![]() |
Raving Nightmare · The Rise Of Brutality
http://party.snt.utwente.nl/images/u...MGID/6108.jpeg georganiseerd door Underground House Movement
zaterdag 9 oktober 2004 21:00 - 07:00 Rijnhal Arnhem Voorverkoop: € 35,- Future Hardcore Daisy Endymion Evil Activities JDA Mr. Sinister Noize Suppressor Nordcore Nosferatu Placid K Promo Tha Playah The Viper Tommyknocker Vince Vinyl Junk For Die hards only: The Terror Cell 2 Akira Crosswire Noisekick Onrust Rotjong Stahlin Stormtrooper The Butcher The Vizitor Wizard area 1 lijkt erg op de vorige raving maar aantal lekkere namen erbij gekomen, panic mis ik alleen nog :( maar ik ga er zeker weer bij zijn :) |
In Frankrijk is dan een echt TE vet feest en ook Hellbound is op 9 oktober...ik zit nog te twijfelen.
|
mja frankrijk is me beetje ver, en arnhem is korterbij als A'dam :P
|
T ziet er niet geheel onaantrekkelijk uit.. maarre wat voor feestje in frankrijk dan jean paul...?
|
dat feest met simon underground e.d.??
en dan heb je hellbound ook nog in A'dam.. |
Citaat:
En idd zoals ik al zei is er ook Hellbound diezelfde dag :) Maar toch lijkt Frankrijk me iets aantrekkelijker :) |
hm... nice topic die link maarrre... kan nergens wat over dat feessie vinden :p
|
Ja ik kon het ook niet zo snel vinden, was vrij hagele ;)
Maar dat is iig de topic waar er iets over staat :D |
ff oftopic dan maar:
Pulsamix 5 Line-up area 1 Matt green Outcast Radio Bomb Simon Underground T-Rex The Producer Yoni Khan area 2 Fabulous Johnny Karim Lee Kid Ottokar Ottokar Signal Electrique Zvanko mja om daarvoor nu helemaal naar frankrijk te gaan :p |
hehehe geeft niet JP.. 't topic was interessant om te lezen hoor.. :p
nja.. t is opzich wel grappig, maarre ik ga van de battles genieten in t noorden vant land :) |
Ik zit nog in dubio :D...as usual ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |