![]() |
creatief
wie heeft er een leuk idee waar ik mijn laatste daagjes mee kan vullen. Iets creatiefs: k dacht zelf aan kleding maken maar ik ben niet zo goed met de naaimachine:)
iets anders leuks? |
Ga een glittertopje maken met je eigen design (y)
|
maak een schilderijtje met vingerverf of bak brooddeeg-ventjes.
|
Of haal je kamer overhoop zeg maar, gewoon opnieuw indelen (y)
|
of confetti maken
|
Dit topic lijkt een klus voor...
vromerukker! |
Citaat:
Ik heb laatst van die roze 3M plakpapiertjes allemaal hartjes uitgeknipt en op de deur van mijn vriendinnetje geplakt (y) Hoe crea bea is dat (y) Of ga naar de gamma en leuke kleuren kijken bij de verf meng machine. |
Citaat:
|
krimpie dinkieën
|
Citaat:
|
Een accent kweken. (y)
|
scoubidou´en :rolleyes:
nee geen idee. |
Ga jij je mond eens spoelen. Doe iets nuttigs met je tijd.. internet.
|
Citaat:
wel ff een zeefdrukkerij spotten daarvoor, en/of een workshop. of ga iets vets in mekaar knutselen voor op je kamer... ik moet voor op mn nieuwe kamer / zaal / area ook nog is lichtzuilen fabriceren en nog zitzakken ofzo... (als iemand nog bankstellen heeft in de regio Utrecht - Arnhem?? pm!) voor de rest: PUNNIKKEENN!!!! |
-Een oude spijkerbroek verbouwen tot rok, hoewel daar moet je wel handig voor zijn.
-Een simpel tshirtje/hempje versieren met lintjes, pailletjes, kraaltjes. -Kettinkjes rijgen. zoiets. |
Met de hand kleren maken.. Heb je nog meer tijd opgevuld ook.
|
ik ben bezig met het vermaken van bandshirts met gafe opdruk, die in de zij afgenomen moeten wordenen gezien mn gekneusdepols zal dat best wel even gaan duren.
|
Ik had van de week ook zo'n crea bea dag. Wat ik gedaan heb?
Een heel gaaf oud kastje gekocht bij het kringloopcentrum (was maar 2 euri, en leuk jonge :eek:!). Dat geschuurt, wit geverfd, en de bovenkant bekleed met kitch kitchen stof, das ditte.. http://www.kitschkitchen.nl/img/400px/m008d.jpg Zo werd een oud bruin oma kastje, een heel hip, frips, mijnsterretje kastje. Ideetje misschien? |
Citaat:
|
ga leren origami-en.
|
van een oude spijker rok of broek kan je heel simpel een tas maken. dat kan ik zelfs
|
Citaat:
|
Citaat:
En? Heb je het ook gedaan? Het is toch zo heerlijk om een lekker fout kastje op je kamer te hebben staan! |
Citaat:
ga breien ofzo. sterkte hoor! |
Ik ben een broek aan het naaien/stikken :cool: .
Hij gaat cool worden denk ik, tis een mix van gewone blauwe jeans met echte burberry (nog van een hemd dat ik niet meer aandoe :cool: ), ik noem het Bureans (y) :D |
Citaat:
Hier ging't altijd met de 'gaatjesmaker' en de vouwblaadjes... en mamsie maar elke keer nieuwe blaadjes halen.. |
Citaat:
Neeeee, toch niet op de neger manier, met allemaal lapjes burberry print erover heen hè ? ;-( |
Citaat:
|
Ga gezellig met je theeclubje breien! :o :rolleyes:
|
Citaat:
|
Pak een oude tas/broek/shirt/jasje (of zoiets) en ga daar leuke dingetjes op boruren ofzo, of leuke patches enzow...
Zo kun je van iets ouds misschien weer iets leuks maken :) (tis maar een idee hoor :D ) |
Citaat:
dus trek je conclusies, dat heb ik ook gedaan :( ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en daarom is het juist zo geweldig
|
meid.. goede tips zat dus...
en als je het echt nie weet moet je ff naar de bart smit of de intertoys gaan.. hebben ze zat van die knutseldozen waarmee je coole dingen kunt maken.. dus vermaak je.. kben er de halve vakantie ook al mee bezig.. en het is absoluut nie kinderachtig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |