![]() |
wat is jouw geaardheid?
Ik ben wel benieuwd naar de geaardheid van anderen, het valt me namelijk op dat steeds meer mensen makkelijker uitkomen over hun geaardheid...en waarom je ervoor kiest? of kies je er uberhaupt wel voor?
tell me..... Ik ben zelf denk ik bi of bi-curious....ik val op jongens maar, meisjes vind ik over het algemeen mooier (lichaam), ik zou ook best experimenteren, maar heb geen ervaring.... |
Hetero.
Vrouwen zijn best leuk hoor om naar te kijken, wil mss ooit nog wel eens wat uitproberen. Maar geef mij maar een man, die heeft tenminste een lul. |
Citaat:
|
hetero-bi
iets tussenin |
hetero. Meisjes zijn gewoon vele mooier.
quasi offtopic: tussen hetero en bi? hi dan ofzo? :) vaagheid der vaagheden. |
hetero voor mij.
|
Hetero - aseksueel
* twijfelt |
Citaat:
|
Geen flauw idee, werkelijk waar. Maar ik vind dat niet zo erg.
|
De man van nu is metroseksueel
PETER VAN DER KLUGT AMSTERDAM - Zijn er mannen die graag winkelen, naar de pedicure gaan en een recept voor crËme bršlÈe willen vervolmaken? Jazeker, die zijn er en ze zijn er zelfs in steeds groteren getale. Er is nu zelfs een woord voor: de metroseksueel. Een man die met plezier zijn vrouwelijke kanten etaleert. Geen mietje, geen watje, geen nicht en geen nerd. Gewoon een lekkere kerel waar vrouwen naar omkijken en een man die zelf omkijkt naar mooie vrouwen. Een man die zichzelf tot in de puntjes verzorgt, de sportschool bezoekt maar zich niet met anabolen oppompt. Een dankbare klant voor de snel groeiende mannencosmetica. Een man die zijn emoties niet wegstopt, maar ver weg blijft van de softe sandalen waar de Nieuwe Vader in rondluiert. Een man die je tegenkomt in de PC Hooft maar ook op het Spui. Een metroseksueel. Zie daar de nieuwe stadsman. Nog niet horen rondgonzen? Dat zal niet lang meer duren want de 'metrosexual' is hot. De nieuwe mansoort werd al in 1994 voor het eerst gespot en in The Independent beschreven onder de kop 'Here come the mirror men'. Mannen die mannenbladen lazen als The Face of GQ en zich graag spiegelden aan de trendy sportieve kleren en accessoires waar die bladen vol mee staan. Aanvankelijk met een mengeling van afgunst en verlangen, maar uiteindelijk met volle overtuiging deelgenoot van de nieuwe lifestyle. Zoals met alle trends heeft ook de metroseksueel zijn eigen iconen. En eentje daarvan moest voor de doorbraak zorgen. David Beckham. Dat is de man die is gebombardeerd tot het prototype metroseksueel. Een narcist van de bovenste plank, elk seizoen een nieuw kapsel, een man die het ondergoed van zijn vriendin draagt, maar wÈl een man en gÈÈn nicht hoewel de nichtenscene hem op handen draagt. Maar dat mag. Dat vindt de metroseksueel helemaal niet erg. Als er maar bewonderd wordt. Nog meer metroseksuele prominenten? Johnny Depp zoals in Pirates of the Carribean (flamboyant en opgemaakt) en Bill Clinton zoals Bill Clinton. Een voormalig president die op alle fronten zo heerlijk open en gevoelig is. Brad Pitt, George Clooney. Het zijn niet de minsten en hun voorbeeld vindt snel navolging. Zet de metroseksbril op en zoek uw eigen favoriet. |
Citaat:
|
Ik ben hetero
|
twijfelt nog
gaat (nu nog )voor hetero |
Citaat:
|
99%hetero..;)Mss een keer flikflooien met een ander meisje.. ach het lijkt me wel wat hebben:) Maar echt meerdere keer.. no thnx
|
Hetero-wannabe-metroseksueel
|
Hetero!
Wat wist ik dat zeker zeg, toen ik op een feestje van de UVSV was! So! Ik heb me ooit een keer afgevraagd of ik er niet gewoon te veel vanuit ging hetero te zijn zeg maar, maar ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een vrouw en op dat feestje was het wel heel duidelijk. (misschien had ik toch maar niet in Utrecht moeten gaan studeren) |
Ik ben BI :)
|
Citaat:
|
A-sexueel, strevend naar hetero,
|
Zeer hetero.
|
hetero
|
hetero
ookal werk ik bij de scapino :o |
haha @ flamingo, nare man, shitonya
|
Citaat:
Ontopic: hetero. |
I don't know... don't care...
ik kan in ieder geval verliefd worden op jongens... |
Ik ben hetero. Zeg soms wel eens van: dat is wel een mooi meisje ofzo maar daar zit verder niets achter.
|
Citaat:
|
ik ben 100 % lesbi
ik hou van nix anders dan mooie vrouwe :evil: (y) |
heb me zelf meerdere keren voor de vraag gezet, maar ik kom er elke keer hetero uit. Ne gast doet mij echt niks, terwijl een meisje niet al te veel moet doen in mij geïnteresseerd te krijgen.
Wat niet wegneemt dat ik wel eens durf zeggen, awel das ne knappe gast. |
zoekfunctie? Al zoveel topics over geweest....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |