![]() |
[Voetbal] Zweden - Nederland..Vanavond..
Huh.. voetbal? Ja voetbal!
Het is dat mijn vader het zei maar anders zou ik het zo vergeten, en ik ben vast niet de enige. Wat zal het gaan worden vanavond? Ik gok op een kleine overwinning voor Nederland. 0-1. |
Hopen op een overrwinning van Zweden.
|
1-1
|
3-1 voor zweden
|
0-0
|
zweden wint
6-2 mark my wordz |
Nieuwe Bondscoach, nieuwe kans voor Oranje om eens wat te laten zien:)
|
en t is begonnen zo ongeveer hej dna ga ik ma s tv kijke toedels (n)
|
he geen 6-2 voor zweden, jammer
maar wat was zlatan irritant bezig |
Ik heb van de hele wedstrijd 20 seconden gezien, want zoals alle andere oefenwedstrijden van het Nederlands Elftal boeit het me niet zo veel. Maar goed, wat ik zag:
* zapt * Hee! SBS6! Aha, 1-2 voor Nederland, mooi! Commentator: "Corner Zweden, en 2-2! Ibrahmovic! Wat een vervelend ventje is die toch! Tsjongejonge, wat een vervelende voetballer! Altijd die ellebogen en dat geduw en getrek! Bah! Nee, ik mag hem niet!" :o ... :rolleyes: Oke dan! * zapt verder * Het commentaar was dus weer van hoog niveau. :rolleyes: Ik had wel een goede timing, meteen bij een goal zappen. :D Maar verder nix gezien, mwah 2-2 in Zweden met een team met veel nieuwe gezichten is op papier niet slecht. :) |
Van Basten oprotten!
|
Heb op MSN inmiddels van iemand gehoord wat Ibrahimofiets weer allemaal heeft uitgespookt. :nono: (n)
|
Bastuh! Rot op! Bastuh! Rot op!
ZLATAN! ZLATAN! ZLATAN! :) Laat hem in de Champions League ook maar vervelend doen.. hij scoort zo wel een keer tenminste |
Hoe kun je al na 1 wedstrijd zeggen dat van Basten moet oprotten? :confused:
|
Citaat:
|
Ik moe ttrouwens wel zeggen dat een aantal van die overtredingen van Ibrahimovic wel erg gay waren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is die Ibrahimovic lomp. Hij blesseerd zijn eigen Ajax-teamgenoten in een vriendschappelijk potje voetbal.
|
Citaat:
Ze laten dan echt niet van Gaal in de studio zitten hoor... Ik word altijd zo moe van dat gelul de media is tegen/voor Ajax... Want dat is allemaal onzin... |
Citaat:
|
Maar bij Ajax vinden jullie hem allemaal een superjood niet door dat hij dan ook opzettelijk tegenstanders probeert te raken zeker? :confused:
|
Citaat:
|
SBS6 heeft altijd kutcommentaar. Verder is Ibrahimovic natuurlijk wel een ongelofelijk min klootzakje, telkens weer. Ik hoop dat ze hem eens flink aanpakken buiten het zicht van de camera, zo hard dat hij een paar jaar niet meer aan voetbal WIL denken.
|
Heb me zondag al kapotgeergerd aan die zlatan en nu was het weer zover, Koeman mag nu zeker wel opletten want al zijn spelertjes denken dat ze alles kunnen maken. Het enige wat hij dit seizoen moet doen is al deze ego'tjes in toom houden en dan worden ze met 2 vingers in de neus kampioen en komen ze een heel eind in de CL. Alleen krijg ik zo langzamerhand mijn twijfels of hem dat gaat lukken.
|
Die elleboogstoot bij v Bronckhorst was idd schandalig.. die van VD Vaart kondie denk weinig aan doen.. en die op Heitinga was ook gewoon dom.. Ze pakken hem nog wel een keer terug op de training denks :evil:
|
Citaat:
:|(n) Afgelopen zondag was het trouwens Zlatan toch die tegen een reclamebord optrapte toen hij gewisseld werd bij Twente uit? Nu 3 dagen later flinkt hij weer van allerlei dingen. Zou die jongen soms door een bepaalde reden niet lekker in zijn vel zitten of zo op dit moment? :o Mja, ik houd het op ongesteld zijn. ;) |
ik mag die ibrahimovic wel :)
onrust in de ajakkes selectie nu, van der vaart kan niet meedoen a.s. zondag..... jammer dat Sladan Ibrahimovic zelf niet een elleboog tegen zun lilluke rotkop hed gekregen... |
Citaat:
|
Citaat:
vd Vaart zei het zelf ook nog en ik kan me niet voorstellen dat hij dat zonder aanleiding zou doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is trouwens niet zo dan ik niet moet gezien worden als Sla-dan fan..;) |
Zlatan is een moeilijke jongen met een gebruiksaanwijzing.
Zijn gedrag tegen van Bronckhorst is schandalig te noemen. De incidenten met vd Vaart en Heitinga waren eerder 'per ongeluk' dan 'opzettelijk'. Verder hoor ik niemand over de 'wereld-actie' van Zlatan, waar hij 4 Nederlanders op het verkeerde been zette. Neemt natuurlijk nogmaals niet weg dat het een heel vervelende voetballer kan zijn (en misschien ook wel is). Verder heb ik me lopen ergeren aan die kale verslaggever, en de woorden van van gaal en van breukelen over het zeker niet saaie duel, zo erg heb ik nu ook weer niet genoten... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |