijdens een lekker warm bad. En voor ik ga slapen was ik mijn gezichtje met een warm washandje en daarna wat tonic. (Merk tonic intreseert me niet zo veel, heb nu volgens mij ETOS huismerk ofzo).
|
omfg ik haat die Pads van de Hema veel te soppig
|
Mja, maar ik maak ze eerst altijd "droog". :bloos:
|
ja maar dat is toch zonde!!!!
|
Nivea for men anti shine facewash. En ook de bijbehorende vochtinbrengende creme. En het werkt echt. (y)
|
Hm, water, verfrissende tonic van de hema, oogmakeup remover lotion van de hema, dagcreme van de hema, vochtinbrengend masker van de hema, en een soort peeling-masker van de hema. (de laatste twee gebruik ik af en toe, uiteraard niet iedere dag.)
|
Citaat:
|
scheermesje
|
ik heb oggmake up remover van de hema, een flesje olie. en biotherm tonic en biotherm creme.
|
Garnier pure facewash en dan de pureness creme van Shiseido:cool:
|
Citaat:
|
oog make-up remover,reinigings-lotion en tonic van kruidvat voor normale tot vette huid.. daarna nog een creme nivea soft..
en om de zoveel tijd scrubben met nivea young |
Clinique 3 stappen plan: gezichtszeep, tonic en een lotion.
Verder 1 tot 2 maal per week Etos gezichtsscrub en Garnier zelfwarmend masker. |
Citaat:
|
Citaat:
zijn het nou echt de appels die tegen je probleem, of is het nou het eten van fruit in het algemeen voor jou de oplossing? want ik kan me voorstellen dat veel fruit eten gewoon extra goed is voor je huid, vanwege vitamine c en andere vitaminen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |