![]() |
chippendales
Ik zat even te kijken op de site van de stadsschouwburg van Nijmegen. En ik zag dat daar de chippendales kwamen.
Nou leek me dit een grappig cadeau voor een vriendin van me die in september 17 wordt (ikzelf ben 17). Mijn vraag is nu of jullie al eens een show van de chippendales hebben gezien. Of jullie denken dat dit meer voor oudere mensen is etc. Schokkende verhalen gehoord... vertel het! |
Citaat:
Het lijkt me juist hartstikke leuk om eens naar de Chippendales te gaan. Als het in de schouwburg in Nijmegen is, weet je in ieder geval zeker dat het in een beetje netten tent is, en dus niet in een één of andere ranzige bar. Volgens mij is het een hartstikke leuk cadeau voor je vriendin! |
Ontopic please.
|
Leuk cadeau!!!
Ik weet alleen niet of er toegang is onder de 18.. Maar die shows zijn niet zo pervers, dus denk het wel. Veel plezier. :) |
Citaat:
|
Citaat:
En de Chippendales zijn nog behoorlijk zedelijk tegenover de London Knights oid. |
Citaat:
Is toch lachen om daar met een vriendin heen te gaan. Heb je nog eens wat te vertellen op een saai verjaardags feestje!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me een vreselijk verjaardagscadeau, ook als ik een vrouw was, maar goed, ik kan me voorstellen dat sommige mensen het leuk vinden.
Je kijkt gewoon naar een stel onaantrekkelijke relnichten in belachelijke kostuums die ze uittrekken. |
ik ben er een tijdje geleden in tilburg geweest (ik kon gratis)..en vond het echt vreselijk.. het zijn allemaal draken maar het was op zich wellache
maar ja toch is het heeeeel erg fout.. |
een vriendin van mij is hier naartoe geweest, het was weinig schokkend en tussendoor zongen de chippendales zelfs liedjes (Y)
|
ik wil je vriendin ook wel een show geven, doe het nog goedkoper ook! :D ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
WMCA! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |