![]() |
City Sounds - Tilburg
aanstaande zaterdag is het weer zover, één van de weinige keren dat je geoorloofd uit kunt gaan in tilburg... citysounds met een paar geile dj's
de complete line up en details kun je vinden op www.citysounds.nl een greep uit de line up; jamie anderson don diablo benny rodrigues gene farris eric de man acid junkies sandrien wie gaan er booty shaken in tilburg zaterdag??? |
potjandorie, drommels en alle vinkenslagen nog aan toe...
er zijn hier toch wel wat lokale campers die in tilburg gaan verdwalen zaterdag anders bel ik al die dj's af hur :nono: |
tis wel heel strategisch gepland zo met mysteryland en lowlands op dezelfde dagen :rolleyes:
maargoed,omdat ik geen geld heb en benny rodrigues wil zien zal ik er zijn :) |
ja idd.... beetje het camp feest voor de budget trutjes.. dus ik ben er ook... en ik ga benny vragen of hij wat minder hard wil draaien, dan is hij geweldig :o
|
Eric de Man was eens in mijn hometown en toen deed ik met mijn handen een hartje naar hem. :bloos: :o
|
Citaat:
|
en ik denk dat er morgen maar twee mensen met hun booty staan te shaken ;)
|
ik heb bij een van de acid junkies mn geluidskaart gekocht :cool: :rolleyes: (y) :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom zeker weten zaterdag. echt superwreed om de heuvel (heet gedeelte van het uitgaansgebied) helemaal vol feestende mensen te zien staan.
Citaat:
en ohja vergeet niet te solliciteren naar forumbaas van dit forum als je intresse hebt. kijk naar het sticky topic |
misschien ben ik hier ook bij vanaaf (Y)
|
ik kom denk ik ook even met mijn billen schudden
|
ik ga benny rodrigues missen :(,ik haal het gewoon niet,waarom draait hij dan ook zo vroeg(n)
|
Citaat:
ik ga sowieso pas tegen 20 uur en loop me nu al lekker te maken door id&t te luisteren :o |
tijden kan je daar downloaden. maar ik heb geen programma die dat bestandje leest
|
ow ja heb m al ...fckn benny laten draaien van 20 tot 21
be-la-che-lijk :o |
ik ben denk ik in de grote zaal te vinden als we gaan. holla!
|
hm opzich zou ik wel willen gaan maarja eind weg enzo
|
mja, ik heuvelring, ik eis van don diablo een geile breakbeat :o
|
wat een kutsite trouwens
|
Citaat:
|
ik ben er toch wel denk ik, maar pas rond 24.00u
|
Citaat:
ik ga over een uurtje ofzo |
Citaat:
ik kwam eigenlijk voor acid junkies en die waren ook de moeite waard. |
weauh ik weet er niet meer zoveel vanaf het punt dat we konflict vonden.
|
nu ik er over na denk, ik ben tot 3 keer toe bijna omgevallen in de 013
|
ja, ben maar gaan afteren in de vasuesz waar ze serieus te geil draaiden...
maar t was zeker geslaagd (y):o |
niet geweest
|
Citaat:
|
ik ben niet zo'n techno trutje ken :o
maar ja benny is geil en erick ook en de hele avond was geil en mn benen zijn nu nog moe :bloos: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |