![]() |
P8 discotheek
Wie is er weleens op vrijdag naar de P8 discotheek in Terborg geweest? ClubEight, P8 United, P8 @ Friday of Eclipse? En wat is hiervan het beste? Waarom enz.
|
Ooit eens geweest...ongeveer ruzie gekregen. Veel bier gedronken in de backstage ruimte en daarna nog een feest avn d edrummer/zanger van coco sugar and cream...
|
Ik ben er weleens geweest.
Ik ging zitten met mijn bier. Toen kwam er een heel dik ventje in een cradle of filth shirt aanzetten die ook erg nodig aan dat tafeltje moest zitten. Vervolgens kwamen zijn vriendjes (type overdosis spikes) erbij, ik werd er niet veel vrolijker van. Nog op de dansvloer rondgehangen, maar de mensen daar dansen echt .. beangstigend. Het leven is hard als alternatieveling in de achterhoek... |
haha de p8, daar moet je zowiezo niet nuchter heen gaan.
|
ben dr wel es geweest..
t was best wel saai toen nogal rustig enzo.. |
ik ben er weleens geweest ten tijden van de split-cd presentatie van laternpoll & the almighty kingpin, against time ook nog een paar nummers meegepikt. heerlijke avond, veel alcohol en bootyshakinn daarna
|
Ik kom er elke zaterdag maar op vrijdag ben ik nog nooit geweest want dat lijkt me niet leuk.
|
Citaat:
|
1x geweest... wel een leuke tent, zo'n tent moeten we hier in de buurt ook hebben.
|
ik ben er elke zaterdag te vinden :)
|
Citaat:
|
ja, tuurlijk ben ik daar geweest, leuk tentje is t hoor :cool:.
|
Citaat:
|
ben er elke zaterdag......
vrijdag is de sfeer dood |
Citaat:
Euh, ja, zaterdag dus weer. |
Citaat:
|
1x geweest...
zelf ik heb daar niet gepimpt... |
Citaat:
|
Gehoord dat vrijdag de p8 niks is...
Doe mij de zaterdag maar (y) |
Citaat:
|
Ben er een keer geweest voor een concertje iets, was wel leuk opzich..
|
Tering, een topic over die ballentent, dat had ik niet echt verwacht.
Ik ben er wel eens geweest, toen ik samen met iemand in zak en as zat. Klotemuziek en klotesfeer.. Op zich was het wel grappig dat er zo'n dik metalmannetje probeerde aan te pappen met een 13 jarig leeghoofdig mokkeltje. Het lukte hem ook nog wel een beetje, want het schept wel een band, als je allebei zwakzinnig bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En over dat dikke metalmannetje: volgens mij weet ik over wie je hebt ja :D |
Citaat:
misschien weet ik t ook :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik wacht nog steeds af tot dat je hoi zegt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eh, ja vast wel (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kwam er best wel vaak... tot n jaar geleden want toen ging ik op kamers in Tilburg. En hier hebben we de extase.. En da's tig keer beter (Nog niet je-van-het.. maarja, je moet wat)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |