![]() |
Wat voor sex???
Houd jij meer van tedere sex of van 'werk-sex'??
|
Van tedere sex..
|
Plagerige SM sex ;) :bloos:
|
't begint bij ons meestal teder en loopt uit op werk
|
Citaat:
|
allebei :o
|
teder, maar dat eindigt meestal anders.
|
... Je kunt het combineren. Teder hoeft niet te betekenen dat je m niet open kan/wil halen... en visa versa.
|
Allebei, ik hou meer van afwisseling.
Maar meestal is het toch on-lieve seks denk ik:P |
Keiharde sex en vooral heel véél sex.;)
|
ligt totaal aan de situatie.. maar over het algemeen: lekker ruige sex, beetje plagerig en een scheutje pijn :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt een beetje van onze bui en de sfeer af maar meestal teder en zacht. Je hebt ook wel eens van die dagen dat je zin hebt in echt vreselijk harde sex :rolleyes:
|
Citaat:
|
werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk werk
|
Allebei, ligt aan de omstandigheden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
|
Vroeger, toen ik nog sex had (:() was het eerst teder, dan werk.
|
je begint lief, maar eindigt als n beest:p
|
tedere seks? werkseks? hoezo??
ik houd ervan zo hard mogelijk genaaid te worden door een vent met een lekker lang stokbrood! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*sorry, kon het niet laten...* :D |
Citaat:
|
Werkseks? Dat klinkt nogal zo van 'ja, ik heb nu wel seks, maar alleen omdat het moet, en ik heb 't liefst dat het zo snel mogelijk over is'. En nee, daar hou ik niet van, dus doe dan maar tedere seks. Maar als ik een vrije keuze heb ipv tussen die twee dingen, heb ik het liefst wilde (hoeft niet per se hard of snel te betekenen) intense seks.
|
nou, om even in die termen te blijven, is van teder naar werk naar teder natuurlijk het mooist, opbouwend naar een climax en het langzaam weer af laten druipen zegmaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |