![]() |
Kotsen na het drinken
Ik moet altijd kotsen alsk gezopen heb, weet iemand hier een oplossing voor? Blowen helpt niet, heb ik al geprobeerd!
|
oesters en slakken eten. En als dat niet lukt ganzenlever
|
minder zuipen ;)
|
Probeer het eens bij minder sterke dranken te houden of alleen bier ofzo. En niet alles door elkaar.
|
lol @ alcoholn00b
:D |
Citaat:
|
goed eten van te vore wil soms ook nog wel eens helpen
|
Citaat:
|
Why the fuck zou blowen sowieso helpen tegen het over je nek gaan als je lam bent?
|
Niet teveel doorelkaar
Veel melk drinken voor het zuipen af en toe water tussendoor misschien? en waarschijnlijk ken je dus nog niet tegen veel zuipen, dus gewoon minder zuipen en opbouwen...of niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Probeer is malt bier ;)
|
Citaat:
|
bij mij is het zo als ik alleen bier drink word ik nie ziek maar zodra ik sterke drank ga zuipen dan word ik ziek en kotsen
|
mischien kan je het beter op niet alcohol houdende drank houde :p :cool: :) :D
yoghi ofzo :evil: |
je lult uit je nek...
maarjah... minder zuipen makker... |
Wel erg als je op je 16e nog niet weet hoe je moet drinke (n)
Oeps, 18 dan:p |
k vraag me af over wie je het hebt wat ikzie zo niks wat bijpassend is vor je opmerking want de gene die niej kan drinke is 18
|
Regelmatiger drinken, dan raak je d'r aan gewend ;)
|
als je er niet tegen kan, moet je gewoon niet drinken, punt uit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga niet over je grens heen ?
|
ik moet ook altijd kotsen als ik blow en drink!
warom is dat toch! als ik drink drink ik echt nooit meer dan 4 flessen pure wodka! |
Citaat:
|
Citaat:
|
moet je minder drinken jung :)
|
is dit serieus, zo ja: HAHAHAHAHA
|
Mjah idd, gewoon minder lurken. En het op een avond maar bij 1 ding houden. Dus alleen bier, of alleen baco'tjes etc.... geen bier en bacardi en flugel achterelkaar gaan drinken..... :rolleyes:
|
Goed eten, goed laten verteren je eten.
Je kan beter uit glazen drinken dan uit een flesje. Bij een flesje krijg je meer lucht naar binnen. Drink wat je zelf het meeste bevalt. |
Iemand bij mij op het werk zegt altijd: Drinken en niet kotsen is net als neuken en niet klaarkomen
|
het wordt hier steeds grappiger :)
|
Citaat:
als je maar in de plee ofsu doet...whatever...soms mut je maag leeg |
Citaat:
|
Daar helpt maar één ding tegen: minder drinken. De rest heeft misschien wel enige invloed, maar dat is heel subjectief. Een menselijke lever kan gewoon een bepaalde hoeveelheid alcohol per tijdseenheid verwerken, en of je er nou tien liter water of vijf pakken melk achteraan drinkt, vijf keer de marathon rent of whatever, dat maakt geen drol uit. Die alcohol zit in jouw bloedbaan en moet worden afgebroken. Sim-pel.
|
iedereen wil weleens helemaal loos gaan.
dat hoeft natuurlijk geen problemen te veroorzaken. gebruik alle drank en drugs tezamen en wanneer je wilt. je moet alleen ff weten, dat een vinger in je keel , je niet minder mans maakt. hoppa! |
Citaat:
soms is het gewoon nodig, kan je wel liggen wachten totdat je moet kotsen, maar als je het gewoon laat gaan ben je ervan af en heb je de mogelijkheid om lekker verder te feesten. het is zowiezo niet fris, dus waarom niet zeg ik dan. misschien is het ook wel okay om een chuwwy te pakken of zonodig ff een frisse borstel beurt te ondernemen. po po po ! |
gepost op 19-08-2004 @ 19:07
-------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
Harde klap op z'n bek geven kijken of dat helpt. |
Ik ben ook zo vaak aan het kotsen geweest van drank. Nu ik er zo eens over nadenk volgens mij nog nooit in combinatie met Wiet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
achja, je hebt van die mensen he :)
|
die dan gewoon de volgende keer weer net zo hard gaan zuipen.
en ja, je raadt t natuurlijk al, dan weer gaan kotsen :D |
Er staan een paar goeie tips tussen. De melk-tip vind ik iets minder slim, in combi met bier heb ik dat al best vaak zien mis gaan. Maar wat eten tussendoor, water drinken, wil wel eens helpen. En niet overdreven veel zuipen natuurlijk.
|
Wat voor mij het beste werkt:
vantevoren goed eten tanken totdat je aangeschoten bent (of zat, wat je wilt, zat bestellen gaat alleen vaak nogal lastig :D) shoarma/friet/pizza/whatever opknagen doortanken tot wat je wilt. |
Citaat:
niet tijdens het drinken melk drinken of yoghert, nee ervoor. |
Citaat:
|
Ik vind het wel humoristisch dat iemand je adviseerde om te blowen zodat je minder snel moet kotsen van alcohol.
Ik vind het nog humoristischer dat je het ook nog geloofde en geprobeerd hebt. Maar het meest grappige is nog wel dat je niet begrijpt dat je gewoon minder moet zuipen. |
Citaat:
legt ook een beschermende wand aan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |