![]() |
Jimmy Eat World - Futures
De nieuwe cd is gelekt op:
mirc efnet #absolutepunk Ik vond de albums static prevail en clarity geweldig!! Maar Bleed American was niet echt mn type Jimmy Eat World, te makkelijk, te doorsnee rock. De nieuwe cd gaat wat meer terug naar het oude geluid gemixt met wat meer electronica en een donkerder geluid. Eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht na de zeer matige single "The Middle" die iedereen kent natuurlijk. Gelukkig is JEW wat meer terug naar het oude indie/emo geluid. |
Vet! eens downen dan maar.
3> Clarity <3 bleed american (n) static prevail ken ik niet |
Citaat:
|
Clarity is leuk als je wat muziek wilt luisteren waarbij je niet hoeft na te denken, maar de rest kan ik echt niet uitstaan.
En wat nou indie/emo geluid.. steek dat maar lekker in je iemowhol. |
ik vond ze alledrie eigenlijk heel erg leuk
die laatste was idd meer standaard rock/pop maar ik vond het ook niet slecht klinken! argh, en nu kan ik het niet luisteren tot maandag:mad: |
oh shit, dit is muziekvlinder
|
vond bleed american ook best te pruimen eerlijk gezegd.
|
In the middle heb ik een jaar geleden helemaal plat gedraaid (y)
|
wow dit is echt een lekkere plaat
|
ik ga hem nu ff downen op irc
|
ontzettend poppy nog steeds. SOms halve boyband refreinen/teksten, maar wel erg goeie melodieen
|
Bleed American vond ik een stuk minder dan Clarity. Alleen Get it Faster en Authority Song (ja die is heel erg cheesy ik weet het :bloos: ) vind ik heel goed, de rest gaat wel. Clarity is geweldig.
Ben benieuwd naar nieuwe album. |
Gedld :)
Jezus wat een goed album :eek: Ik vind het echt heel goed, op een klein foutje na dan (Jen (n) ). Tenminste niet meer van die halfzachte nummers als If You Don't, Don't, maar snelle nummers of rustige nummers. 23 is het mooiste nummer van hun dat ik gehoord heb. |
jen skip ik ook al
|
Citaat:
Op de officiele release staat Jen níet. Dit is bevestigd en het nummer zal niet vervangen worden. Waarschijnlijk wordt het een b-side. De band zag schijnbaar zelf ook al in dat het nummer waardeloos was (y) |
ik lees nu net dat JEW naar nederland komt, 20 september melkweg
|
druk druk druk in de melkweg
coheed and cambria, taking back sunday, new found glory, reggie and the full effect jimmy eat world sparta mja. |
Bleed American vond en vind ik nog steeds echt een supervet album, gewoon catchy popnummers.
Heb ze 2 jaar terug ofzo in de Melkweg gezien, wat een saaie kutshow, heb daarna ook echt minstens een half jaar niet meer naar JEW geluisterd. |
Citaat:
|
Vet album, vooral Futures zelf is gaaf.
|
Kosten zijn 13 Euro excl. admin.
Wel apart dat het nu in de Oude Zaal is terwijl ze de laatste keer nog in de grote speelden. Hopelijk zijn de merch prijzen( vorige keer in de melkweg 60 euro voor een hoodie en rond de 30 euro voor een shirt) enigszins verlaagd. |
Citaat:
das wel heeeel belachelijk die prijs.. |
Citaat:
|
:D hahah
ik ga iig...vorig jaar gemist |
Citaat:
|
denk overigens niet dat ik naar de melkweg ga. September/Oktober zijn nogal drukke concertmaanden...
|
Citaat:
|
heb een paar track binnen en
JUST TONIGHT IS ECHT GEWELDIG!!!!!!!! |
de band Gem zal helaas het voorprogramma zijn
|
nooit van gehoord
|
Citaat:
leef jij in een gat ofzo. maar prijs je gelukkig |
huh gem was toch ook op lowlands?
Als dat zo is vond ik het oke klinken. Ik ga iig (y) |
Waarschijnlijk ga ik jullie die avond ook vervelen met een bezoek.
|
Ik heb m sinds eergister, maar nog niet genoeg geluisterd om een oordeel te kunnen vellen.
Weet nog niet zeker of ik naar de Melkweg ga, heb op zich wel zin maar in het kader van de bezuinigingen lijkt het me geen goed plan. |
Citaat:
(whoops.. zit ik daarzelf ook niet in? :o ) |
Citaat:
Weet je hoe adje ik ben door dat zwemmen gek! :D |
Beetje Hulsbeekflow aan de kletz?
|
Hulsbeek geeek!
|
20 september is jimmy eat world in nl.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Zeer leuke show.
Gem was redelijk ok, maar ja het blijft een Strokes ripoff. De manier van zingen, de gitaren. Exact hetzelfde. Jimmy begon met 2 nummers van Bleed American( toen zag ik de bui al hangen) maar gelukkig. Erg veel van Clarity en de cds daarvoor gespeeld( met als absoluut hoogtepunt Thinkins, that's all van static prevails). Ze speelden dacht ik 3 nieuwe liedjes en dat klonk ook erg goed. |
Citaat:
|
ik vond het vet (y)
alleen jammer dat ik het niet helemaal af heb kunnen zien omdat ik de trein moest halen |
ik vond het zwaar tegenvallen
gem was kut. jesus wat een the strokes clones...bah jew was wel leuk. ze begonnen sterk, het midden was best saai, en ze eindigden wel weer sterk. weet niet waarom, maar het viel zwaar tegen. |
ik vond het een heerlijke show
|
Ik was te moe om te gaan en had daarom geen zin meer.
|
geef deze week al genoeg geld uit aan optredens. Sloeg deze dus maar ff over
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |