![]() |
Het Grote Zeik-De-Jamba-Reclame-Af-Topic
Vooruit maar...
|
KUTreclame
|
Wat was da ookweer? iDe assiciatie met Jamba is bij mij iig behoorlijk negatief. :o
Klote reclames ook... |
Godvergeten, seksistische, kutreclame. Zieke geest die het heeft bedacht.. :o
|
Dat si toch met die rat en die dansende neushoorn in een string..? :s
Dat is zoooooooooooo'n KUTRECLAME! :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
Ik ben er onlangs op attent gemaakt dat dit niet de nieuwste clip van J.Lo is. :o
|
Dat ze het nou bij tmf en mtv om de 2 minuten laten zien okee.. Maar ik zag het nu ook bij Nickelodeon! Kon je beltoontjes downloaden van Spongebob ofzo.. Wat doen ze de jeugdige leden van onze samenleving (en mij) aan! Gaan we met z'n allen naar een wereld waarin kinderen van 3 met mobieltjes rondhupsen en Ginger-beltonen hebben! :eek:
En bovendien was dit dus tot nu de enigste Jamba-spam-vrije zender.. |
Citaat:
|
ik wist wel dat ik niet de enige zou zijn die die reclame niet geweldig vond, maar dat ie zoveel woede oproept...
waar zou jamba trouwens het geld vandaan halen om die reclame zo ontzettend vaak uit te zenden, dat kunnen ze toch nooit betalen van die paar mensen die ringtones downloaden? |
omfg. ik heb de reclame nou al een paar keer gezien, vreselijk.. zoiezo al die ringtone reclame's.
|
Die reclame's van Jamba (en ook van al die andere ringtonereclame's) zijn heel erg irritant. En ze komen ook nog eens in verschillende soorten vaker achterelkaar. :s
Ach nou ja, ik zap gewoon weg als die reclame's komen. |
ik heb daar zo'n gruwelijke hekel aan. tmf heeft sowieso al veel reclame, maar de helft daarvan ook nog jamba... :kots:
die vette dansende olifant vond ik eerst nog wel grappig... maar die mening heb ik snel weggedaan!!! NO JAMBA ANYMORE!!! |
Jamba is echt ronduit verschrikkelijk, met al die klote dieren erbij. Ik hoop dat ze binnen niet al te korte tijd niet meer genoeg geld hebben om om de reclame hun neushoorn te laten dansen want dit gaat me toch wel heel erg ver :( :)
|
Nooit van gehoord. Als je nooit reclames kijkt, hoef je je er ook niet aan te ergeren :)
|
irritant beest(en)
|
Ik vond dat nijlpaard wel lagge, maar die klote sexistische neushoord mag ff platgetrapt worden door een nog groter dier.
Of help ik ze nu aan een id voor een stringdragende t-rex?? |
Oooooooooooooow die reclames!! Argh! *reageert woede af op lantaarnpaal* Op de Box leven ze van die reclame inkomsten, tis echt verschrikkelijk... :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
|
zullen we met z'n allen een petitie beginnen ofzo, zolang die kutreclame (in 16 verschillende versie, 5 keer per reclameblok, iedere reclameblok) maar verdwijnt want ik erger me er dood aan !!
|
:D
Ja, ik haat ze ook. :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
alsof iemand speciaal naar reclames gaat kijken :confused: die komen nou eenmaal toevallig tussen tv-programma's door. |
Op Nickelodeon zag ik laatst die *#($^*:mad:-reclame, kon je de tune van Bassie en Adriaan op je mobiel zetten :s.
Ik vind het echt zo'n grafreclame, zo genaamd goedkoop en handig. |
Op Nick ook :eek: ??
GELUKKIG kun je dan nog de beltoon van Bassie en Adriaan downloaden, of die van Spongebob, daar krijg ik toch geen genoeg van :D MAAR DE REST :mad: :mad: ()@ :mad: #$*&(KUT:mad:RECLAME :mad: |
Eén woord: nekschot.
|
Citaat:
Dit soor fokkin reclames moet verboden worden. :| |
idd dood aan jamba, gvd het is niet alleen een iritante reclame maar het is ook in elk f*ckin' reclame blok minsten twee keer te zien. bah :nono:
|
|
denk je eindelijk van dat smerige nijlpaard af te zijn, krijg je een vieze neushoorn met een veel te kleine string die die ook nog es uit zn naad haalt op het einde, veel erger moet et toch niet worden :mad: :mad: :mad:
|
dat ding dat geplet wordt (wat is het eigenlijk, een rat ofzo?) door die smurfenblauwe neushoorn is wel grappig:D En de melodie is aanstekelijk. Verder...stomme reclame, veel te oversexte neushoorn
|
schijt-reclame
|
die makers moeten zich schamen, kinderen een beetje abonnementen voor ringtones aansmeren
|
de reclames komen eigenlijk uit duitsland en daar op MTV is het echt nog 10000 x erger,
wat ook opvalt is dat bij die zogenaamde top 10 van ringtones, hun eigen jamba tone altijd opp 1 staat !!... ontopic: I HAAAT die reclame, dat mtv en tmf zo diep moet zinken,.....schande |
Citaat:
Ik kijk niet veel tv, maar wel af en toe. Ik ga meestal zappen tijdens de reclames of iets anders doen, reclames interesseren me niet. Vaak is er op andere zenders wel iets leuks en anders is er wel iets anders voor die 5 minuten. |
Citaat:
Inderdaad, in Duitsland is het echt heel erg. Dat viel me ook altijd al op dat hun eigen ringtone altijd op 1 staat bij hun top 10. |
Citaat:
http://www.petitiononline.com/jambaban :p |
Ja maar dat geluidje van ie-u-ie-uuhw wat die muis of rat of weet ik wat maakte is echt hilarisch.
Als je stoned bent in ieder geval. |
Citaat:
Ik was nr 2. :p |
Citaat:
|
heh, ik heb een tijdje stagegelopen bij de concurrent van Jamba, best leuk om te weten hoe dat wereldje in elkaar steekt. Jamba is volgens mij een duitse onderneming die weer onder een veel groter bedrijf valt; vandaar ook het budget (want die reclames zijn duur, hoe kut ze ook zijn).
maar. WALGELIJKE TROEP! |
Ik had het wel geweten als ik reclamemaker was, want schijnbaar heb ik dan toch een reclame gemaakt die iedereen troep vind, en daarom wel onthoudt waarvan het is. Doel bereikt lijkt me?
|
Ik ken m niet :o
|
die reclame wekt inderdaad frustratie en agressie op.
:mad: :bloos: |
zooooooo wat haaaaat ik die ^*(^&^%#^reclame!!!!!!!!!!!!!!!!
briljant topic!! is er een actiegroep tegen de Jamba-reclame>?? I will join it|!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: Citaat:
|
Citaat:
|
kdenk dat ik die link even op onzin ga plaatsen ofzo :)
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk is Jamba gewoon van MTV, aangezien de reclame alleen te zien is op TMF, MTV en The Box die allemaal van MTV zijn, en Nickolodeon heeft er ook wel veel mee te maken. Ik zou het vreemd vinden als een onbekend bedrijf in een keer geld genoeg heeft om bij 3 zenders elk reclame blok minstens 1 minuut aan reclametijd opkoopt. Gewoon een bedrijfje van MTV zelf dus.
|
45 :cool:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |