Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   compu gehackt (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=930673)

een dichter 18-08-2004 19:51

compu gehackt

ik geloof dat mn compu is gehackt, maar ik weet het niet zeker, ik heb echt geen verstand van computers, help?? :s

dafelix 18-08-2004 19:56

hahaha, sorry

*ahum*

Symptonen? (Waaraan zie je dat je 'gehackt' (hihi) bent?)
Watvoor beveiliging heb je? (Van virus-scanners, anti spy/adware progjes, firewall etc. etc)
kun je zoveel mogelijk informatie geven over je 'situatie', want alleen met "ik ben gehackt, ik geen verstand hebben" kunnen we geen donder

een dichter 18-08-2004 20:06

Citaat:

dafelix schreef op 18-08-2004 @ 20:56 :
hahaha, sorry

*ahum*

Symptonen? (Waaraan zie je dat je 'gehackt' (hihi) bent?)
Watvoor beveiliging heb je? (Van virus-scanners, anti spy/adware progjes, firewall etc. etc)
kun je zoveel mogelijk informatie geven over je 'situatie', want alleen met "ik ben gehackt, ik geen verstand hebben" kunnen we geen donder

owkeey,

symtomen= gisteren was ik op het forum, en opeens reageert iemand met mijn naam en mijn profiel op mijn topic. het was niet zon rare reactie, maar aan het einde ervan stond, van diagnosis murder fan nummer een, waar ik dus echt heel erg fan van ben.

vandaag was ik aan het msn en en opeens komt een ex vriend van mij online waarmee ik echt ruzie heb gehad. ik had hem van mijn msn afgegooid maar opeens praatte ie gewoon met me. maar ik zag zijn naam niet bij mijn contactpersonen.

vaag...........

by the way its not funny :p

Triloxigen 18-08-2004 20:42

Iemand hoeft niet in je lijst te staan om tegen je te kunnen praten,
en verder had je teveel breezers op of een lastig broertje die onder jou naam replied..

een dichter 18-08-2004 20:45

Citaat:

********** schreef op 18-08-2004 @ 21:42 :