![]() |
wat hebben jongens graag
waarschijnlijk is deze topic al verschrikkelijk vaak besproke, maar ik vraag meaf wat jongens graag hebben dat hun lief doet http://forum.scholieren.com/smile.gif('k kan het nie beter verwoorden)
|
anti-0
|
Een handleiding van de vrouw :eek:
|
Um; waar doel je precies op?
[cliche]Wees gewoon jezelf?[/cliche] |
Ehhh, wees lief (y)
|
Wat denk je van lieve woorden.. Vind ik toch best lief.. Maar het is een cliche maar wees gewoon jezelf...
|
Zelfverzekerd....maar niet arrogant
dan schop je het wel ver |
niet aan mijn kop zeuren... dat is het belangrijkst... samen met een lekker kontje dan :P
|
Ik weet wel een aantal dingen, maar ik denk niet dat je die bedoelt, anders had je de vraag wel op een ander deelforum gepost :D.
Maar luister als hij iets te vertellen heeft, vertel hem af en toe waarom je hem leuk vindt, probeer niet te zeiken :D of te jaloers overkomen. Niet dat je alles moet pikken of nooit jaloers mag zijn, maar ik ken mezelf en ik overdrijf nog wel eens ^^. Wees jezelf, maak je een keertje extra mooi, speciaal voor hem, ga een keer mee naar een film die hij leuk vindt, doe moeite om zijn muziek ook te luisteren, gewoon laten merken dat je alles interessant vindt of tenminste de moeite wilt doen om te begrijpen waarom hij het interessant vindt. |
hmm ik denk zoiets:
- iemand die zichzelf blijft - vrij zelfverzekerd is - beetje humor heeft - enige hersencellen heeft - niet snel jaloers wordt - niet vaak an z'n hoofd zeikt - iemand die niet vreemdgaat - dus iemand die betrouwbaar/trouw is - niet te bezitterig is, oftewel. niet te afhankelijk van hem. Ze moet hem ook zijn vrijheid geven en hem ook wel eens dingen laat doen zonder haar ( behalve sommige "dingen" met andere vrouwen ;) ) - lief zijn - lief/leuk/knap/ verzorgd uitzien - beetje ondeugend - wat onvoorspelbaar Denk dat ik nu wel in de buurt kom...met de beschrijving van de perfecte vriendin :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@t middlefinger: ik wil niet arrogant overkomen, maar als ik eerlijk moet zijn, voldoe ik daar wel aan, behalve uiterlijk gezien dan, daar kan ik moeilijk over oordelen :o |
Eerlijkheid, nuchterheid, bescheidenheid, charmant, lief, en het oog wil ook wat;)
|
Citaat:
|
Citaat:
- Ze is altijd geil. - Ze is niet jaloers; ze moet het niet erg vinden wanneer ik een nachtje bij iemand anders blijf slapen. - In is voor spannende dingen; zoals haar beste vriendin uitnodigen om mee.... Ohja, ze levert elke week haar salaris bij me in. (y) |
Heel vaak doe je iets niet omdat je twijfelt. Dan zou je het eigenlijk zo moeten bekijken: hoe zou jij het vinden als hij dat deed?
Kort gezegd: geen twijfelaar |
Citaat:
- niet paranoia dan is het wel aardig compleet. |
dat je na de sex niet zegt dat je van ze houdt..
begrijp me niet verkeerd.. tis heel erg lief om te horen, maar O ZO VERSCHRIKKELIJK CLICHE |
Citaat:
Pooier :nono: |
Veel bullshit hier.
De meeste mannen willen voornamelijk seks, en daarnaast genegenheid, liefde e.d. |
Citaat:
|
Is bij iedere jongen anders.
Ik wil iemand die me vertrouwt, graag bij me wil zijn maar me toch wel wat vrijheid geeft. Gewoon een lieve, leuke, spontane meid. |
af en toe een aaj over de bol.. simpel.
|
Lief
Eerlijk Respectvol Integer Gevoel voor humor Niet arrogant Verzorgd En het oog wil ook wat |
Aandacht, contact, zowel sociaal als fysiek gezien.
|
[QUOTE]Shitonya schreef op 10-06-2004 @ 11:59 :
- iemand die zichzelf blijft - vrij zelfverzekerd is - beetje humor heeft - enige hersencellen heeft - niet vaak an z'n hoofd zeikt - iemand die niet vreemdgaat - dus iemand die betrouwbaar/trouw is - niet te bezitterig is, oftewel. niet te afhankelijk van hem. Ze moet hem ook zijn vrijheid geven en hem ook wel eens dingen laat doen zonder haar ( behalve sommige "dingen" met andere vrouwen ;) ) - lief zijn - lief/leuk/knap/ verzorgd uitzien - en het eerste uur nadat ik wakker wordt weinig tot niets tegen me zegt, daar kan ik slecht tegen |
ochtendhumeur ^_^
|
zijn de mensen in 2 jaar tijd zo veranderd :confused:
|
Citaat:
|
Trouw zijn. En eerlijk. Boven álles. Dat is wat ik zoek in een meid en nog niet ben tegen gekomen tot nu toe.
|
-Schattig
-Lief gezichtje -Aardig en kunnen opschieten met mij. -Nice ass :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Dat ze duidelijk is in wat ze wel en niet wil. (En dan doel ik niet alleen op sex :P)
- Niet vreemdgaan (maar dat spreekt voor zich) - Niet de hele tijd aan je kop zeuren over van alles en nog wat - Aandacht - Dat je luistert als ik n probleem heb - Niet teveel dingen verbieden Dat was het wel zo ongeveer. Verder een hoop cliches die ik je maar ga besparen omdat je die toch al weet. |
wie zou er volgens jullie moeten leiden de jongen of meisje?????
ik weet nooit of ik het initiatief moet nemen of dat de jonge dat moet doen?? ;) wie kan mij helpen |
Citaat:
Dus ze kunnen beiden het initiatief nemen.;) Wij jongens hebben graag dat meiden hun respecteren voor hoe ze zijn en niet hoe ze er uit zien. Voor de jongens geld de zelfde regel. Meiden moeten duidelijk zijn met wat ze willen. Betrouwbaar zijn dus niet liegen of vreemd gaan(respect voor elkaar) Ze moet lief zijn Beleefd Niet een mee lopen dus dat ze doet wat jij zegt. Aandacht geven en niet aan haar zelf denken. Luisteren naar wat je te zeggen hebt. |
liefde
|
Als we dat eens wisten. :D Ik denk dat er verzorgd uitzien, toch wel een eigen mening hebben, en gewoon lief zijn wel goed is. Toch jongens? :)
|
Alle jongens willen J-Lo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bier.