![]() |
Jamaicaanse blow 'regels'
Ik zat laatst In Coffeeshop 'X' Gezellig met wat vrienden wat kets te roken, tot er opeens wat jamaicaanse mensen bij kwamen zitten ( begrijp me niet verkeerd, na dit was het nog steeds gezellig), we raakten aan de praat en rookten nog wat kets met ze. Maar de heren werden boos als je de rook niet door je neus uitblaaste. geheel verbaasd hebben we hem maar gevolgt, op een enkele keer na dan. waarop hij erg boos werd. Maar ik wist niet af van deze 'regel' ;de man vond het ongeveer de doodstraf waard als je de rook door je mond na buiten liet komen. Kan iemand mij verlichten? :confused:
|
hehehe lol....
slaande ruzie in de coffeeshops vanwege het laten ontsnappen van de rook via mond... hehe |
nee dat was niet leuk :D
|
wat een stelletje kutnegers
|
Maar er zijn genoeg foto's van Bob Marley waarbij 'ie de rook van 'n jointje via z'n mond uitblaast. En Bob Marley is ook 'n Jamaicaan, toch?
Geen algemene regel, dan. Ze wilden gewoon met jullie fokken. ;) |
idd
die kerel maakte gewoone een grapje |
n00bs
|
Citaat:
:rolleyes: |
najah hij kwam ernstig serieus over.. maargoed dat zal dan wel:)
|
Citaat:
|
die grast was zelf waarschijnlijk knetterstoned en begon in zijn eigen regel te geloven :rolleyes:
|
Citaat:
|
en uiteindelijk heeft die jamaicaan weer gratis kunnen blowen :P
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk dacht ie dat je niet inhalleerde :p
|
grootste onzin ooit natuurlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stoners.
|
Citaat:
|
in het wetboek natuurlijk
:rolleyes: |
Citaat:
|
Als ik jou was zou ik gewoon in zijn neus uitblazen.
|
Citaat:
|
Jimte jij n00bje!
Door de mond uitblazen is een regelrechte belediging in het gezicht van de Jamaicaanse Hasjgod Gr'Krokon'Tk, in Jamaica staat daar een celstraf van minimaal 2 maanden op, en regelmatig vinden er ook lijfstraffen plaats. |
Citaat:
|
Citaat:
|
eindelijk is het raadsel opgelost :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |