![]() |
[model] dEsiGn
Een soort spiegelbeeld_design van mezelf.. Zeg maar wat je vindt.. Dit is nog eigenlijk een begin, ik probeer egt 3 d te maken...maar ja het gaat nou niet in een keer. :bloos:
klik hier |
jammer van al dat spul op der buik
|
Citaat:
dat hoort zo :o |
daar bij de rechterschouder lijkt het een beetje vreemd, maar ik kan niet precies zeggen wat, voor de rest vind ik het mooi
|
het lijkt alsof haar handen/vingers zomaar verdwijnen in haar kleding
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vint um wel kewl :)
alleen die streepjes die boven uit haar truitje komen... die zitten veel te laag, ze lopen int echt ook niet schuin naar beneden, maar recht *of lichtelijk aan de buitenkant naar beneden* snappie-vous? dan nog even over de schaduw... mooi begin, maar bijvoorbeeld bij de armen zou je wat meer schaduw kunnen gebruiken, dat geeft de indruk van een beetje spieren... en ja, handen.. misschien ook meer schadu op rokje, zodat het lijkt dat ze haar handen echt in haar zakken heeft. deze gaan dan namelijk ook bol staan = dus is ook weer schaduw... dus ga door en wees crea :D |
Citaat:
|
hij doet het niet
? |
Citaat:
|
mmm....... kheb m trouwens nog verbeterd.... ;) mijn desIgn.. alsje : http://www.geocities.com/krissanty2004/design.jpg :) ik wacht met enthousiasme... zoals altijd
|
ziet er we leuk uit ! ,..alleen die schouder (voor ons rechts) klopt van geen kant ,haar schouder en bovenarm lopen in elkaar over ,probeer de schouder iets meer te definieeren ,dus laat vanuit de buitenkant ee klein lijntje in lopen dat de schouder en arm zal ''splitsen '' maar door je al meer het idee krijgt dat het dus een schouder en bovenarm is ,wat ook helpt is om haar bovenarm iets dunner te maken ,omdat de onderarm meestal dunner is als een schouder .en je wilt het echt 3d maken,..probeer dan maar aan 1 kant schaduwen te maken ,
je hebt op de linker arm aan beide uitzeide's van de arm schaduwen gemaakt wat niet klopt , plaats in gedachte een zon links boven bv. en denk dan waar de logische schaduwen zouden vallen ,...ik zou je willen laten zien hoe en wat ,maar heb geen photoshop hier op de pc dus kan je nu even niet zo snel helpen ,maar laat ons commentaar je vooral niet tegen houden om gewoon verder te oefenen etc. vind dat je op de goede weg ben (y) |
tekening meisje & jongen
http://www.geocities.com/krissanty20...re_withhim.jpg Hoe vinden jullie van dit... :D kheb gister zitten maken... Mijn vriend was er en je weet wel .. kwam een ideetje uit . En daar is ie! ... zeg t maar :) ?! |
1ste: de armen kloppen dus niet maar is gezegd, verder hoop ik voor je dat je niet zo dun bent. een bovenlichaam bestaat niet uit 2 naar binnenlopende vloeiende lijnen. bekijk jezelf nog eens in spiegel, nu naakt. als t goed is zit er iets boven je navel een deuk in je zij. daarboven zitten je ribben en eronder begint je heup. beide zijn vaak bolle lijnen (ipv holle zoals jij getekend hebt) verder is de schouderlijn niet helemaal ok. je hebt 2 spieren (monnikskapspieren heten ze geloof ik) die iets achter je nek beginnen en bol zijn. hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. ook de bovenkant van de nek is niet zo dun, de nek is ongeveer even breed overal. de 2 donkere lijnen vanuit haar topje schuin omhoog snap ik niet zo goed. hopelijk schrik je niet van al het commentaar, je bent op weg. anatomie is vaak kwestie van erg goed kijken, bekijk desnoods boeken of fotos
2de: schattig:) |
Citaat:
|
Euh, nee sorry... :|
|
Citaat:
|
|
Weg met het pistool.
|
Citaat:
tja |
ik vind het allemaal niks :s
|
jij hebt ook moeite met kleine details buiten vingers, zo denk ik, dat je het gezicht niet voor niets weglaat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
probeer 's hele figuren te maken, zou wel vetter zijn...
|
veel anatomiefouten, ten eerste geef haar wat heupen, het pistool is niet in perspectief, dr nek en rechterschouder zijn uit proportie en de anatomie overall is niet geweldig.
Ik heb even snel een schetsje gemaakt als je het niet erg vind om aan te duiden waar de fouten zitten. http://members.lycos.nl/forgedpencil/Studies/test.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |