![]() |
where is the love
net gehoord op de radio
best mooi nummer voglens mij hete de groep: black eye piece ofzo wat vinden jullie van dit nummer? |
HAHA.
Sorry. :o |
Black Eyed Peas.
Zelfs ik, een leek op het gebied van top 40 muziek, weet dat. |
ach, best een leuk nummer met een mooie boodschap.. maar om nou te zeggen dat ik het na bijna een jaar nog kan horen.. nee.
|
kerel, waar ben je mee bezig met je loze topics?
|
Citaat:
maar vind je het beetje goed nummer? |
Citaat:
|
jah k heb het nummer ook gehoord op de radio, vanmiddag.
vanavond zag k op tmf dat et superclip was ofzo.. best leuke clip met allemaal ? ? ? enzow.. het nummer vink ook goed.. leuk nummer.. en jah de groep heet Black Eyed Peas maar k heb ook een gerucht gehoord dat justin timberlake (jeweet wel die van britney) er op meezingt.. gaaf he (y) waar ben ik mee bezig? :bloos: |
Citaat:
je mening geven over dat nummer :o |
Citaat:
(was ie gay?) :eek: |
|
dat lied is toch vet oud al?
|
Citaat:
zielig voor em.. :| |
Citaat:
heb met hem te doen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek:
OMG, LOL |
Ik veronderstel dat je een niet geslaagde grap maakt.
indien niet: Jeeeeezus man, het voorbije jaar op de maan gezeten? |
mmmm, ik hoorde idd dat het nummer al best oud is :o
|
Oftewel een complete leek die de weinige kennis die hij heeft zo nodig moet delen met mensen die het al lang weten en er al zo op uitgekeken zijn dat het kut is.
Het nummer is niet onaardig voor die stijl, maar verder, what the fuck, het is eigenlijk een kutnummer... |
Wat valt me dat weer tegen van je Bigstretch dit nummer is al kapot vaak gedraait... en Black Eyed Peas die groep is erg populair nu... ik had wel verwacht dat je die kende eigenlijk... nummer is tof btw... beste van de cd (Elephunk) imo...
|
Als dat nummer het beste nummer op de cd Elephunk is, zegt dat bij deze heel veel over de kwaliteit van de 'band'.
|
Citaat:
|
ach wtf, k kende dat nummer natuurlijk allang
vind BEP kut, maar verveelde me vandaar :o |
:nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: