![]() |
warcraft 2
:cool:
|
Dat is nog eens een leuk spelletje ja..
etdoch vreesch ik vrij snel voor een slotje.... |
Maar ik.
|
Citaat:
|
wel lachen jah (y)
tijdje geleden dat k het heb gespeeld maar idd... slotje zit dr wel in |
Warcraft 5
:cool: |
IK ben zelf nog bezig om Warcraft II uit te spelen :o , en daarna wil ik Warcraft III proberen.
Ik heb een demo van Warcraft III gespeeld, en die was veel beter als Warcraft II!! |
Citaat:
Ik zie ook wc3 als een verbeterde 3d versie van wc2. |
Warcraft III is gewoon zwaar kut. Zelfde klote-engine als C&C Generals, dat wil zeggen voertuigen zijn te groot in verhouding tot de brakke uitzoom-mogelijkheid. Er is geen overzicht, het is alleen maar eyecandy en een serieuze RTSG kun je het niet meer noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Want ik lees op blizzard over wc3: Citaat:
|
Citaat:
Gamemakers moeten eens leren dat vatzige, 3D-geaccelereerde graphics gewoon niet nodig zijn en vaak zelfs slecht zijn voor een goed RTS-spel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daar houd ik van helemaal gelijk jong! |
Warcraft 3 is perfect ... vooral de uitbreiding the frozen throne doet er nog een schepje bovenop..
tis alleen iets heel anders dan AoM ofzo.. de gameplay is online echt geweldig.. goed spel! (y) |
Warcraft 3 vind ik niks aan.
- te weinig verschillende units. Total Annihilation is flink aantal jaren ouder, maar dat had echt VEEL units. Iets van zo'n 80 verschillende units, verdeeld over land zee en lucht. Dat heeft Warcraft 3 niet. - geen coole setting/sfeer. De orcs zijn doperwt groen en schattig. Ze hadden beter een voorbeeld aan de orcs uit de LOTR trilogie kunnen nemen, die zien er wel vet uit met halfverrotte, mismaakte tronies. En de night elves zijn gewoon een stelletje randdebielen die op tijgers rijden en een enge ziekte hebben, ze zien d'r paars uit. - slecht geanimeerd. Als je ff gaat knokken zitten ze een beetje slapjes op elkaar in te hakken, je units hebben gewoon geen killer instict. De aanvalsanimaties van de units zijn gewoon niet gevarieerd. Als zo'n night elf archer ff zo'n bijl in d'r bek krijgt gehakt door zo'n orc blijven ze gewoon vrolijk doorschieten. Als zo'n orc geraakt word door een pijl gaan er wel wat hitpoints af, maar er blijft geen pijl in zijn borstkas steken, hij schreeuwt het niet uit van de pijn. De units vechten alsof ze slaaptekort hebben. - graphics. Te veel felle kleuren, het zijn gewoon tekenfilm taferelen. Warcraft 2 vond ik eigenlijk helemaal sucken. Red Alert ownt dat spel echt hard. |
kutspel
|
Citaat:
je kijkt alleen naar grafx en aantal units?? ehm.. dan heb je denkik nog nooit de goeie gameplay op internet meegemaakt... |
Citaat:
|
Ik vind Warcraft 2 wat leuker dan Warcraft 3, 't is wat simpeler, daar houd ik wel van :D Ik speel nu regelmatig op internet en dat bevalt me wel :)
|
Citaat:
|
rofl, als er een rts is waar de gameplay juist perfect in elkaar zit is het warcraft 3 wel.
Het is ook niet de bedoeling dat je met honderden units tegelijkertijd aanvalt, alle rassen zijn op elkaar afgestemd, en elk ras heeft een counter op een ander ras. Bij spellen als red alert en total dinges is het gewoon flinke doekoe maken, en daarna massas units pompen. Je zou kunnen zeggen dat warcraft 3 voor de wat meer strategische gamer is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |