![]() |
Drugs dealen
Wat vind jij van drugs dealen.
oke doe het zelf niet maar een vriend wel hij is ook net 16 maar hij verdient goud geld. |
Dat vind ik heel dom. :) Voor een vriend een keer een paar gram meenemen kan nog wel, maar commercieel dealen lijkt me heel gevaarlijk. In het begin misschien niet, maar je raakt er steeds meer in verstrengeld, dat wereldje.
|
dat vind ik ook
|
en ik ook.
|
tsja.. als je in Rotterdam kijkt waar jongens van 18 a 19 jaar in auto's van een ton rijden.. doen ze het niet verkeerd! Maar ja.. een keerzijde van het beroep is dat men wel altijd 'achterom' moet blijven kijken
|
Hartstikke leuk een auto van een ton als je 18 bent hoor, maar iedere achterlijke idioot die jou in zo'n auto ziet rijden weet natuurlijk waar dat geld vandaan komt. Was het dan wit en geniet er later van :o
|
kans·loos (bn.)
1 geen kans hebbend pau·per (de ~ (m.), ~s) 1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme |
Een drugsdealer is iemand die van geld kan genieten dat hij verdient door drugs aan mensen te verkopen die daar in veel gevallen onderdoor gaan en daarin hun familie in meenemen. En de mensen die de drugs gebruiken moeten daar vaak voor stelen en veroorzaken overlast. Zo zag ik er pas 1 op een damesfiets met 2 kinderzitjes. En dan hebben we het nog niet over de werkomstandigheden van de mensen die die drugs verbouwen, enz...
Maar niet all dikke auto's over 1 kam scheren, er zitten ook huizenmelkers en foute koppelbazen bij ;) |
Tuig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schorremorrie :nono:
|
Lieden die opgroeien voor galg ende rad. :cool:
|
het neemt risico's met zich mee...verdient wel goud geld...maar ik vind het niet eerlijk verdienen...aan andere kant moet je op een of andere manier aan je geld komen....ik weet niet precies wat ik er van vind...
|
Citaat:
En dit is niet bedoeld om op te happen, dit is serieus bedoeld. |
Citaat:
tuurlijk brengt dit beroep risico's met zich mee, maar dat doet f1 coureur ook.. je zal wel altijd achterom moete kijke maar hebje dat er voor over.. k wel.. denk k.. voor 10 jaartjes ofzow.. |
Citaat:
Ik kan iemand geen schoenen verkopen waarvan ik weet dat ze slecht zijn, maar ja, wie ben ik... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uitermate kortzichtig...
Leuk voor nu wat geld verdienen, maar je zult zeer waarschijnlijk je 40ste niet halen en anders achter een dichte deur je dagen moeten doorbrengen...want men blijft meer willen, wil meer verdienen, totdat... Tis de omgekeerde verslaving, ik lees vrij weinig over gepensioneerde drugsdealers...enkel omgebrachte :o |
Heel erg dom. Doet hij zeker bij gebrek aan andere mogelijkheden. :rolleyes:
|
Hmm, ik ruik hier een toekomstige case. :o
|
Citaat:
|
Als wij allemaal:"joepie, wat een goed idee" roepen, ga je het dan doen?
Zo kom je namelijk echt over en het is heel triest |
lijkt nu heel wat, maar als je straks vast zit in dat web word het moeilijk om eruit te klimmen...
begin er niet aan... |
Het is schokkend om te zien dat mensen het argument 'je komt er moeilijk uit' of 'je moet altijd over je schouder kijken' gebruiken om er niet in te gaan. Wat denken jullie van het morele aspect? De meeste mensen hier lijken niet echt een geweten te hebben. Goor, zedenloos tuig zijn jullie.
|
Vind jij het wel een goede baan dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff wat een gezeur allemaal
Oke je bent 16 en je rookt wel is een joint ofzow. Je vrienden doen dit ook en proberen bij coffeeshops wiet te halen. Dan kan jij ineens via via aan wiet komen, je verkoopt dit aan je vrienden. Ze zouden het anders toch wel (proberen) te kopen, dus moraal vind ik niet dat je erg fout bezig bent. Het gevaar valt ook wel mee, je vrienden gaan je immers niet verraden. Het grote probleem van dealen is dat je snel 'bekend' wordt. Je groep klanten zal snel groeien en daarmee dus ook de pakkans. Dealen doe je met mate ( n ) ;) |
Iemand moet het doen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
drugs dealen is kansloos, zielig, en je helpt er andere mensen mee naar de vernieling. een absolute nono, en ik zou je in je gezicht uitlachen als je het deed. behalve als je een pistool bij hebt ofzo natuurlijk.
|
Een kennis van mij werd om 4.00 's nachts op Lowlands voor een dealer in cocaine aangezien.:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
praat niet zo simpel!!!!!!!! AUB als hun het niet doen heb je zo een ander die het aan verstrekt!!!!!! je weet wel het aanbod word afgestemd op de vraag nou en de vraag is er en blijft er geloof me. Trouwens rijke mensen zorgen er ook voor dat andere er onderdoor gaan of nooit echt succesvol zullen of kunnen worden ..... DE 1 ZIJN DOOD is DE ANDER ZIJN BROOD onthoud dat :nono: :evil: |
kansloos
|
Citaat:
|
Citaat:
Het schorremorrie. Opsluiten die handel. :nono: |
Prachtig beroep, tonnen met geld verdienen omdat iets toevallig verboden is, en je helpt ook nog drugs (waar in mijn ogen niks mis mee is) de wereld in, dat er mensen tussen zitten die eraan onderdoor gaan is hun eigen schuld, tenzij jij expres rotzooi gaat verkopen...
Maarja je moet de stress ervoor over hebben (of er ongevoelig voor zijn, maar dat lijkt me een beetje een negatieve uitwerking hebben) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |