![]() |
Jezelf sociaal opstellen.
Afgelopen donderdag stond ik bij de Ako in de rij om een tijdschriftje te kopen (gewoon een ordinaire Hustler). Aangezien de wachtrij aardig lang was en ik toch al het blaadje in mijn handen had, besloot ik het eens door te kijken. Al gauw werd de vrome rukker opgewonden en besloot hij zich in de drukke winkel te wijden aan het schouwspel der lichaamssappen. Na een kleine minuut flink doorhalen, want in een winkel heb je immers niet veel tijd, spoot ik echter wat liefdevol zaad op het Von Dutch-petje van degene voor mij in de rij. Sociaal als ik ben maakte ik het petje zelf met een tissue schoon; dat vond ik best wel goed van mijzelf!
Welnu, mijn vraag is, stel jij je vaak sociaal op in bepaalde situaties? |
Soms wel, soms niet...hangt af van de plaats & humeur :D.
|
Jeezus echt.
|
Tering. De vraag... oke, maar heel dat verhaal eraan vooraf :eek: (n)
Is het net uit met je vriendinnetje rukkertje? :o |
Ik had denk ik op de streepjescode gemikt, zodat de cassiere deze eerst mag schoonmaken....
|
:d
|
Citaat:
|
dat was het von dutch petje van mn kleine zusje rukkertje :nono:
dat kreeg ze thuis niet meer uitgelegd hur.... |
Citaat:
kreeg jij weer op je flikker? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
"Kreeg jij weer op je, flikker?" maar zo "Kreeg jij weer op je flikker?" Dat jij het eerste geval interpreteert ligt niet aan mij, ";)" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek:
gelukkig birdie heeft nog een grijntje humor :D |
Citaat:
Je moet toch wat als je je de tyfus verveelt op je werk. Noujah...werk zat. Maar werken kan ook een andere keer. |
Leer eerst maar eens normale verhalen te verzinnen ipv deze ranzige shit, voordat je topics opent :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |