Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Vleugeltjes Topic... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=93020)

AnTaRTiCa 15-05-2002 21:42

ja hoe moet ik beginnen :D ten eerste wou lisa deze topic niet open dus doe ik het maar :D *lara lacht*

nou ik krijg dus vleugeltjes van lisa :) en ik vind ze super cool en mooiug :) we gaan fotow's maken toppie dus :) maar wat vinden jullie nou van vleugeltjes (dan bedoel ik dus van die elvenvleugeltjes die je op je rug draagt) heb je zelf vleugeltjes of maak je ze zelf? vind je het stom, leuk? zou je het durven dragen of niet?

*kusje*

Scarlett 15-05-2002 21:44

IK VIND 'T ZO KOEL! Ja. :D Een vriendin van mij is mode-ontwerpster-in-opleiding, en die had ze ook voor een opdracht gemaakt, en toen mocht ik ze dragen. *jeu* Nee, ik durf het wel te dragen, en ik ga ook nog een keer aan die vriendin vragen of ik ze mag hebben, want ze waren echt geweeeeldig. :)

boardbabe 15-05-2002 21:44

ik vind ze heel erg mooi (denkt aan foto van iemand op Elf Fantasy fair - paars haar weet niet meer wie) ik wil eens vleugeltjes op mn rugtas naar school gaan maken, weet alleen niet hoe ik dat moet doen, durf ze dus wel te dragen

MelodyofÐeath 15-05-2002 21:44

ik vind het mooi maar om normaal te dragen vind ik het wat overdreven, voor speciale gelegenheden kan ik het wel
waarderen hoor maar mooi zijn ze zeker

Martin Dude 15-05-2002 21:45

hehe, lijkt me coel :) wel dan voor een keertje of af en toe! maarja, je kan zelf ook wel bedenken of ik het ook zou dragen of niet ;) :o

acid-star 15-05-2002 21:47

Jaaaaaaaaaaaaa ;) Ik ben de grooste vleugelfan van de wereld :) Maar dat wist je al. :p

Ik maak minstends 4 paar per week ofzo.. ik ben vleugelverslaafd... :rolleyes:

utopian me 15-05-2002 21:51

heb het nog nooit gedragen ofzo... zelfs nog nooit iemand in het echt ermee gezien... hooguit met carnaval misschien wel eens... maar vind het wel heeeeel erg lievig :)
ik zou het ook wel durven te dragen, want ik vind het leuk

Stoel 15-05-2002 21:54

jaah vleugeltjes :D, ik zou graag wel een keer vleugeltjes willen maken ossow, ik vind ze echt heel lievig, en ik durf ze wel te dragen jah :)

KazzZ 15-05-2002 21:58

vleugeltjes??:confused: toen ik de titel las moest ik vreemd genoeg aan maandverband denken, maar goed :D
Kzou nooit met vleugeltjes willen rondlopen... hehehe beetje weird!Misschien wel met Carnaval ofzo, is wel kjoet!

AnTaRTiCa 15-05-2002 22:07

Citaat:

acid-star schreef:
Jaaaaaaaaaaaaa ;) Ik ben de grooste vleugelfan van de wereld :) Maar dat wist je al. :p

Ik maak minstends 4 paar per week ofzo.. ik ben vleugelverslaafd... :rolleyes:

ik krijg lisa vleugels *trots*

Chelsea 15-05-2002 22:10

Als het bij iemand past vind ik het wel leuk
ik zou niet weten wat ik er mee zou doen (ja dragen duh) zjn die dingen niet irritant? en ga je daarmee naar school?? :confused:

Aurelia AutumnRain 15-05-2002 23:00

Ja, vleugeltjes zijn leuk!
Ik ga er binnenkort ook een paar maken voor aan mijn powerpuff girls tas. :)

En ook een paar om gewoon te dragen.
Hoewel het me erg onhandig lijkt om ze bijv. naar school te dragen.
Maar voor een feestje zijn ze erg leuk!

punkyfish 15-05-2002 23:03

ik vind ze wel mooi en leuk en lief bij anderen staan, behalve als het té wordt. bij mij staat dat niet heb ik zo het idee, ik vind het ook niks voor mij, dus ik kijk maar mooi naar hoe het bij anderen staat :)

muckymouse 15-05-2002 23:28

kzou niet weten hoe je zoiets maakt, of waar je t koopt, maar kvind ze zeker wel mooi en schattig.
kzou er ook wel mee durven lopen, khad al antennes waarom dan geen vleugeltjes:D

Embraced Pale Death 16-05-2002 01:09

Lief ende sgattug!

maar nix voor mij... ik ben veel te houterig en te lang voor die dingen

maar lievv bij andere bepaalde menschjes :)

Guineverea_witch 16-05-2002 07:01

je kunt met ijzerdraad de vorm maken.
Dan de stof of panty er strak overheen trekken en op de achterkant vast knopen.Daarna de vleugeltjes verfen ofzo...
heb ze zelf ook eens gemaakt en een keer gedragen.

muckymouse 16-05-2002 17:43

Citaat:

Guineverea_witch schreef:
Dan de stof of panty er strak overheen trekken en op de achterkant vast knopen.Daarna de vleugeltjes verfen ofzo...

thenx, kzal t es gaan proberen:). Ik denk toch alleen niet dat t me staat ofzo, ben veel te lomp voor een elfje:D

rodina 16-05-2002 18:58

*dacht aan maandverband* :D

Vleugeltjes zijn echt superschatttig, bij de h&m hadden ze ze ook, in het zachtroze, en blauw ofzow, maar niet echt praktisch opzich

shanli 16-05-2002 19:01

Citaat:

Jewel schreef:
IK VIND 'T ZO KOEL! Ja. :D
maar dan wel 1 een mooi kleurtje.
of ik ze zou dragen weet ik niet ;)

Faery 16-05-2002 19:03

Is dat niet ontiechelijk onpractisch?
(voor de mensen die het 'gewoonlijk' ook dragen, :))

Stoel 16-05-2002 19:10

Citaat:

Guineverea_witch schreef:

maarre, hoe maak je ze dan aan je rug vast?

acid-star 16-05-2002 19:49

Ze zijn over het algemeen wel onpraktisch ja, Maargoed, mensen raken er aan gewend en gaan bij het uitgaan geloof ik al automatisch opzij... Als je je een keer omdraait mep je 3 mensen in hun gezicht :) Die ze bij H&M hadden zijn juist supercomfortabel, je voelt niet eens dat je ze omhebt en je kan er ook niemand mee slaan. Maargoed, daar komt wel bij de ze een beetje cliche zijn:rolleyes:

mystic girl 16-05-2002 19:50

Citaat:

terror koe schreef:
Ik ben 1 van de weinigen (kennelijk...) die vleugeltjes een beetje... debielig vinden.
Niet boos worden.

jij begrijpt er gewoon niets van.

acid-star 16-05-2002 19:53

Citaat:

terror koe schreef:
Ik ben 1 van de weinigen (kennelijk...) die vleugeltjes een beetje... debielig vinden.
Niet boos worden.

Kan ik me best voorstellen hoor. Ik heb ook nog nooit een Koe gezien met vleugels,,,, ook geen terror koe....

AnTaRTiCa 16-05-2002 20:59

Citaat:

acid-star schreef:

Kan ik me best voorstellen hoor. Ik heb ook nog nooit een Koe gezien met vleugels,,,, ook geen terror koe....

whahahaah :D:D:D:D go girl go girl :):p

Paranoide 16-05-2002 21:31

jaaaaaa vleugeltjes zijn superlief :)
ik had een paar HELE mooie, gemaakt door een kunstenaarmevrouw die ik ken, maar die zijn kapot, en ik kan zelf geen nieuwe maken met mn twee linkerhanden *huilt*.. en ik weet niet of het nou aan onze h&m ligt of aan die van de mensen hier, maar bij ons hebben ze geen vleugeltjes :/

ik droeg ze niet de hele tijd trouwens, alleen bij feestjes/fotoshoots/festivalachtige dingen a la bevrijdingspop ed..

ik wil nu wel uitleg over hoe je ze nou precies moet maken hoor (hoe lisa ze maakt wel te verstaan want ik heb foto's gezien en jouw vleugels zijn MOOOI!) :)

Gwen. 17-05-2002 09:38

Citaat:

Jewel schreef:
Een vriendin van mij is mode-ontwerpster-in-opleiding, en die had ze ook voor een opdracht gemaakt
Ik wil ze ook gaan maken voor mun portfolio, maar ik ben niet bijster origineel geloof ik :).

Ik heb vleugeltips gehad van de vleugelexpert Lisa :).
Ik denk persoonlijk dat vleugeltjes niet zo goed bij mijn kleertjes staan, omdat dat nogal casual is. Maa misschien een keer met uitgaan, wie weet, ik vind vleugeltjes in ieder geval erg leuk.

Chelsea 17-05-2002 15:09

Citaat:

mystic girl schreef:

jij begrijpt er gewoon niets van.

moet zij toch weten als ze het lelijk vind

acid-star 17-05-2002 15:54

Wat leuk zeg, dat er zoveel vleugel-fans zijn!

Ik was op dag een fan de elf fantasy fair de enige met vleugels, en dat heeft me toch wel in een diepe shock gebracht eigelijk... nouja er waren wel kleine meisjes met H&M vleugels, maar die tellen niet.... :(

*Frozen Tears* 17-05-2002 16:41

ik ben helemaal gek van vleugeltjes!!!!!!! :)
ik heb 2 paar nu, gemaakt door iemand en nu ga ik het zelf ook leren omdat ik mode ontwerpster iets wil worden en dan is dat wel leuk :)

Stoel 17-05-2002 16:44

maaaaaaar nou heb ik nogsteeds geen antwoord op mn vraag:D

hoe maak je ze aan je rug vast? als je ze zelf hebt gemaakt waarmee maak je ze vast?

Scarlett 17-05-2002 17:24

Citaat:

Miss Quasy schreef:

Ik wil ze ook gaan maken voor mun portfolio, maar ik ben niet bijster origineel geloof ik :).

Ik heb vleugeltips gehad van de vleugelexpert Lisa :).
Ik denk persoonlijk dat vleugeltjes niet zo goed bij mijn kleertjes staan, omdat dat nogal casual is. Maa misschien een keer met uitgaan, wie weet, ik vind vleugeltjes in ieder geval erg leuk.

Ga je toelating doen voor de kunstacademie in R'dam? En gewoon doen, lijkt me koel, ik wil ze wel voor je dragen. ;)

Piccola 17-05-2002 18:20

Citaat:

Miss_Kazzz schreef:
vleugeltjes??:confused: toen ik de titel las moest ik vreemd genoeg aan maandverband denken, maar goed :D
Kzou nooit met vleugeltjes willen rondlopen... hehehe beetje weird!Misschien wel met Carnaval ofzo, is wel kjoet!

:D Ik dacht ook meteen aan maandverband!
En ook ik zou niet met vleugels rond willen lopen. Misschien met Carnaval wel ja...

biertjehappen 17-05-2002 18:22

Wel leuk idee maar zou het zelf niet dragen.

acid-star 17-05-2002 19:26

oh hmm sorry :) je maakt ze vast door er twee elastiekjes aan te naaien, dan zitten ze zeg maar als een rugzakje om, of je naait er een groot lint aan die je om je schouders slaat en op je rug vastbind....

Stoel 17-05-2002 20:02

Citaat:

acid-star schreef:
oh hmm sorry :) je maakt ze vast door er twee elastiekjes aan te naaien, dan zitten ze zeg maar als een rugzakje om, of je naait er een groot lint aan die je om je schouders slaat en op je rug vastbind....
ohja, ik zat al te denken, kan ook misschien omknopen inderdaad, maar dat rugzakje idee is wel handig, denk dat als ik dit weekend in een crea bui ben het is ga uitproberen :D tenk joe

Gwen. 18-05-2002 11:07

Citaat:

Jewel schreef:

Ga je toelating doen voor de kunstacademie in R'dam? En gewoon doen, lijkt me koel, ik wil ze wel voor je dragen. ;)

Neej ik ga de vooropleiding in R'dam volgen aanstaand jaar, en dan kijken of ze me in Den Haag of Arnhem willen hebben. Ben niet zo'n fan van de academie in Rotterdam.

Parlaatje 18-05-2002 14:23

kan iemand ff een fotow van vleugeltjes neer zette k weet gloof wel hoe ze dr uitzien maar wil ff checken :D

SisterOfMercy 18-05-2002 14:27

Hmm...

Ik heb een tijdje geleden ergens gelezen dat het _erg_ vaak dragen van vleugeltjes duidt op een erg grote drang om het ontbreken van borsten te ondervangen.
Dat was de uitkomst van een of ander onderzoek, als ik de URL van de webpagina nog kan vinden zal ik'm hier wel posten..

Roos 18-05-2002 14:33

Vind ze niet zo, het zou mij ook totaal niet staan :)

acid-star 18-05-2002 15:46

Citaat:

SisterOfMercy schreef:
Hmm...

Ik heb een tijdje geleden ergens gelezen dat het _erg_ vaak dragen van vleugeltjes duidt op een erg grote drang om het ontbreken van borsten te ondervangen.
Dat was de uitkomst van een of ander onderzoek, als ik de URL van de webpagina nog kan vinden zal ik'm hier wel posten..

oooooohh echt? Dat zou best wel eens kunnen!!! *giechel*
zodra je die URL hebt moet je het gelijk melden!

Stoel 18-05-2002 16:10

aah ik kom net uit de stad en bij de feestwinkel hadden ze zulke koole vleugeltjes! witte met oranje en roze vlekken erop met een band voor om je buik heen, ze waren zo liev :D maar ik vond dat ik ze zelf wel kon maken dus nu ga ik het eerst zelf proberen

acid-star 18-05-2002 16:22

En het vleugelvirus spreidt zich... :)

Stoel 18-05-2002 16:24

Citaat:

acid-star schreef:
En het vleugelvirus spreidt zich... :)
:D

the reflecting god* 18-05-2002 18:33

ja zijn leuk ben zelf ook bezig met maken van vleugeltjes maar gaat een beetje langzaam
ik zou ze ook niet naar school dragn ofzo alleen als ik uitga of naar feestjes etc ....

Chelsea 18-05-2002 18:50

ik zie nogsteeds et nut er niet van in

acid-star 18-05-2002 20:15

Citaat:

Chelsea schreef:
ik zie nogsteeds et nut er niet van in
Tsja, Zie je dan wel nut in het dragen van Armbanden, kettingen, makeup, ringen, en b.v kleurlenzen?

Er hoeft niet altijd nut in te zitten. Je moet het zien als iets om je mooi te maken! Het is niet nuttig... het is leuk!
http://www.geekiness.org/alva/tPinkPeony.jpg

Alva, voor degenen die geen zin hebben om zelf te knutselen.

In Your Room 18-05-2002 20:29

vleugeltjes zijn cute!! :) :)

AtHell 19-05-2002 00:24

*bindt kartonne vleugels om en springt uit raam... rent weer naar boven en zoekt meer toverstof om dr op te sprenkelen, vind het niet en begint aan een stukje kaas *hap**

mja ok ook even serieus ofzo mja vleugels: heel cute enzo maar t lijkt me niet dat je met vleugels omgebonden eens een keer gewoon naar school gaat oid maar verder gewoon heel fun

:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.