![]() |
Vraagjes omtrend SixFlags
Ik ben 14 en ik ben van plan om met een paar vrienden naar sixflags te gaan.
We nemen de trein naar harderwijk en dan die pendelbus. Zit dat nou bij de prijs van het sixflagskaartje in en moet je je kaartje dan kopen in die bus? Kom je er als 14-jarige ook wel het park in? |
Citaat:
|
Jammer :(
. . . . :p |
Dat word vast niet gecontroleerd, en misschien zie je ernog wel uit als 13. :evil:
|
Klopt, maar ik heb het voordeel dat ik er nog uitzie als 13... een vriend ging met zn knieen in zn schoenen, zodat ie er kleiner uitzag, maar erg streng controleren ze niet hoor..
|
Zie http://www.sixflagsexpress.nl/html/tarief.html voor het antwoord op je onbeantwoorde vragen.
|
yaya ik ga vanadaag ook naar 6flags :D
in de pendelbus kun je retourkaartje kopen voor 24€ inclusief entree park |
SixFlags.
|
Ja.
Ja. |
Pendelbus was eerst altijd gratis, maar nu niet meer. De klootzakken
Well ik heb toch een zomertour. |
Citaat:
Ook dit jaar is de voordelige bus/entree combikaart: *bus en entree voor maar € 24,= p.p. Het is dus volgensmij dat het bij de prijs in zit bij een combikaart :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
vraag beantwoord :)
|
Er bestaan dus toch domme vragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
*maandag naar sixflags geweest is* Entree voor volwassene kost 24 euro, met bus erbij 24 euro. De bus is dus gewoon gratis als je gelijk een kaartje koopt. Er is trouwens een actie dat je voor de prijs van kinderen naa binnen kan, als je een coupon uitprint ofzo. Wat wij dus vergeten waren :o . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |