![]() |
Op welke plek zou je het een keer willen doen?
Wat is bij jou de plek waar je het nog wel eens zou willen doen :bloos: ?
misschien bestaat dit topic al maarja boeiend.. |
een bed om te beginnen...
maar ff serieus........ euhm in een open plek in een bos met allemaal hertjes en konijntjes. edit* ik bedoel met een meisje he! niet met die hertjes en konijntjes! :D |
Citaat:
LOL :) terwijl de konijnen en herten toekijken bedoel je ?! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
in een grote opblaasboot ergens op t water
in een auto in de lift in de duinen |
Citaat:
|
na een paar wijntjes in het gras van tuin. Wel 's avonds/ 's nachts wanneer het schemert of donker is en je buiten bijna niets meer hoort en het net lijkt alsof alleen wij twee nog wakker zijn, maar later denk je daar toch al niet meer aan, dus zal het echt wat uitmaken?
|
staand in een hangmat :cool:
|
Citaat:
|
Overal waar het nog niet gebeurd is en er niet (teveel) mensen in de buurt zijn.
|
poging 2 dan maar
op de mount everest(maak wel natuurlijk wel eerst een vuurtje) in het ISS in het kremlin op de eiffel toren in het vaticaan(in het bed van de paus) op een piramide in het huis van jee pee in een toilet op het hoofdkantoor van de AIVD |
Citaat:
in het vaticaan(in het bed van de paus)(y):D Wel wat achterlaten he ;) |
Ik ben een x naar een klooster geweest, lijkt me ook wel wat daar (Y)
|
Citaat:
:D in een dixi op lowlands \m/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij honden moet je uitkijken
hey die jongen valt mijn baasje aan!ik moet haar beschermen *hap, lul d'eraf* |
Citaat:
wat een fantasie :rolleyes: :D |
Citaat:
btw mij lijkt het wel leuk in een dure auto porsche GT of iets dergelijks.. en als ie dan ook nog gestolen is, dan is het net gone in 60 seconds :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic. Een leegstaande gemeubulairde villa, en dan gewoon in ELKE kamer sex hebben \m/ |
Een leegstaande gemeubulairde villa hm die zijn schaars volgens mij, sterker nog een leeg huis daar kan toch geen meubulair instaan ? :o wijsneus :p
|
oh en 2nd of all, ik wil niet door een thug ''genomen worden'' zoals jij dat zo charmant zegt :rolleyes: :P
|
Citaat:
Citaat:
|
Op Lowlands. Tot volgende week! :evil:
|
in de branding van de zee
|
In een zeilbootje, midden op het water:bloos:
|
onder/bij een waterval.
|
In een grot met vleermuizen
Of midden in een onweersbui |
's Avonds op het strand
|
In een weiland waar geen koeienvlaaien liggen :p :bloos:
|
in de hangmat van de vader van een vriendin (een 3persoons-erg-stevig-geval ;))
|
Op t strand s nachts.. en zwembad.. als t maar op een doordeweekse dag is dan zodat t er niet helemaal vol zit met kleine kindjes..;) gewoon lekker rustig zodat je niet gesnapt kan worden... oeh
|
Op een uitzichtspunt midden in de duinen, uitkijkend op de zee.
Locatie is er, nou meneer nog een keer meenemen. |
bioscoop
|
op kreta op het strand, of een lift lijkt me ook wel spannend.
|
in een turks stoombad
:D wordt het nog heter :o :rolleyes: |
midden op een meer in een bootje, in de stromende regen of in de lift ofzo dat lijkt me wel wat;)
|
In de KERK :D ...maar dan ga ik naar de hel :(
|
Citaat:
|
Nog maar een keer dan:
in een tè cheapass motelletje, bed stukje van muur en dan lekker luidruchtig doen. :cool: |
Citaat:
ONTOPIC: 's nachts aan de vijver van het prinsenpark (= provinciaal domein, heel schoon daar). Maar wel niet tijdens het jachtseizoen :s |
in een kleedhokje in een winkel
een beetje grote winkel dan gehhe lijkt me wel spannend |
Op een plek waar mijn vriendin is.
|
in de lift (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met hertjes en konijntjes?! :eek:
Hebben we dadelijk een heel bos vol getraumatiseerde hertjes en konijntjes. Ik voel me al heel vervelend als mijn ratten op mijn kamer me tijdens bepaalde bezigheden mij vanuit de kooi zo beschuldigend aan zitten te staren. :p Euh anyway... plek boeit me niet zo, zo lang er niet te veel mensen zijn, mijn vriend er is en we geil zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25. |