Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat is het liefste wat je geliefde tijdens jullie relatie voor je heeft gedaan ? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=930592)

Buffy 18-08-2004 18:29

Wat is het liefste wat je geliefde tijdens jullie relatie voor je heeft gedaan ?

Afgelopen schooljaar was een heel pittig jaar voor mij. De laatste weken zat ik behoorlijk in de stress vanwege een groots project wat moest worden afgerond. Tijdens die periode heeft mijn vriend het behoorlijk moeten ontgelden, *ik was bijna constant met school bezig, zelfs als ik weekend had kon ik nergens anders aan denken* maar toen het project na de eindpresentaties toch echt afgelopen was en ik hem sms'te dat ik heel opgelucht was, kwam hij diezelfde avond bij mij thuis met een soort tegoedbon voor n verwendagje op de beautyfarm :rolleyes:

Daydream-ster 18-08-2004 18:41

Mijn laatste (inmiddels ex) vriendje:

Me aansporen hulp te zoeken omdat het zo niet langer ging. Klinkt nu zo hier misschien heel cru en bot,maar het is echt het liefste en meest bezorgde/zorgzame wat iemand ooit voor me gedaan heeft.

En mn eerste vriendje heeft me een weekendje meegenomen naar Londen, hij had vrij geregeld op mijn werk, ik wist van niets, had met mn ouders van alles geregeld... (allen erg jammer dat ik eigenlijk toen al wist dat het stuk zou lopen tussen ons, maar het lef niet had om het uit te maken)

*** 18-08-2004 19:20

't zijn dan wel geen geliefden van me, maar wat ik erg attent vond en voor mij is gedaan deze vak:
- kop thee op bed
- eten koken
- luisteren naar de onzin die ik uitkraamde

- proberen m'n zelfvertrouwen een boost te geven (ondanks dat 't bijna tegenovergesteld uitpakte)
- een luisterend oor bieden

Charlottetje 18-08-2004 20:02

altijd naar me luisteren, me analyseren en relativeren, echt alles van me pikken en meegaan naar mijn eindexamenfeest etc.

alleen jammer dat hij mijn vriend niet is...

MC Bobie 19-08-2004 17:51

gedicht schrijven.. dat vonk wel erg lief van mn ex...

evanescence 19-08-2004 19:25

kaartjes sturen, roos gegeven, kado'tjes:D hou ik wel van...

en hij vertelde me gister aan de foon dat ie een brief aan het schrijven is aan mij....dat vind ik heel erg leuk....kweet niet waarom...gewoon een ouderwetse liefdesbrief :rolleyes:

Lilything 19-08-2004 19:54

Een roos:)

smulsmurfie 19-08-2004 20:00

Nou, mijn vriendje is een erg stoere 22-jarige, vooal niet al teveel je emoties tonen, niet impulsieve man :)

Dus ik vond het wel heeel lief toen ik laatst zijn kamertje betrad en hij op de grond een roos had neergelegd, twee foto's van mij erbij en een A4-tje met in hanenpoten erop gekrabbeld: Nina, ik ben zo blij dat je er weer bent, I love you...

Zoooo lief!

En hij stond er zo schattig verlegen bij te kijken. Op zo'n momenten hou je gewoon echt van je man :)

ikke89 19-08-2004 20:11

me vergeven omdat ik vreemd was gegaan. Dat was egt zoooow lief van hem omdat hij weet dat ik er heel erg spijt van had

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.