![]() |
Caliban - The Opposite From Within
Mjah, het klinkt allemaal superlekker en gelikt enzo maar zelfs ik begin er een beetje stront aan te krijgen als elk nummer zo ongeveer word verneukt door een melodieus sing-along refrein. Maar verder wel potje vette riffs en noest drumwerk, dus dat maakt nog wat goed. Ik luister denkik toch nog n keer liever naar Shadow Hearts.
|
shadow hearts is meuk, en dit trek ik beter al ging het me na een paar nummer zwaar vervelen.
oordeel: (n) :p |
DannyLepeL vindt hem hoogstwaarschijnlijk vet
|
Lepulll!
|
waar op irc te vinden?
|
why use irc??
|
omdat je dan complete platen binnen haalt op 192kb met een constante bovengemiddelde soulseek downloadsnelheid.
|
bekijk dc++ eens..
|
ach beetje nerd heeft soulseek, irc en DC++/Revconnect aanstaan, dus downloaden wil toch wel.
|
haha, gedeeltelijk plagiaat:
Caliban - I've Sold Myself, riff rond 0:11 Machine Head - None but My Own, riff rond 5:25 ok, de laatste maat is anders bij Caliban maar dit ruikt toch verdacht. Beetje jatten van Ome Rob, stelletje flutduitsers! |
haha ;)
live wel erg goed deze band |
Citaat:
|
zeg carn
speur jij hele dag alleen maar af wat er nieuw uitkomt en gooi je dat hier neer? wist overigens niet dat jij caliban digte. ik vond 'shadow hearts'wel vet. al waren de eerste nummers duidelijk beter (vooral de break 'for you.. I dié'). Had het nooit zo op caliban, en nu moet ik Vent nog aanschaffen. deze zal ik op zondag downen. |
Citaat:
Mwah. Shadow Hearts vind ik wel ok. Leuk voor je (Y). |
mwah.. ik vond shadow hearts geen goede cd, maar ga deze ook nog even downloaden. heb al wat gehoord, half nummer ofzo..
|
Citaat:
|
voornamelijk omdat veel hubs en dc++ volk op een lekker universiteits netwerk zitten
|
precies ;)
|
Citaat:
+ dat ze echt met serieuze gigabytes werken. sommige hubs kom je niet binnen als je onder de 2 GB shared. terecht, zo deelt iedereen mee, en is het soms gezamenlijk wel een terrabyte wat je deelt. |
Citaat:
of 100gb shared.. |
Vond de cd wel wat hebben..
Had hem via soulseek, snapte geen hol van irc en andere gemeuk :P |
ik heb nog niks nieuws van ze gehoord...of wel, wacht, op furyfest,maar hun geluid stond, zoals bij 80% van de bands in de grote zaal gewoon te slceht afgesteld. maar ik heb er dus niet erg veel van meegekregen. ze waren er wel enorm populair! de hele zaal vol, veel enthousiaste mensen vooraan.
|
Wat een kut-cd. Productie is wel vooruitgegaan maar pfff...Riffs zijn saai, hoeveel machinegunloopjes kan je op één cd proppen :rolleyes: ???? zang is tjah...die cleane zang doet meer kwaad dan goed. Klinkt compleeeeeeet misplaatst. Bij de opener nog het meest.
shadow hearts vond ik ook niks....not my band I guess. |
Citaat:
|
volgens mij is het nu den gitarist.
|
denk het ook
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |