![]() |
Verliefd. Maar geen actie?
Hoi Allemaal!
Ik ben echt harstikke verliefd op een jongen van mijn werk. Ik doe niet precies het zelfde werk als hem. Hij staat een stukje verder. Maar hij loopt wel vaak naar mijn afdeling en we hebben vaak samen pauze. We praten dan wel etc etc. We zijn alleen helaas nooit gelijk vrij. Of hij mij leuk vind weet ik niet. Soms denk ik van wel, soms van niet. Ik weet wel dat hij msn heeft. Ik heb alleen nog steeds niet de ballen gehad om het te vragen. Iemand ideeen? Vast bedankt! Groetjes, Tamara |
soms...moet je gewoon zeggen...t zal me wat, vraag zn msn , babbel daar wat met em en zo kom je er wel achter of t wat wordt...
|
verliefd is verliefd, en daar horen ook stomme dingen bij;) dus krijg even die spreekwoordelijke ballen, knoop een gesprek aan, en draai het verhaal zodanig dat je naar zijn msn of liefdesleven kan vragen. en anders moet je het maar regelrecht zeggen. dan heb je het maar gehad, moet je maar denken!
|
Als je maar lang genoeg vist, heb je vanzelf wel een keer beet.
|
als je zn msn vraagt, hoeft het niet meteen naar de liefde toe te keren. Dus ik denk niet dat hij meteen raar opkijkt.
|
Gewoon wat meer praten, MSN vragen, later zijn nummer vragen, beetje bellen en SMS'en en als het contact echt goed is wat afspreken. Je ziet gedurende die periode zelf wel of hij geïnteresseerd is of dat zijn interesses in jou toenemen.
|
ja hoor. vraag zijn msn
|
Idd.. msn vragen lijkt me een goed idee, daarna kan je nog zn nummer vragen en eens smsen ofzo. Dat zie je verder wel.
Msn is al een kleine stap, en daar heb je nu niet echt de 'ballen' voor nodig, vrienden hebben elkaar toch op ook op msn? |
gewoon eens een keertje met hem praten. Je weet toch hopelijk wel hoe je een gesprek met iemand houdt? Vraag hem gewoon naar z'n hobby's, en werk toe naar die vraag:"heb je een vriendin" Indien je daar al een antwoord op had ga je gewoon slim te werk. Gebruik gewoon de regels van het flirten. Kijk die jongen aan, kijkt hij naar jou, kijk weg, en kijk een seconde later weer naar hem. Indien hij nog steeds naar je kijkt dan zal je wel héél bijzonder zijn voor hem. Het is gewoon de lichaamstaal waar je op moet letten. Lacht hij vaak om je? Hoe is zijn houding als jij in de buurt komt, geeft ie weleens wat aan je (snoep ofzo) en vraagt ie je dan ofdat je er nóg een wil. Nou, je snapt het wel. Let op gedrag :)
|
Ik ben superverliefd op een dame...
We hebben wat afgesproken en ik heb haar gezoend, maar dat ging achteraf gezien wat te snel...Al met al..kon ik het ijs niet echt breken, totdat ik haar spontaan uiteten vroeg en haar een liefdesbrief schreef. Beter kan je het niet duidelijk maken?! :S En dan ga je kijken of de persoon er anders op gaat reageren... En als je niet via een omweg wil...dan via de telefoon ofzo...Je vraagt gewoon om duideljkheid..Dat is toch niet erg! Doe het maar gewoon, want dan ben je ook trots op jezelf..ik spreek uit ervaring! |
heej
ik heb ook hetzelfde probleem alleen hij en ik zijn wel samen vrij maar zoals de andere het al zeiden gewoon een goed praatje en ik weet aan een jongen iets vragen is best moeilijk vooral als je hem leuk vind maar als je eenmaal zn msn heb dan krijg je echt geen spijt van gewoon even door de zure appel bijten.. nog veel succes |
Citaat:
|
niks een keertje, maandag vragen ! en maandag avond zit je met hem aan de msn :D
|
Ja, zijn msn vragen kan gerust. Jongens hebben toch nooit wat door. Dus hij zal je gerust niet gaan ontlopen omdat ie vermoed dat je op 'm ben ofzo...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |