![]() |
Wat is jouw droomhuwelijksreis???
de mijne een rondreis door scandinavië
|
Een rondreis door Egypte.
|
Bij een huwelijksreis denk ik aan zon en uitrusten (zeker niet niks doen, maar ook weer niet aan megaveel doen). Een vakantie op Mauritius in een hele luxe (en dure :o) hotelkamer... :D Maar goed, aangezien we daar het geld niet voor hebben wordt het een vakantie in Turkije. Die rondreis door Scandinavië komt nog wel een keer bij een gewone vakantie. :)
|
Bij een huwelijksreis denk ik aan een exotisch eiland..
dus Bali, of Hawaii of in elk geval toch een prachtig eiland. Ook lijkt Thailand me wel heel mooi.. maar hier zou ik het geld allemaal niet voor hebben, dus met een reisje naar Turkije of Tunesië, of eender wat zou ik al blij zijn. :) |
Naar een of ander warm eiland. Aruba lijkt me wel wat of Hawaii. Maar ik denk dat we dat dan nooit kunnen betalen dus het zal wel iets dichterbij worden.
|
ik wil altijd nog wel eens naar hawaii dus dan maar een cliche huwelijksreis :p
|
Een rondreis door Mexico. Of Brazilië, maar daar wil ik sowieso
nog een keer heen. <3 (rondreizen in) Egypte lijkt me ook wel wat. (y) |
Naar Venetië :)(L)
AFGEZAAGD! :p;) |
een hele week in bed blijven, full time sex met mijn man (y) voor geluk heb je geen tropisch eiland nodig.
|
Een tropisch eiland. Of Venetie.
|
rondtrekken door scandinavië <3 (y)
|
Hawaii lijkt me ontzettend mooi, of een ander mooi exotisch eiland. Of Egypte..
|
Een ver eiland. :)
|
Met Sander. Al gaan we naar de Biertuinen in Duitsland.
|
Samen met mijn man (vereiste :p ) naar een leuk land. Lekker weer, lekker eten, leuke dingetejs doen, over marktjes slenteren, strandwandelingen maken... van elkaar genieten.. Ergens in Griekenland ofzo...
|
Een Grieks eiland lijkt me wel erg leuk, of Hawaï :cool: Maar eigenlijk kan het me vrij weinig schelen, als het er maar lekker weer is en het gezellig is :)
|
Naar india of een heel mooi warm eiland.
Mijn ouders zijn naar de veluwe op huwelijksreis geweest :nono: |
De Virgin Islands lijken me wel mooi :) .
|
pfoe, maakt me niet zo veel uit, als we maar in n luxe hotel zitten :p
|
Bahama's en dan wel het atlantis resort :)
|
Citaat:
ik zou naar india willen op 'n gewone vakantie, heel graag zelfs. of emigreren. of tijdelijk, 1 of 2 jaar. geen huwelijksreis iig. azoren natuurlijk :) (y) of ergens waar je de hele dag naar de ondergaande zon kunt kijken en waar niemand, maar dan ook niemand anders is :o. |
Op het eiland La Digue, bij de Seychellen...ik weet haast wel zeker dat ik daar op huwelijksreis ga. Dit eiland is zo uniek met haar aparte rostsstructuur, en aangezien het huwelijk zelf iets unieks is past de context en het gebeuren wel bij elkaar..... (y)
Nu nog een vrouw vinden :o http://www.travelp.hu/pics_admin/img...helles.jpg.jpg http://www.atlantic.ro/atlantic/Roma...seychelles.jpg http://orca.st.usm.edu/~jrodgers/seychelles.jpg En hawaii is veel te toeristisch :nono: |
Citaat:
Hoewel een (berg)hutje in de toscane me ook wel wat lijkt... *kijkt hemels* |
Citaat:
Ik kan natuurlijk antwoorden dat het me niet uitmaakt zolang met maar samen met hem is, maar om ontopic te blijven zal ik toch voorkeuren uitspreken, nl. Indonesië, de Malediven, Thailand, iets in die hoek. Alaska/Canada lijkt me ook geweldig, hoewel weer heel iets anders. De Seychellen zullen onbereikbaar blijven denk ik financieel gezien voor mij en mn vriend, uhm man tegen die tijd :o |
Vrijgezel met een Harley de VS doorrijden.
|
k zou denk ik naar Canada willen. Degene met wie ik nu ben is net zo gek van Canada als ik dus dat komt mooi uit. Dan wil ik door de rocky mountains trekken en afsluiten met een walgelijk luxe hotel :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Malediven. <3
Toen ik klein was wilde ik daar altijd naar toe & dan zei papa altijd maar dat ik dat op huwelijksreis moest doen. |
Citaat:
Hawaii lijkt me ook wel wat. Ik wil ook heel graag 'n keer op rondreis door Amerika, maar niet op m'n huwelijksreis. Ik vind dat die moet doorgaan op een tropisch eilandje :p |
Citaat:
|
Ik ga niet trouwen, dus ook geen huwelijksreis voor mij.
Mijn ouders zijn ook nooit geweest. |
als ik met mijn huidige vriend trouw, dan wordt het waarschijnlijk griekenland met veel zon, uitrusten, en een groot bed in een luxe kamer.(:o).
|
bali lijkt me wel heel erg mooi of thailand.
|
De mijne een week lang in een luxe hotel in bed liggen en er niet meer uitkomen, behalve om te douchen ofzo. De roomservice brengt allemaal lekker eten. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vegas baby !!
|
Thuis op de bank met een kratje bier, Ajax kijken..
|
Als ik al ga trouwen, hoef ik daar niet per se een huwelijksreis achteraan... De eerstvolgende keer dat we op vakantie gaan, kunnen we dan wel wat extra uitgeven, als we daar dan behoefte aan hebben...
Ik hoef niet per se naar een heel ver en/of tropisch land... Als het er maar leuk is, en ik me maar vermaak! |
Citaat:
|
Berlijn
|
Citaat:
Terug via Muchen (in oktober) --> Oktoberfesten! |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn droomhuwelijksreis ?
daar ga ik pas over nadenken wanneer ik ten huwelijk ben gevraagd ! |