![]() |
[TK] Galajurk
Mooie rode jurk met bordeauxrode donkere bloemen erop (niet overduidelijk te zien dat het bloemen zijn) De jurk heeft geen mouwen, de ene bovenkant gaat wel over de schouder de andere schouder blijft bloot. De jurk heeft glitters, niet te overdreven, geeft gewoon een leuke finishing touch aan de jurk. Hij was nieuw zo'n 80 euro, ik doe hem weg voor 30.
Mail voor foto's |
maat is handig.
|
Hey Wen, die jurk heb ik nog een keertje van je geleend :D
Ff voor iedereen die interesse heeft: hij is echt heel mooi en zit prima! :) -xxx- El. |
Maat is M, maar iemand met L past hem ook wel, want hij is van een stretchstof gemaakt. (dus zo ongeveer maat 38/40)
|
foto;s binnenkort bij de advertentie, dus eventjes wachten en dan kun je zien hoe mooi deze jurk werkelijk is
|
Citaat:
|
serieuze reacties graag
|
Het lijkt me beter dat je wat fotos plaatst.
(zelf ben ik niet geïnterresseerd, heb er zelf ook 1tje in de kast hangen die wegmag) Edit: oh, oopz, zie nu pas dat je zegt dat de fotos later komen.. nuja, ik denk dat er pas serieuze/normale/geïnterresseerde reacties zullen volgen bij het zien van fotos. |
|
bekijk de foto's, is ie niet mooi? in deze staat verkeerd hij nog steeds, bieden vanaf 30 als je interesse hebt!
|
iel laarzen onder zo'n jurk :nono:
|
who cares
serieuze reacties graag |
nog iemand interesse?
|
De foto's doen het niet. :(
|
Nu weer wel
|
Mensen, ze wil alleen serieuze reacties!!!!
|
geef haar weinig kans met zo'n lelijke jurk
|
je mag je mening ergens anders spuien, dit is een vraag en aanbod forum, geen discussies dus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe toch eens aardig jullie en laat je alleen horen als je interesse hebt. Dit is een beetje zinloos he?
|
Ik vraag nu in alle beleefdheid of er vanaf nu alleen maar serieuze reacties komen of anders gewoon geen! Bij voorbaat dank.
|
en nu doen de foto's t weer niet..
|
Citaat:
|
Hey Wen, als je foto's t niet doen... je kunt de jurk ook nog ff op markplaats.nl zetten (= gratis) en dan kun je die foto's vanaf daar weer hier op scholieren.com zetten.
Misschien handig :D Groetjess!! |
|
|
iemand nog interesse? een link naar de foto's staat ergens onderaan tussen de berichten
|
30 euro voor deze jurk!!!
|
jammer.
mssn moet je je prijs verlagen. of m houden.. want hij s lelijk |
Waarom doe je em eigenlijk weg?
Btw de jurk is niet lelijk! |
Citaat:
|
Ik doe hem weg omdat ik hem tweemaal heb gedragen, 2 gala's en ik hem nu niet meer nodig heb. Ik heb overigens ook een andere jurk gekocht en als zich dus een gala voordoet kan ik die aantrekken. De prijs is echt niet veel, hij kostte 80! Maar als je de prijs werkelijk te hoog vind, bied je eronder en misschien denk ik er dan overna.
Even tussen haakjes (Ik vind die jurk in die andere topic ook niet zo mooi,maare dat ga ik daar toch ook niet neerzetten, diegene heeft er geen F*** aan om dat te horen. Ik dus ook niet! Reageer liever als je de jurk wel wat vind en bied dan!) |
iedereen die zegt dat de jurk lelijk is is gewoon uit om dit topic te verzieken lijkt mij zo
en gaat dus helemaal niet om menings uiting gewoon om de zooi te vergallen Maar ik zou de jurk op marktplaats neer zetten anders op Fok.nl Ontopic : Hoe laag wil je gaan voor de jurk |
ik heb de jurk al op marktplaats staan, helaas schijnen weinig mensen hem leuk te vinden.
Tja hoelaag wil ik gaan? Just name a price and i'll see. |
ik vind em dus niet lelijk, maar hij is te groot voor me :)
|
tja dat is jammer, hij is wel heel elastisch hoor, is ook wel te dragen als je een maatje kleiner of maatje groter bent (maatje groter lijkt me eigelijk eerder)
|
Citaat:
dus dat gaat niet lukken, gaat slobberen enzo :P |
oh ja dan is de jurk zeker wel te groot voor je.
iemand anders nog interesse?? ben bezig met nieuwe foto;s, mail me ervoor!! |
|
hij hangt nog steeds in mijn kast, iemand wilde hem wel, maar bleek niet goede maat te zijn, helaas, hij is er dus nog, bied maar! voor meer info, mail mij!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |