![]() |
vraagje over boekenpakket h5 n+g
ik heb dus mijn boeken binnen maar nou zie ik dus dat ik de meeste boeken die ik vorig jaar had er weer bijzitten, meot ik deze terugsturen of heb ik ze nodig?
|
Welke boeken zijn dat dan?
|
van biologie(biologie voor jou deel1), wiskunde(getal en ruimte deel 1+2) natuurkunde(deel 1), scheikunde(deel 1) en nederlands(metropool)
|
Citaat:
|
zijn de boeken al afgerond in de vierde?
|
Citaat:
|
Dan zou ik ze maar voor de zekerheid houden. Of bel gewoon even naar de school/contactpersonen
|
je moet deze boeken houden.
omdat dat ook je examenstof is en aangezien je dit jaar examen moet doen. lijkt me het ook nog wel vrij handig. vaak wordt het aan het einde van het schooljaar al die hoofdstukken weer herhaald. dus boek houden. ;) |
Citaat:
dan ga ik maar kaften :) |
veel plezier.
en succes he met het examen dan alvast. is te doen hoor. ik heb het afgelopen jaar precies hetzelfde gedaan ;) |
Citaat:
|
Dus je krijgt alle boeken van de 4e klas en ook nog eens van de 5e klas?!
OMG! Hoe moet ik straks naar huis fietsen als ik die boeken op ga halen :P |
Citaat:
en niet allemaal, hangt van je profiel af, en de afgesloten vakken krijg je ook niet maar vraag anders aan je ouders of ze je met de auto willen brengen of halen want fietsen met een boekenpakket is niet aan te raden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
idem.
boeken van schoolexamen die afgerond heb krijg je niet en als je lesbrieven enzo dingen wat je dus niet meer in hoefde te leveren krijg je ook niet meer. aantal boeken wat je er bij krijgt in de 5e valt nog wel mee hoor. en daarnaast had n&g en N&T de meeste boeken bij ond op school. |
Citaat:
is ook vaak goedkoper dan huren. |
Citaat:
en ik hoor nog een lesbrief economie te krijgen:| mja die krijg ik vast wel via school ofzo |
Citaat:
|
Ze zijn best handig als je je examen wilt leren hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hetzelfde profiel en ook dezelfde boeken. Het lijkt me wel dat je ze nodig hebt. :)
|
tip: huur een kluis op school, als het mogelijk is. breng de eerste week alleen nog mee wat je mee moet nemen voor de vakken die je hebt en kijk dan aan het eind van de dag welke je mee neemt om te leren/hw te maken, en welke niet. Het scheelt een hoop gesjouw, en als je huiswerk ook nog eens in de tussenuren maakt of tijdens de les(?), hoef je vaak geen (of weinig) boek(en) mee naar huis te nemen. ben je er thuis ook van af, hoef je niet de hele tijd tegen die boeken te kijken. deprimeerd alleen maar :)
|
Citaat:
|
groen van de kaft of groen van de schimmel? :)
you're welcome |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |