![]() |
Afpakken?
Dit is de situatie: er is een meisje op mijn werk wat ik wel leuk vind, maar ze is al 2 jaar bezet. Nu is dit haar eerste vriendje en heeft ze al laten merken dat ze het een eng idee vind om alles maar met 1 persoon te hebben gedaan. Nu speel ik daar wat op in zodat ze het uit gaat maken met dr vriendje en ze dus euh... vrij is... voor mij!!:p
Maar goed, de vraag: Wat voor ervaringen hebben jullie hiermee? Tips? Heb je ooit iemand afgepakt? Is er ooit iemand van je afgepakt? Tell me all about it;). |
Tip: niet doen :nono:
What goes around comes around...je zal je dan knap lullig voelen :o |
ik ga even lekker ongenuanceerd doen: lul!
|
nou.... kijk ik vind dat het wel mag... ik kan dat meisje toch niets laten doen wat ze echt niet wil? enne, ik vind dr echt leuk hoor(A) en of de bal wordt teruggekaatst;) tja... dat zie ik dan wel weer:)
|
Pfff als je dat doet... ben je niet zo slim bezig
|
waarom de hell loop je te messen met iemand die al 2 jaar een relatie heeft
:rolleyes: |
het afpakken van iemand anders partner is onrespectvol voor de gevoelens van een ander
|
nou ja, dr vriend is een sukkel:p ik ben veel liever, leuker ,aardiger en beter... en ik vind dr leuk... moet ik nog meer redenen hebben dan?:o
|
Citaat:
:D |
pak af (y)
|
Citaat:
|
bedoel, ze kan zelf wel de juiste keuze maken
|
ik vind afpakken mag zolang het maar op een eerlijke manier gebeurt
|
Citaat:
begon me al bijna slecht te voelen :evil: |
stoken in een relatie is wel het ergste wat je kan doen imo
maarja, denk vooral niet te weinig aan jezelf en speel vooral in op haar onzekerheden over der relatie als ik haar vriend was zou ik jou dus echt een pandoering geven van hier tot tokio :D no offense verder ;) |
Citaat:
|
Citaat:
hij kan ook gewoon heel vreedzaam zijn ;) |
hahaha ja, ik geloof dat hij dat wel weet...
maar ja, hij gaat allemaal boos worden op haar enne bezitterig controleren en dat soort dingen... vreemde manieren om haar te laten merken dat ze bij hem moet blijven;) maar ja... is dus zn eigen schuld:p |
Stoken vind ik slecht. Maar als jij leuker bent komt ze daar vazelf wel achter door op een gewone manier met je om te gaan.
|
mja, stoken oké oké:) ze had belooft een keer te koken voor me en ik vroeg een paar keer wanneer dan(A) en toen kreeg ze beetje ruzie...
dus ja... ikdoe niet echt veel behalve praten met haar(A) en dan wordt die vriend al boos:p |
get a grip on yourself...
als ze het al zal uitmaken voor jou (how stupid could she be) is dat toch een liedje van korte duur... Een relatie van 2 jaar weegt zwaarder door dan een flirt op het werk. |
veel succes! :)
Ze is vrij om zelf te kiezen wat ze doet en als ze hierdoor voor jou kiest was haar relatie waarschijnlijk toch al niet heel stabiel. |
Citaat:
|
alles kan stuk..
help maar een handje als je 't aan mij vraagt :o 2 jaar bij dezelfe persoon > hoe saai is dat?! |
Stoken in een relatie vind ik nog altijd not done, als je echt beter bent dan haar huidige vriend dan zal ze het zelf wel inzien, zonder dat jij haar moet proberen overhalen.
Ze is toch niet voor niets al 2 jaar met hem samen? Ik neem dus aan dat hij niet zo'n grote sukkel is. Laat het lopen zoals het is, ze kan haar eigen keuzes wel maken, zonder dat jij haar telkens subtiel erop moet wijzen dat ze alles maar heeft meegemaakt met 1 jongen? Als hij echt zo erg is dan komt ze zelf wel naar je toe. :) @ Susanne : 2 jr bij dezelfde persoon is allesbehalve saai, je moet gewoon de juiste vinden :) |
Citaat:
ik moet uiteindelijk nergens de schuld van krijgen natuurlijk;) |
ABrules in een zekere zin heb je gelijk, ik zou alles uit de kast halen en als zij er op in gaat haar eigen dikke schuld.
Als ik in een relatie zit en die zit goed dan boeit het niet hoe knap en leuk dat meisje is wat mij ook leuk vindt. |
Ik vind het nogal triest allemaal. Als ze je echt leuk vindt, komt ze vanzelf wel naar je toe. Je laat je nogal kennen door te gaan stoken.
|
hmm beetje voor losers, maar ja wie ben ik....
|
ga je gang, het zal meer over het meisje zeggen als over jou (jij bent toch al een lul :P)...
dat meisje is gewoon fout... ja en jij omdat je zit te stoken, maar als zij deugt dan dist ze jou hard, deugt ze niet dan is haar vriend ook beter af |
ik vind dat je haar gewoon kan afpakken hoor!
kijk ze zal het zelf uit moeten maken met die andere jongen en voor jou kiezen. als ze dat doet dan is er nix gemeens aan want dan vind ze jou gewoon leuker dan die andere jongen en zal ze dus gelukkiger zijn dan voorheen. en ja er kan altijd iemand langskomen die je nog leuker vind. |
gezien jij 19 bent zal dat meisje wel iets jonger zijn en was dus NOG jonger toen ze haar huidige relatie begonnen is. Dan vind ik het niet raar dat ze nu begind te twijfelen aan haar relatie. Je veranderd nog zoveel als je jong bent.
Als ze al wel zo volwassen en oud zou zijn dan heeft zelf als het goed is wel zoveel karakter dat ze niet zomaar op andere gedachten gebracht kan worden door jou. Als ik haar vriend zou zijn, zou ik jou natuurlijk het liefst een schop onder je hol verkopen maar ik vind het niet echt verkeerd waar je mee bezig bent. Als zij echt van haar vriend houdt en een beetje gezond verstand heeft dan reageerd ze geen eens op jou. |
in beide gevallen nee, en ik zou t niet doen ook, daarmee maak je jezelf toch alleen maar belachelijk in de meeste gevallen
|
Wees gewoon egoistisch en doe wat je wilt.
|
ik vind het zielig voor haar vriend... :s
maar ben je echt verliefd op haar of doeje dit alleen om haar het bed in te krijgen??? en is zij verliefd op jou of zou ze het eventueel uit willen maken met dr eerste vriend om eens met andere jongens te kunnen klooien? ik ben nu ook bij mijn eerste vriend 9 maanden, en ik heb m al verteld dat als we nog heel lang bij elkaar zijn dat ik ook wel met andere jongens zou willen klooien omdat hij ipc mijn eerste is...en daar is hij mee eens...omdat ik voor hem pas 1x ervaring heb gehad en met hem nu, dus bij ons loopt er een afspraak....neem ik wel n risico mee maargoed....misc kan dat meisje die afspraak ook met haar vriend maken en kan jij haar speelmaatje worden??? :rolleyes: |
kan wel gaan zeggen blablabla je bent een lul als je het doet.. maar dat doe ik niet!!
relaties zijn er om te worden verbroken :evil: gewoon tactisch aanpakken.. vraag haar nummer en begin met smsjes ofzo.. |
stel je voor dat ze nou jou luisterd, en voor jou gaat.
dan kan je er nu wel stoer over doen dat je ooh zo aardiger en liever bent, maar misschien komt ze na een tijdje ook wel weer iemand anders tegen die ook zo denkt...en ook gaat stoken... zoal al eerder is gezegd, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. |
Citaat:
|
Citaat:
ja! |
Citaat:
|
Tja, afpakken zolang het maar op een eerlijke manier gebeurt zit wat in. Ik heb echter altijd zoiets als: wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet. Je moet maar zo denken, als je iemand makkelijk kan afpakken, dan kan jij vervolgens ook de lul zijn.
|
Nee, het mag ook op een oneerlijke manier gebeuren.
Ik zou het zelf nie tdoen, maar als jij zo een grote eikel bent die dat over zijn hart krijgen doe het gerust! |
Citaat:
|
Al denk ik dat zo'n soort jongen/meisje in de toekomst weer hetzelfde doet.
|
Gewoon afpakken die hap. All is fair in love and war.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar even serieus. ;) Stel, je vindt iemand leuk maar die persoon heeft al verkering. Waarom zou je daar dan afblijven? Toegegeven, het is natuurlijk niet leuk als je als vriend merkt dat iemand jouw vriendin staat te versieren, maar daar moet ze maar weerstand aan bieden. Ze is geen hulpeloos schepsel dat beschermd moet worden door haar vriend omdat ze anders ten prooi valt aan allerlei wildemannen. Mensen die dat van hun vriendin denken moeten het maar meteen uitmaken want die minachten hun vriendin blijkbaar enorm.
Goed, dus wat gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet. Maar waarom zou je jezelf precies op één lijn zetten met degene wiens vriendin je wilt afpakken? Waarom stel je jezelf niet bóven hem? Hem niet datgene aandoen wat je zelf ook niet wilt meemaken is heel nobel, maar ook heel dom. Je moet namelijk jezelf af en toe boven een ander stellen, anders kom je nooit vooruit in het leven. Ik zie er dus eigenlijk geen enkel bezwaar in om vriendinnen af te pakken van mensen. Moeten ze maar leuker zijn. :) |
Citaat:
Klopt, daar heb je ook een punt. Alleen volgens mij vervallen die mensen die zich laten afpakken snel in dezelfde fout. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |