![]() |
Suuksesfol Gewijsigt
<-- intriegerende titol tog weer, okeej, ffkes een tekening opzoeken waarop men nog wel reaksies zou willen geven...zoeker de zoek zoek. BOEM! ou gevonden<-- dee nie zovil pijn opsig :D --> ier issie van Krissie niet het vissie enz..enz..etsetera... Kleuren gebruikt met een kompjoeterProgramma-ietsje ofzow, <-- 5 minuten werk trouwes :P voor de grap gedaan, weer es wat anders he :D
blablabla <---> albalbalb http://www.endoria.net/upload/index.php/2856914325 |
Lollig :D
Die ogen zijn super kewl getekend!!!!!!! |
hmm, ik vind hem eigenlijk niks bijzonders hebben.
|
ik vind het heel bijzonder (kunstzinnig :confused: :D ) dat je blablabla achterstevoren schrijft Krizzzje :)
Over tekening ...:) Jah CooLig gedaan, blauw, geinig har, enge neus , loze achtergrond , mega(y) e schaduw. ja. was het wel weer. ja. duzze doorgaan zo! |
hij is wel koel :) vooral de ogen, de neus en de huidskleur :) maar ik vind de lippen niet zo.. en wat schrijf jij raar zeg :p
|
je praat heel erg irritant en je tekening is best oke
|
pfff...sorrie dat ik zo irri de pirri en raar schrijf :) komt doordat ik dat leuk vind :D en... is het dan ook niet irritant als ik 'raar' teken?
ik bedoel maar... schrijven en tekenen gaan hand in hand :P < < verder, dank je wel een ieder voor de tot nu toe-e reacties. Ik vond het wel spannend om voor het eerst iets in kleur te posten. <-- wir ietsies beterder gesgrijft :D < < en trouwens ook nog....Het is een bekende artiest...ziet iemand wie?? wie het als eerst raadt wint een prijs :) |
Lisa Lopez???
:confused: |
Citaat:
Ik geef een hint....--> ze lijkt er niet echt heel erg op ;) |
dat is sita zonder twijfel
|
Citaat:
uhm oke :) nee , ook is het Sita niet. Nog een hint...---> ze zong vroeger bij een band genaamt...'vertaald'--> De Suikerklontjes :) |
e heeft wel de zelfde neus als sita..
|
Citaat:
het is bjork! |
Citaat:
maar JAAAAHHH!!! JEAH!! het is goed Queen Klazina Wok! inderdaad Bjurkskie.... --> het bewijs--> http://www.endoria.net/upload/index.php/1363327504 De prijs kunt u zo snel mogelijk in ontvangst nemen. |
alsjeblieft typ normaal
tekening is koel, toffe uitstraling komt door ogen, bovenlip, neus en schaduwen onder ogen. kleurgebruik is ook tof |
als je normaal typt word je wa serieuzer genomen, da zou nie ongepast zijn maarok....ik zal me er verder nie over uitlaten
kvin em erg mooi gelukt, de kleuren enzo, erg mooi |
tis kunst dat alleen mooi is als t van een bekende naam is :D
dan zit iedereen, prachtig; zo anders.. Nu denk je, ach |
nee echt nie sorry
ik vin em serieus mooi, beter dan et werk da je hier normaal aantreft kweenie da ding heeft gewoon wat de simpelheid van de achtergrond, de kleuren...kweenie et spreekt me erg aan igg |
hee geen gezeik over krizzzzjes getyp he :mad:
en trouwens de neus en mond leken me eerst een beetje vreemd maar nu ik de foto heb gezien ---> zeer goed!! wat is de prijs btw? :p |
Citaat:
|
Citaat:
en de letter die Queen Klazina Wok heeft gewonnen is de letter..... F onthou deze letter goed! en schrijf em voor je eigen veiligheid ergens op!! heeft u vragen of opmerkingen dan kunt u het onderstaande referentienummer raadplegen. [kunstzinnigheid mode] blablabla<-->albalbalb [/kunstzinnigheid mode] |
haha wouwie de pouwie ik vinnum gappug .......volges mij hep ik um nonooit in klur gesien :) ja sir leuk! mwa
|
Citaat:
nee hoor zgat:P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |