![]() |
samen in bed
met jou fred
samen in bed thea en fred voor altijd samen in bed (y) van trixie voor gwenniej |
aids
|
bla
|
Dank je wel lieve thea :)
|
Het is prachtig :o
|
is er niemand die dan een mening wil geven over mijn gedicht?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
:)
|
Ik raak gewoon helemaal vol van dit ontroerende gedicht. Ik krijg spontaan kippenvel. Ik ga trillen. Oh, oh, oh, wat is hij toch mooi! <3
ha-ha |
snif ik ben zo blij dat iedereen mijn gedicht zo mooi vindt
ik heb er ook met heel mijn hart aan gewerkt :o |
egt inspirerend:o(Y)
|
Nou meid werkelijk, hoogstaand...
Gefeliciteerd :rolleyes: |
Citaat:
ik kraak jouw werk toch ook niet af :( |
Ga zo door meid. Je hebt echt talent. :) (y)
|
Je moet hier niet posten als je geen eerlijke reply wil, maar goed een herziene versie, speciaal voor de gevoelige trixie, die geen negatieve reacties wil
Nou meid werkelijk, hoogstaand... Gefeliciteerd *without rolleyes* |
dankje man of chrome :o
|
Hoe vinden jullie mijn gedicht?
Trix en ik aan mijn pik trix doet lik ik en mijn pik Heb ik ook talent? :p |
je neemt me niet serieus :(
|
Mijn laatste reply voordat dit een chattopic wordt ( om te laten zien dat ik je best serieus wil nemen) en niet wil dat het gesloten wordt voor je, zal ik nog een keer duidelijk zijn.
Ik heb mijn mening gegeven, ik vind het niets. Simpel, nietszeggend en saai. Leuk om tijdens een saaie les met je vriendin te schrijven en daar samen om te giechelen, maar geen kwaliteit als het gaat om het gedicht. Ik wil je persoonlijk niet afkraken, want ik ken je niet eens. Maar als jij een zo'n reply geeft op mijn mening, vind je t gek dat ik dan de spot met je ga drijven. Nogmaals, als je lovende commentaren enkel wilt, geef dit aan fred en thea, draag het voor op hun bruiloft (aangezien je het duidelijk serieus bedoelt) en post je het niet op een forum, waar iedereen zijn mening kan geven en dus ook negatieve reply's kan verwachten. Overigens denk ik dat er met mij vele meer waren, die hun 'lovende' berichten ironisch bedoelden, maar goed. Trixie, ik wil je best serieus nemen, maar neem dan mijn reacties ook serieus en denk niet dat ik het doe om je af te kraken. Sorry als ik je dat idee heb gegeven en ga vooral door... |
Ik wist niet dat jij zo kon dichten. :o
Wat leuk. <3 |
Heel diep (y) :p
|
Ik, Fred. ben echt diep ontroert, juist door de reactie van man of chrome...omdat hij denkt dat wij gaan trou-wen!
hoe ro-man-tiesj! <3 Thea, ik houd van je :) |
Ohh, wat geweldig! Wat een dichtkunst! *jaloers* :o(y)
|
Oh.my.god. :eek:
je verwacht hierop toch geen serieuze reacties?! |
Frappant dat een 'gedicht' als dit nu juist zoveel reacties uitlokt...
|
Citaat:
En.. ik ben blij dat er zo veel poistieve reacties binnen komen :o Er zit veel tijd, moeite, zweet en tranen in :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |